اخبار کلیپ‌ها

انتشار اپیزود دوم از بازی Game of Thornes: Lost Lords+تریلر جدید+لینک دانلود

حتماً از انتشار اپیوزد اول بازی Game of Thornes با نام Iron from Ice باخبر شدید و لابد خبر چند روز پیش ما در خصوص آماده شدن اپیزود دوم این بازی که محصول استودیوی حالا مشهور TellTale رو هم خوندید و تریلر اولیه رو هم تماشا کردید. حالا بعد از مدتی کوتاه اپیزود دوم این بازی با نام Lost Lords منتشر شده و آماده دریافته که می‌تونید اون رو از این لینک دانلود کرده و ازش لذت ببرید. فعلاً نسخه PC در اختیار گیمرها قرارگرفته و نسخه‌های مناسب سایر پلتفرم‌ها هم به زودی منتشر میشه.

اما قبل از اینکه سراغ دانلود این بازی جذاب برید توصیه می‌کنم که حتماً قسمت اول رو بازی کنید. چون داستان اونها کاملاً به هم ربط داره و باعث میشه کمتر سردرگم بشید. اما قبل از همه اینها توصیه می‌کنم دومین تریلر رسمی این بازی جذاب رو تماشا کنید.

به زودی بررسی این پیزود رو هم براتون می‌ذاریم. شما هم اگر این اپیزود رو بازی کردید، نظرتون رو در موردش با ما درمیون بذارید. لطفاً رعایت اسپویل برای اونهایی که هنوز این اپیزود رو بازی نکردند هم بکنید.

 [aparat width=540 height=350]http://www.aparat.com/v/orimy[/aparat]

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=5174

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۲ دیدگاه

  • به نظرم از آخر این قسمت-که یه پایان زیبا داشت- تازه داستان اصلی شروع میشه و از قسمت بعدی داستان بیشتر حماسه ای میشه.تا اینجا که دو قسمت اومده همش مقدمه چینی بوده به نظرم. و البته یه نکته ای داشت:
    وقتی همون اول وارد صفحه بازی میشیم چهار شخصیت وجود دارن که رودریک رو واسه اسپویل نشدن داستان تو سایه گذاشتن و به محض اینکه قسمت دوم تموم میشه رودریک چهرش واضح میشه و از همه جلوتره و البته جدا از بقیه که نشون میده اصلی ترین شخصیت رو داره.

      نقل قول

  • نکته: قسمت جدید هر دو قسمتو با خودش داره!! اگه تا قسمت آخر همینجوری باشه که باید حداقل ۷ ۸ گیگ الکی دانلود کنیم!!! :noo:
    ولی واقعن قشنگه!

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: