اخبار

ساخت یک بازی جدید نغمه‌ ای

بنا به گزارش جدیدی از سوی وب سایت خبری تحلیلی IGN، این سایت موفق شد تا از خبری مبنی بر ساخت یک بازی بر اساس رمان Game of Thrones توسط استودیو Telltale Games مطلع شود. این در حالی است که سریال تلویزیونی Game of Thrones که پخش آن بر عهده ی HBO بوده هم بر اساس همین رمان بوده و بخشی از این رمان که زحمت روایتش را این فیلم بر عهده داشته، A Song of Ice and Fire (ترانه ای از یخ و آتش) نام داشته که و نخستین کتاب مربوط به رمان های Game of Thrones می باشد. با این وجود هنوز IGN مطمئن نیست که بازی Telltale هم A Song of Ice and Fire را روایت خواهد کرد یا مربوط به بخش های دیگری از این رمان است.
ظاهرا چندی پیش وب سایت IGN برای صحت این شایعه از Telltale خواستار اطلاعات شده بود که یکی از مسئولان ارشد بخش بازاریابی استودیو سازنده The Walking Dead، یعنی آقای Steven Allison در این رابطه در خطاب به IGN چنین گفت:
ما همواره به تمام شایعاتی که حول پروژه ی بعدی ما است، توجه داریم اما به طور رسمی فعلا نمی توانیم در مورد آن نظر بدهیم
اخبار زیادی حول استودیو Telltale است. چندی پیش هم مدیر عامل این استودیو Dan Connors اظهار کرده بود که برای رونمایی از پروژه ی بعدی این استودیو نمی تواند صبر کند! از طرف دیگر برخی ها بر این اعتقاد بودند که نسخه ی جدیدی از Jurassic Park توسط این استودیو در حال ساخت است. همان طور که می دانید هم اکنون هم Telltale بر روی اپیزود های جدید The Wolf Among Us و The Walking Dead Season 2 کار می کند. اما کار بر روی پروژه ی یک بازی ویدئویی بر اساس رمان Game of Thrones کاری متفاوت از تجربه های پشین این استودیو است. به نظر شما Telltale می تواند این بار با Game of Thrones به موفقیت برسد؟

منبع: سایت gamefa

با تشکر از میثم عزیز برای ارسال این خبر، نظر شما در مورد این بازی چیه، فکر می‌کنید با توجه به خوشنامی این سازنده، امیدی هست که این بازی جدید نغمه‌ ای به سرنوشت بازی‌های مشابهی که تا الان از روی داستان نغمه ساخته شده دچار نشه؟

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=1334

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۶ دیدگاه

  • همچین استودیویی با ساخت همچین بازی احتمالا اکثر طرفدارای کتاب و سریال رو ب خودش جذب میکنه ولی نگه داشتن اونا ب عنوان طرفدارای خودش ب خیلی چیزا بستگی داره راستش ما از کیفیت بالای گرافیک و قالب بازی کاملا مطمءنیم ولی چیزی ک سواله طراحی سسیستم بازیه این ک چ طور در کنار تفکر و دقت سرعت هم ب عنوان عنصر اصلی بازی در نظر گرفته بشه امیدوارم بازی ارومی رو برا مخاطب های جونشون در نظر نگرفته باشن و سراسر هیجان انگیز باشه

      نقل قول

  • بازیای بزرگ باید دست شرکتای بزرگی بیوفته تا خوب در بیاد!! کسایی که بازیای the elder scroll به خصوص آخریش ینی skyrimـو بازی کردن میدونن چی میگم!!(یکی از بازیای عالی بتسدا!) بازیاشون به حدی بزرگه که آدم نمی دونه چی کار کنه و اغلب مراحلشم چنان درگیرت میکنه که تا تمومش نکنی دست بردار نیست!!
    که متاسفانه این شرکت دنیاهای خودشو واسه بازیاش خلق میکنه!!!

      نقل قول

  • Telltale ثابت کرده شرکت بازی سازی خوبیه ولی سبک اصلی این شرکت که درش تخصص داره point & click هست که فکر نکنم got بازی خوبی در این سبک بشه. بهترین شرکت ها می تونه Creative Assembly یا blizzard باشن که یک استراتژی خفــن از Got بسازن. در سبک rpg هم بهترین سازنده برای این عنوان می تونه bioware یا bethesda باشه:دی

      نقل قول

  • Mehran: بهترین شرکت ها می تونه Creative Assembly یا blizzard باشن که یک استراتژی خفــن از Got بسازن.

    آی گفتی. اگه bliz بیاد از رو got یه بازی در سطح wow بسازه فکر کنم بترکونه.
    صدالبته من که طرفش نمیرم چون بازیا bliz شدیدا زیبا و اعتیاد آوره.

      نقل قول

  • این استودیو هر چی بسازه فوق العاده میسازه!
    منظورم Telltale Games است!
    من که The Walking Dead این شرکت رو بازی کردم و بی طارف لذت بردم!
    در حال بازی The Wolf among us هستم و منتظر اپیزود های بغدی که اینم شاهکاره!
    و از همه مهمتر منتظر شاهکار اصلی این شرکت هستم: The Walking Dead Season 2!
    برای همین میگم هر چی بسازه عالی میسازه!

      نقل قول

  • Telltale با واکینگ دد شاهکار کرد و هنوز هم داره ادامش میده ولی فرق بازی واکینگ دد با سریالش اینه که بر اساس خط داستانی سریال نیست.به احتمال این اتفاق برای این اثر هم میوفته و با خلق یک شخصیت جدید داستان را پیش میبرن.

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: