کلیپ‌ها

تماشا کنید: آغاز دور سوم از نمایشگاه‌های HBO با موضوع سریال بازی تاج و تخت

برای سومین سال متوالی شرکت HBO سازنده سریال بسیار محبوب بازی تاج و تخت (Game Of Thrones) اقدام به برگزاری نمایشگاهی با محوریت این سریال دیدنی کرده و در آن انواع و اقسام لباس‌ها، سلاح‌ها، تاج‌ها و کلاهخودها و. . . رو در معرض دید عموم قرار داده. در این نمایشگاه علاوه بر موارد گفته شده یکی دو خلاقیت جالب هم دیده میشه. مثل تماشای دیوار از بالای اون توسط واقعیت مجازی و چند مورد دیگه.

در ویدئوی زیر مروری کوتاه داریم بر آنچه در این نمایشگاه (که به تازگی در لندن افتتاح شده) در معرض دید عموم قرار گرفته است. با ما همراه باشید.

[aparat width=540 height=350]http://www.aparat.com/v/4GWrc[/aparat]

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=5217

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۴ دیدگاه

  • یه خواهش داشتم از شما اگه امکانش هست یه اطلاع رسانی در مورد کتاب دنیای نغمه از یخ و اتش انجام بدید این که قیمت کل کتاب چقدر می شه و حدودا کارش تا کی تموم میشه و هر چند وقت یک بار هر بخش اش منتشر میشه مشابه اطلاع رسانی که در مورد کتاب چهار انجام دادید چون من واقعا این کتاب رو خیلی دوست دارم و یه مقدار این سردرگمی ازاردهنده است
    با تشکر

      نقل قول

  • والا این کتاب کتاب بزرگیه. بر اساس فایلی که من در اختیار دارم این کتاب ۵۷۳ صفحه داره و ما تا الان ۵۳ صفحه از اون رو ترجمه کردیم. قیمت کل کتاب رو محاسبه نکردم. اما اگه بخوایم تخمین بزنیم. این ۵۳ صفحه شده ۷۸۰ تومن. پس ۵۷۳ صفحه حدود ۹ هزار تومن میشه. این تخمین دقیق نیس اما پرت هم نیست. به علت کمبود مترجم نمی‌تونم زمان دقیق و منظمی برای انتشار هر بخشش تعیین کنم. هر وقت هر کدوم آماده شد منتشر می‌کنیم. نمی‌تونم هم از مترجم‌های معدود کتاب چهارم برای این کتاب استفاده کنم. فعلاً دو نفر در حد توانشون دارن روی این کتاب کار می‌کنن. بخش بعدی هم به زودی منتشر میشه.

      نقل قول

  • م.م.استارک:
    والا این کتاب کتاب بزرگیه. بر اساس فایلی که من در اختیار دارم این کتاب ۵۷۳ صفحه داره و ما تا الان ۵۳ صفحه از اون رو ترجمه کردیم. قیمت کل کتاب رو محاسبه نکردم. اما اگه بخوایم تخمین بزنیم. این ۵۳ صفحه شده ۷۸۰ تومن. پس ۵۷۳ صفحه حدود ۹ هزار تومن میشه. این تخمین دقیق نیس اما پرت هم نیست. به علت کمبود مترجم نمی‌تونم زمان دقیق و منظمی برای انتشار هر بخشش تعیین کنم. هر وقت هر کدوم آماده شد منتشر می‌کنیم. نمی‌تونم هم از مترجم‌های معدود کتاب چهارم برای این کتاب استفاده کنم. فعلاً دو نفر در حد توانشون دارن روی این کتاب کار می‌کنن. بخش بعدی هم به زودی منتشر میشه.

    کارت درسته داداشه من ، واقعا میگم اینو. من خودم اصلا حاضر نیستم کتابهایی ک از زیر هزار تا فیلتر و سانسورچی رد میشن و بخونم.
    دستتون درد نکنه هم اعضای وینتر فل، هم اعضای تیم ترجمه

      نقل قول

  • Abbas: کارت درسته داداشه من ، واقعا میگم اینو. من خودم اصلا حاضر نیستم کتابهایی ک از زیر هزار تا فیلتر و سانسورچی رد میشن و بخونم.
    دستتون درد نکنه هم اعضای وینتر فل، هم اعضای تیم ترجمه

    خیلی ممنون لطف داری، این حمایت‌ها به ما روحیه میده

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: