اخبار

انتخاب ناشر برتر در حوزه ادبیات فانتزی به همت سایت افسانه‌ها

به گزارش پرتال مسابقه داستان نویسی افسانه ها ” ناشر افسانه ای” سال ۱۳۹۳ معرفی می گردد.

متن خبر:

نظر به تصمیم گروه مدیریت افسانه ها، بر آن شدیم تا ناشر محبوب شما دوست‌داران ادبیات فانتزی علمی تخیلی و وحشت در سال ۱۳۹۳ را با مکانیسمی متفاوت با سال گذشته انتخاب و معرفی نماییم. بدین ترتیب که این جایزه از این پس جایزه ویژه ” ناشر افسانه‌ای” نامیده می‌شود و مکانیسم انتخاب آن در سه مرحله صورت می گیرد.
مرحله نخست توسط شما عزیزان با انتخاب ناشر محبوبتان مطابق رویه ی سال گذشته صورت می گیرد.
مرحله ی دوم را خود ناشران طی می کنند!
 به این معنا که ناشرانی که بیشترین عنوان فانتزی را در هر سال داشته باشند، بالاترین امتیازات را کسب می کنند و در مرحله سوم هیئت تخصصی انتخاب مشخص شده از سوی دبیر مسابقه ناشر برتر را مطابق کیفیت کاری در زمینه های مختلف می سنجند. در نهایت امتیازات هر سه مرحله جمع بندی شده و ناشر افسانه‌ای سال معرفی و از مدیر آن تقدیر می‌شود.
علاقه مندان به شرکت در نظرسنجی مرحله اول، پس از نام نویسی در وبگاه مسابقه ( از منوی سمت راست ) از لیست ارائه شده در زیر سه ناشر محبوب خود را به ترتیب علاقه در بخش نظرات این خبر می نویسند و ارسال می کنند. نظرات تا پایان زمان رأی گیری علنی نخواهد شد.
لازم به ذکر است اسامی ناشران با توجه به چاپ یا عدم چاپ اثر در حوزه نام برده از سوی آنان در سال ۱۳۹۳ انتخاب شده است.

۱-انتشارات پریان

۲- انتشارات ویدا

۳- انتشارات کتابسرای تندیس

۴- انتشارات آذرباد

۵- انتشارات قطره

۶- انتشارات بهنام

۷-انتشارات افق

۸- انتشارات افراز

۹- انتشارات قدیانی

۱۰- انتشارات ایران بان

۱۱- انتشارات افق دور

مثال رأی دهی:

سه نشر مورد علاقه شخص ایکس به ترتیب:

۱- نشر قطره

۲- نشر ایران بان

۳- نظر افق

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=5977

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۳ دیدگاه

  • یه نظریه درباره پایان مجموعه دارم .اینکه درپایان کتاب تنها جنگ بین خیر وشر مطلق رخ میده .اما این نظریه من متفاوته .من اعتقاد دارم که رلور و ادر بزرگ یک نفر باشن یا. یک هدف داشته باشن .باید در نظر داشت فریب سلاح اصلی شیاطینه .شاید ملیساندر یا کوایته دارن به شکلی تغییر یافته این اهریمنان خدمت میکنند اونا سالها پیش از هدفشون ناکام موندن پس طرحاشون رو تغییر دادن اونا انسانها رو با مذاهب دروغین همچون مذهب ۷‌.مذهب هارپی یا رلور فریب دادن .و پیروانشون رو با قدرت به جان هم انداختن .خدایان قدیم رو به فراموشی سپردن ودشمنانشون رو به نام خدای سرخ کشتن . مردانی که سر راه اونا بود با ترفند های مختلف ازبین بردن اونا فعلا نیازی به حمله ندارن اونا نیاز به تفرقه دارن اونا سالها تفرقه میندازن تا کسی جلو دارشون نباشه عین روایات انجیل وقران در اخر دنیا ازور اهایی هایی دروغین به نام ازور اهای واقعی و بی اطلاع از واقعیت عین استنیس و ویکتاریون ظهور میکنن وهمه چیز برای ضربه نهایی اماده میشه. اما ازور اهای واقعی برندون استارکه که مخفیانه داره اماده میشه برای جنگ واقعی.

      نقل قول

  • این نظر رو هم میدم که اژدهایان محصول نیکی یا کلاغ ۳چشم باشن که برای رویارویی های اینده با ادربزرگ یا رلور باشن . اما رلو والریایی هارو هم منحرف کرد ودرنهایت نابودشون کرد پس کلاغ ۳چشم تایگرینهارو انتخاب کرد تاجلو ادرهارو بگیرن ولی کم کم اونا هم منحرف شدن در نهایت زاغ ۳چشم جنگ رو باخت پس اونهم مخفیانه وارد جنگ شد .داره مخفیانه شاگردانی چون دنریس .برندون . و اریا یا حتی فرزندان رو اموزش میده برای جنگ نهایی .جان هم شاید نقشی بزرگ در جنگ ایفا کنه. اینها همه با دیدن صحنه مقابله شمشیر جان با وایت واکر به ذهنم زد‌

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: