اطلاع‌ رسانی

بخشی از کتاب دنیای آتش و یخ

سلام دوستان همه ی ما خبر داریم که مارتین جدای از کتاب نغمه آتش و یخ  روی کتاب‌های دیگری از این مجموعه هم کار میکند مانند دانک و اگ و پرنسس و ملکه. حال مارتین قطعه‌ای از کتاب دنیای آتش و یخ خود را در سایت رسمی خودش منتشر کرده است. فصلی که به ابتدای تاریخ ۳۰۰ ساله وستروس جدید اشاره دارد. به نبرد فاتح بزرگ و جنگ‌های سه ساله‌ای که کل وستروس را تغییر داد. بله درست است، اگان فاتح و خواهرانش. داستان این چند برگ از تبعید شدن یک خاندان از ولریا آغاز می شود. خاندانی دون پایه و بی‌اهمیت در ولریا که همه چیزش را از دست داده است. درست است، تارگرین‌ها به هیچ وجه مهم نبودند و با تعداد محدودی اژدها به جزیره‌ای نقل مکان میکنند. بعد نابودی ولیریا هست و باقی ماندن یکی از ضعیف‌ترین خاندان‌های ولریایی به عنوان تنها میراث ولریا. داستان بعد از آن به معرفی خاندان و لرد‌های تارگرینی می‌پردازد تا اینکه به اگان میرسد. داستانی زیبا، پرهیجان، و به شدت اعتیادآور از جنگ‌های چندین ساله‌ی وستروس. نبرد لرد‌ها و پادشاه‌های هر منطقه. به نظر همه چیز در حالت عادی جلو می‌رود و کسی هم با خاندانی کوچک با سه اژدها کاری ندارد. اما چگونه است که اگان دست به فتح میزند؟ شعله‌ی این نبرد سه ساله‌ و یک‌طرفه را چه کسی روشن کرد؟ تمام اینها در این صفحه‌ها گفته میشود و به طور جالبی مارتین طوری پایان این چند صفحه را تنظیم کرده که شما بعد از خواندن سریع می‌خواهید ادامه را بخوانید! شما را دعوت به بخشی از این متن میکنم که ممکن است به رفتن شما بیشتر کمک کند(نمونه کتاب دنیای آتش و یخ): «در روز هفتم، ابری از کلاغ‌ها از برج‌های دراگون‌استون بیرون زد تا کلمات لرد اگان را به هفت پادشاهی وستروس برساند. آنها به هفت پادشاهی پرواز کردند، به سیتادل در اولدتاون، به همه‌ی لردها چه کوچک و چه بزرگ، همه یک پیغام یکسان همراه داشتند: از این روز به بعد، فقط یک پادشاه در وستروس وجود خواهد داشت. کسانی که در مقابل اگان از خاندان تارگرین زانو بزنند سرزمین و عنوانشان را می توانند نگه دارند. کسانی که بر علیه‌اش شمشیر بکشند به زیر کشیده، تحقیر، و نابود خواهند شد.»

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=3025

درباره نویسنده

alexpintoricoo

۱۱ دیدگاه

  • می تونم بپرسم اون یکی از حقیرترین خاندان های والریایی رو کجای این متن دیدی؟

      نقل قول

  • تازه اینار رو که تبعید نکردن و اون هیچیشو که از دست نداده بود! اینار بعد از اینکه دینیس اون خواب رو میبینه همه ی اموالشو میفروشه و با کل خاندان و نزدیکانش پا میشه میاد وستروس.

      نقل قول

  • lord stark: تازه اینار رو که تبعید نکردن و اون هیچیشو که از دست نداده بود! اینار بعد از اینکه دینیس اون خواب رو میبینه همه ی اموالشو میفروشه و با کل خاندان و نزدیکانش پا میشه میاد وستروس.

    در مرود خواب درست میگید ولی اون متنی که شما گفتی از کجا به اون نتیجه رسیدم اینه
    The Targaryens were far from the most powerful of the dragonlords
    از یه همچین جمله ای میشه فهمید که مهم نبودن دیگه….تازه دادا من خودم تارگرینم ها!
    متن راحتی داره دوستان….نیازی نیست خیلی زبان بلد باشید….ولی احتمال داره ترجمه‌بشه…..

      نقل قول

  • اون متن میگه یوی از قدرتمند ترین ها نبود ولی دیگه نمیگه که دون پایه بود. یعنی یه جورایی خاندان تارگرین در حد خاندان رازبی بوده نه در حد تایرل ها یا لنیستر ها یا بقیه خاندان های بزرگ مناطق.
    نامرد مارتین این آخر متنشو جوری نوشته که آدم بعد تموم کردنش با خودش میگه ” خوب بقیش چی میشه؟ ”
    این کتاب کی میاد؟؟؟

      نقل قول

  • بله میگه یکی از مهمترین ها نیستن ولی دیگه نمیگه که دون پایه هم بودن!

      نقل قول

  • دنریس:
    راستی دیگه ترول نمیذارین :!:
    این سایت چهرکو درست کنین تا اواتار مارم نشون بده…..

    این درسته که قول دادم پشتیبانی از چهرک رو به سایت اضافه کنم، اما یه خورده انصاف به خرج بدید، من بگردم یه کد نویس پیدا کنم و با التماس راضیش کنم چند ساعت وقت بذاره و این کارو برام انجام بده راحت تره؟ یا شما ۵ دقیقه وقت بذارید و با گردوشکن یک بار برای همیشه تو سایت گراواتار ثبت نام کنید؟!! :cry:

      نقل قول

  • بهار:
    خب یه زحمت میکشیدین لینک دانلودشو هم میذاشتین :(

    اگه لینک دانلودش بود که حتما میزاشتیم…..کتاب هنوز منتشر نشده ولی داستانش باید خیلی جالب باشه….شدید منتظرم تا بخونمش….

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: