اخبار

جرج ار ار مارتین و همکاری با برایان کاگمن در ساخت اسپین اف های بازی تاج و تخت

در اوایل این هفته مشخص شد که برایان کاگمن نویسنده برجسته سریال در حال کار بر روی اسپین اف های سریال است و او به اضافه چهار نفر دیگر پنج نویسنده اسپین اف ها خواهند بود.
از بین همه نویسندگان درگیر پروژه کاگمن بیشترین تجربه را داراست و بیشترین وقت را با نغمه ای از یخ و آتش گذرانده است.
مارتین این خبر را در وبلاگ خود منتشر کرد.

برایان کاگمن شاید نیازی به معرفی برای هیچ کدام از طرفداران ندارد.او از ابتدای مجموعه قسمتی از ان بود…..درواقع قبل از شروع مجموعه. او از اولین دستیاران دیوید بنیوف و دی بی وایس قبل از شروع سریال بود. قبل از اینکه فیلمبرداران فیلمبرداری را شروع کنند او از همان ابتدا به نویسندگان و داستان نویسان و تهیه کنندگان کمک کرد.

مارتین به ستایش کار کاگمن پرداخت :

کاگمن اپیزود هایی چون قوانین انسان ها و خدایان،بوسیده شده توسط اتش و طوفان زاد را نوشته است .در مجموعه کسی مانند او نیست. او روایات و داستان هارا بهتر از هرکسی میداند(البته به جز من که البته گاهی اوقات درباره همین هم مطمئن نیستم

ستایش بالا توسط نویسنده رمان های نغمه یخ و اتش است!!!

مارتین درباره پروژه کاگمن جزئیات کمی گفت:

سری برایان اقتباسی خواهد بود.یکی از ان ها که اکثر طرفداران را هیجان زده میکند. من فکر میکنم که در طول یک دوره هیجان انگیز وستروس باشد. ایا تاریخ وستروس بخش خسته کننده دارد؟!؟!؟!؟!؟

مارتین در تمام پروژه ها دخیل است. پروژه هایی که توسط جین گلدمن، بری هلگلند، ماکس بورنشتاین و کارلی ورای تهیه شده است. البته مارتین اعتراف کرد با بعضی ها “نزدیک تر از دیگران” کار خواهد کرد با این وجود کاگمن از این پروژه لذت خواهد برد.

من با او در همه قدم های پروژه کار خواهم کرد. ما قصد داریم که در این سری همکار باشیم

البته مارتین گفت که امکان دارد که همه پنج پروژه ساخته نشود:

ما احتمالا میتوانیم دو یا سه تا از پروژه ها را به مرحله تولید ازمایشی ببریم و یا یک سری در سال ۲۰۱۹ و یا ۲۰۲۰ نمایش دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=10037

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۴ دیدگاه

  • اطمینان حاصل کردم که این پیرمرد خیکی نمی دونه چجوری داستان را تموم کند وقت اش را اینجوری میگذارند تا بمیرد :head: :head: در هرحال بیاید بگوید مردم و نتونستم تمومش کنم باکلاس تره تا اینکه بگوید منی که خالقشم توش مانده ام

      نقل قول

  • شروین:
    اطمینان حاصل کردم که این پیرمرد خیکی نمی دونه چجوری داستان راتموم کند وقت اشرا اینجوری میگذارند تا بمیرد در هرحال بیاید بگوید مردم و نتونستم تمومش کنم باکلاس تره تا اینکه بگوید منی که خالقشم توش مانده ام

    نه، اگر تجربه نویسندگی را داشته باشید یکی از دغدغه های نویسنده از شروع کلمه اول این است که چگونه داستان را تموم کند و بعد از گذشت بیست سال به احتمال خیلی زیاد صد بار فصل های آخر را با خودش تکرار کرده است چه در ذهن و چه روی کاغذ و به این دلیل نگارش آقای مارتین کند است چون به گفته خودش دارد یکی از بهترین مجموعه فانتزی را می نویسد و واقعا هم داشتند یک داستان بی نقص و کامل نیازمند وقت است.

      نقل قول

  • من عاشقتم که به فکر مایی
    خودم نمی تونم تصور کنم بعد تموم شدن این سریال چی کار می تونم بکنم :sh:
    همه سریال های قبل تو سوءتفاهم بود………… :rose:

      نقل قول

  • شروین:
    اطمینان حاصل کردم که این پیرمرد خیکی نمی دونه چجوری داستان راتموم کند وقت اشرا اینجوری میگذارند تا بمیرد در هرحال بیاید بگوید مردم و نتونستم تمومش کنم باکلاس تره تا اینکه بگوید منی که خالقشم توش مانده ام

    وای اگه بمیره :mass:

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: