اخبار

مارتین: (احتمالا) پنج پیش در آمد از سریال ساخته خواهد شد

مدتی پیش شبکه HBO اعلام کرد که بعد از پایان سریال بازی تاج و تخت پیش در آمد هایی برای سریال ساخته خواهند شد.همچنین اسم چهار نفر بعنوان نویسنده های آن ها نیز مشخص شد.

جین گلدمن( یکی از این چهار نویسنده) در مصاحبه ای اعلام کرد که تمامی آنها مربوط به قبل از اتفاقات سریال خواهند بود.

درباره اینکه چند سریال ساخته خواهد شد، ابهام وجود داشت.خود HBO گفت که احتمالا چهار عدد خواهند بود.چهار نویسنده حضور دارند، این به معنی ساخت چهار سریال است؟

جورج ار ار مارتین به تازگی در وبلاگ خود اعلام کرده که تعداد آنها پنج عدد خواهند بود.وی در پستی ار وبلاگ خود نوشت که: “اوه، آن سریال های موفق …” و سپس تصویر زیر را در زیر متن گذاشت:

469896 900 - مارتین: (احتمالا) پنج پیش در آمد از سریال ساخته خواهد شد

خب این به معنیه اینه که شبکه قصد ساخت پنج سریال دیگر را نیز دارد.

اما متاسفانه هیچگونه ضمانتی وجود ندارد که تمام این پنج سریال ساخته شوند.حتی هیچگونه ضمانتی وجود ندارد که یکی از آنها نیز ساخته میشود.ظاهرا HBO در حال حاظر مشغول کار بر روی پنج فیلمنامه است.بعد از اینکه کار نوشتن آنها تمام شود، شاید یک یا دوتا از آنها انتخاب شده و ساخت آنها را شروع کند.

فعلا معلوم نیست که داستان آنها در چه موردی خواهند بود اما چیزی که قطعی است اینست که شورش رابرت و داستان های دانک و اگ جزو آنها نیستند.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=9972

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۵ دیدگاه

  • با سلام دوباره .
    هرچند این قضایای اخیر سریال بدجور توی ذوق همه زده و مواضع ما طرفداران کتاب ها را مستحکم! نموده است ، اما چیزی که چند روزی است بعد از یکی از کامنت های قبلی ام بدجوری توی دلم مانده و دنبال بهانه برای گفتنش بودم همان افسانه های سیلماریلیون تالکین است . حالا بهانه اش جور شده و به عنوان مقدمه اش می گویم ای کاش حالا که بازی تاج و تخت نشان داد سریال های فانتزی-اساطیری خوش ساخت تا چه حد می توانند مورد قبول واقع شوند و طرفدار پیدا کنند ، دارندگان حقوق تالیف آثار تالکین هم همت می کردند و اگر فیلمسازی بعد از ماجراهای هابیت دیگر برایشان جالب نیست ، دست کم ساخت سریال از روی داستان های تالکین و بخصوص افسانه های سیلماریلیون را آغاز می کردند .

    حالا با اجازه دوستان و برای کسانی که سیلماریلیون را مطالعه نکرده اند ، فقط می خواهم شرح بسیار مختصری از یکی از شخصیت های مهم این مجموعه را در اینجا ذکر کنم تا متوجه دلیل علاقه بنده به آن بشوید .

    فئانور پسر ارشد فینوه شاه برین الف های نولدور در آمان بود از همسر اولش . در تاریخ الف ها هیچ صنعتگری به مهارت و شهرت وی زاده نشده است و بزرگترین دستآورد فئانور گوهرهای سیلماریل بود که نور درختان قدسی آمان در داخل آن به شکلی جاودانه می درخشیدند . زمانی که دوران اسارت ملکور به پایان رسید و او در ظاهر توبه کرد و بخشیده شد و اجازه یافت در والینور گردش کند ، با فئانور آشنا شد و تا چشمش به سه گوهر سیلماریل افتاد حرص دستیابی به آنها بر وجودش افتاد . پس شروع کرد به وسوسه کردن فئانور و انداختن آتش اختلاف بین او و برادران ناتنی اش چه با اینکه فئانور ارشد پسران فینوه بود ، او فینارفین را که از همسر دومش بود برای جانشینی خود مد نظر داشت . از سوی دیگر ملکور در گوش فئانور می خواند که والار الف ها را در آمان زندانی کرده و اجازه بازگشت و بهره برداری از مواهب سرزمین میانه را به آنها نمی دهند و فئانور که تشنه یافتن معادن و هنرهای جدید بود از این نظر هم فریفته حرف های ملکور شد . زمانی که فئانور شروع به تبلیغ زمزمه های ملکور بین نولدور کرد ، والار او را به قلعه ایی خارج از شهر تبعید کردند . فینوه هم که خود را مسبب اختلاف بین پسرانش می دانست همراه فنائور به تبعیدگاه رفت . در هنگامه فستیوال سالانه که همه الف ها در تالارهای والیمار جمع شده بودند ملکور با همدستی عنکوبت هیولایی به نام آنگولیانت به والینور حمله کرد ، ابتدا درختان قدسی را خشکاندند و سپس به قلعه فئانور رفته و بعد از کشتن فینوه که تنها در خانه مانده بود سیلماریل را ربودند و از راه تنگه یخ زده شمالی به سرزمین میانه بازگشتند . فئانور زمانی که از ماجرا باخبر شد همه نولدور را جمع کرد و سوگند خورد سیلماریل را نزد هر که باشد و با هر قیمتی ، بازپس گیرد و بسیاری از نولدور با او هم قسم شدند و به راه افتادند تا به سرزمین میانه بازگردند و فقط عده کمی از آنها به رهبری فینارفین در آمان ماندند . فنائور و طرفدارانش بعد از اینکه الف های تلری حاضر نشدند کشتی هایشان را به آنها دهند ، بسیاری از تلری را کشتند و برای اولین بار خون الف ها بدست الف ها ریخته شد و در نتیجه والار ، فئانور و همراهانش را نفرین کردند . فئانور کشتی به تعداد کافی برای همه افرادش به دست نیاورده بود و نمی توانست در انتظار عبور همه از دریا باقی بماند برای همین با پسران و گروهی از یاران نزدیکش ، دیگران را جا گذاشته و با کشتی به سرزمین میانه آمدند و بقیه با مشقت فراوان و از همان راهی که ملکور و آنگولیانت فرار کرده بودند راهی سرزمین میانه شدند . زمانی که فائور و اطرافیانش پا به سرزمین میانه گذاشتند جنگ بین نیروهای ملکور (که از آن پس مورگوت نامیده شد) و الف های تاریک (الف های باقی مانده در سرزمین میانه که نور درختان قدسی را ندیده بودند) مغلوبه شده بود و اغلب سرزمین های بلریاند در اشغال اورگ ها قرار داشت . فئانور با همان افراد اندک بر اورگ ها تاخت و بسیاری از آنها را نابود کرد و بدون اینکه منتظر فوج بزرگتر نولدور بماند به سمت دژ آنگابند تاخت اما در آنجا بعد از نبردی سخت هلاک شد و پسرانش از آن پس در پی سوگندی که همراه با پدر خورده بودند ، کرده های بسیار داشتند و خون های فراوان ریختند و زندگی های بسیاری را از اورگ و انسان و الف تباه کردند تا خود نیز یک به یک به کیفر سوگند عبسشان رسیدند .

      نقل قول

  • یه اسپین اف با کیفیت چند سیزنی بسازن بهتر از اینه که چندتا اسپین اف ضعیف بسازن
    بهترین هم قیام رابرت بود که ساختش تکذیب شد :ssad:

      نقل قول

  • bvb:
    یه اسپین اف با کیفیت چند سیزنی بسازن بهتر از اینه که چندتا اسپین اف ضعیف بسازن
    بهترین هم قیام رابرت بود که ساختش تکذیب شد

    قیام رابرت که اول و آخرش معلومه٬ساختش چه جذابیتی میتونه داشته باشه؟ورود اولین انسانها٬اولین شب طولانی و اینکه جنگ چطور تموم شد که هنوز شاه شب زندس و دوباره داره قیام میکنه٬سرزمین والریا و نابود شدنش٬مردان بی چهره٬فرزندان جنگل٬سرزمین آشایی و یا حتی اینکه چطور براووس یه سرزمین آزاد شده و….خیلی چیزای دیگه که هنوز تو دنیای مارتین اطلاعات دقیقی راجع به اونا داده نشده و فقط به صورت اشاره ذکر شده.

      نقل قول

  • به نظرم ساختن اسپین آف درمورد خاندان تارگرین میتونه جالب باشه
    که صد البته رقص اژدهایان و اتفاقات قبل و بعدش کاندید های اصلی هستن

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: