اطلاع‌ رسانی

تست سیستم رایگان شدن فایل‌های یکجا

همونطور که از قبل وعده داده بودم، با صرف هزینه‌ای قابل توجه از یه برنامه‌نویس حرفه‌ای خواستم که امکانی رو به سیستم فروشگاه سایت اضافه کنه که توسط اون بتونیم کسانی رو که همه فصل‌های منتشر شده رو خریدن مشخص کنه و فایل‌های یکجا رو برای این دوستان به رایگان ارائه بدیم. حالا این سیستم تقریباً آماده است. فقط مونده تست کارایی.

تا چند ساعت آینده برای کسانی که ۱۲ فصل اول، یعنی از فصل ۰ تا فصل ۱۱ رو خریداری کردن کوپن تخفیفی فعال و به ایمیلشون ارسال میشه که می‌تونن توسط اون کوپن تخفیف فایل ۱۲ فصل اول رو به رایگان خریداری و دریافت کنن. دقت داشته باشید که ممکنه تا ۲۴ ساعت یا حتی بیشتر طول بکشه که ایمیل این کوپن به دستتون برسه. حتی ممکنه در مواردی نرسه. اما می‌تونید با مراجعه به صفحه «حساب من» از فعال شدن این کوپن مطمئن بشید. ضمناً باید بگم که این کوپن فقط و فقط برای حساب شما فعاله و فقط برای همین محصول خاص کار می‌کنه. یعنی با این کوپن نمی‌تونید محصول دیگه‌ای رو خریداری کنید.

اگر بعد از چند ساعت از انتشار این مطلب برای کسی از اعضا که همه ۱۲ فصل گفته شده رو خریداری کرده، کوپنی فعال نشد،‌حتماً به من خبر بدید. دقت کنید که این سیستم در مرحله تست قرار داره و ممکنه هنوز به خوبی کار نکنه. پس لطفاً همه دوستان این مطلب رو تست کنند.

نکته آخر اینکه ممکنه برخی دوستان یکی دو فصل جامونده داشته باشن و حالا بخوان این یکی دو فصل جا مونده رو بخرن تا فایل یکجا براشون رایگان بشه. این دوستان باید بعد از تکمیل لیست خریدها به من خبر بدن تا کوپن جداگانه براشون فعال بشه.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=5072

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۱۸ دیدگاه

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: