اخبار

تصاویری از کتاب مصور بازی تاج و تخت که در راه است و صحبتهای هنرمندان این اثر

مترجم:امیر استارک

در ۱۸ اکتبر جشن ۲۰ سالگی او مجموعه داستان عظیم مصور جورج آر آر مارتین ، نغمه ای از یخ و آتش، معرفی شد. مجموعه ای با صفحات طلایی فراوان ، ۷۳ سر فصل تصاویر و ۸ صفحه رنگی.مجموعه مجلد جدید ۸۹۶ صفحه با جلد مقوایی است و شامل مقدمه ای از جان هودجمن می باشد.همچنین در پشت جلد صحبت های درباره مارتین و چگونگی گرد آوری مجموعه جدید آورده شده است.

game of thrones illustrated ss09 1 630x944 - تصاویری از کتاب مصور بازی تاج و تخت که در راه است و صحبتهای هنرمندان این اثر

مارتین مراجعه جزئی به نسخه هنرمند مارک سیمونته در تاج و تخت آهن داشته است . همه تصویر در کتاب جدید هستند، اما نسخه های Groell به بهترین وجه نشان دهنده مفاهیم و تصورات مارتین و دنیایی است که مارتین خلق نموده است ( مارتین ویرایش کتاب را به چند نفر سپرده است ولی ویرایش گرول در چاپ نهایی مورد استفاده قرار گرفته شده است ).
این چیزی است که باعث می شود گالینگور جدید مانند یک منبع تازه و ارزشمند برای طرفداران تاج و تخت باشد .

game of thrones illustrated ss07 630x928 - تصاویری از کتاب مصور بازی تاج و تخت که در راه است و صحبتهای هنرمندان این اثر

گروئل با مارتین و دستیار او ، رئا گولدمن، برای انتخاب هشت صحنه نمادین از کتاب تمام رنگی و راه اندازی ، تمام صفحه های جدید، از جمله تصویربالا ، اعدام ند استارک همکاری داشته است . روی حیله و تزویر تصمیم می گیرید که فصل را می توان کاملا با هنر موجود ارائه داد و تصاویر جدید مناسبتری را نمایش داد:

من یک لیست از تصاویری که فقط در بازی تاج و تخت با این روش ساخته این آماده کرده ام ، سپس من از طریق کتاب ، فصل به فصل جلو رفته ام و تلاش نمودم برای اینکه ، آیا هنر موجود ما قادر به خلق چنین تصاویری هست ؟سپس چرا آن را رها کردم ؟ هر چند این کتاب جمع  آوری شده است، هر فصل در بازی تاج و تخت الهام صحنه نمادین نیست

game of thrones illustrated ss08 630x952 - تصاویری از کتاب مصور بازی تاج و تخت که در راه است و صحبتهای هنرمندان این اثر

ویرایش آثار هنری جدید که نشان داده خواهد شد، کمی نا آشناست برای طرفدارانی که فقط نمایش HBO را دیده اند. برای شروع ، کودکان در کتاب بسیار جوانتر از سریال هستند ، هنرمندان ایفاگر کارکتر های کتاب شباهت زیادی به کاراکترها ندارند به خاطر محدودیت های قانونی .هنوز هم، هنگام برخورد یک شخصیت با سگ شکاری که به شدت زخمیست خیلی ها میترسند ، این شباهت خوب است و تا زمانی که آنها به طور مستقیم از توصیفاتی که در کتاب شده استفاده نمایند .به هر حال مقایسه تصاویر نمایش داده شده HBO باتفسیرات ذهنی جورج آر آر مارتین در بعضی کاراکتر ها و محل ها جالب خواهد بود.

گروئل در اینباره تحقیقاتی انجام داده ، شما به سراغ توصیفات کتاب بروید و آنرا با هنرمندان سریال مقایسه کنید ، گرچه طرفدارنی که چشم عقاب دارند این اختلافات را ریزتر پیدا میکنند ، برای مثال :

در یک صحنه قرار است که در آن ند لیدی دایرولف سانسا را اعدام کند ، بنابراین او با شمشیر نزدیک لیدی میشود ،اگر چه هنرمند با شمشیر ند در دست راست خود تصویر جالبی خلق نمود ، ترکیب دراماتیک تر بود اگر تصویر معکوس میشد .

game of thrones illustrated ss10 630x941 - تصاویری از کتاب مصور بازی تاج و تخت که در راه است و صحبتهای هنرمندان این اثر

چه مدت ممکن است زمان لازم باشد تا مارتین بادهای زمستانی را تکمیل کند ؟
گروئل میگوید من میدانم الان با صدای عجیب و غریبی میگویید که مارتین زمان خیلی زیادی صرف نوشتن این رمان نموده است ، اما نوشتن یک کتاب غول پیکر به زمانی غول پیکر نیز نیاز دارد ، این واقعا از کنترل نویسنده خارج است که بگوید کی رمان آماده میشود ، گرچه در ظاهر نباید اینطور باشد. از حالا مارتین برنامه ریزی میکند برای کتاب رویای بهار، هدف نهایی .هفت کتاب ، برای هفت پادشاهی ، این رویای مارتین است.

game of thrones illustrated ss04 630x945 - تصاویری از کتاب مصور بازی تاج و تخت که در راه است و صحبتهای هنرمندان این اثر

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=9430

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۲ دیدگاه

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: