اخبار

بازیگر نقش آریا استارک| گزینه ای جدی برای نقش Ellie در فیلم The Last of Us

یکی از بزرگترین و برترین عناوین دنیای بازی های ویدیویی عنوان انحصاری سونی یعنی The Last of Us است. حال زمانی که شرکت بزرگ ناتی داگ تصمیم به ساخت یک فیلم بسیار قوی از روی این عنوان بگیرد بدون شک باید انتظار یک نتیجه قدرتمند و عالی را داشت. حال موضوع جایی جالب می شود که گزینه اصلی بازیگر نقش Ellie که به همراه جوئل شخصیت های اصلی این عنوان به شمار می روند همان آریا استارک خودمان باشد…

ناتی داگ به مانند شرکت های دیگر قصد ساختن یک کپی ضعیف از یک بازی روی یک فیلم را ندارد و به همین دلیل نویسنده ارشد عنوان The Last of Us یعنی آقای Neil Druckman را به عنوان نویسنده فیلم نامه برگزیده است. این موضوع قدرت داستانی فیلم را حکمی می کند و در طرف دیگر تهیه کنندگی این عنوان در دستان قدرتمند Sam Raimi قرار دارد.

آن طور که به نظر می رسد تمام تیم ناتی داگ سعی در ساخت یک فیلم سینمایی عالی و قدرتمند را دارند که داستانی الهام گرفته از این بازی را با چاشنی های عالی سینما مخلوط کند. با تمام این توصیف ها باید انتظار نتیجه ای خارق العاده را داشته باشیم. اما نکته پر اهمیت دیگر انتخاب بازیگر است. به خصوص این انتخاب برای نقش های اصلی یعنی جوئل و الی نیاز به جدیت بیشتر دارد.

the-last-of-us-movie-ellie

مدتی پیش بروس کمپل به عنوان ایفا کننده نقش جوئل در این فیلم اعلام شد اما چندی پیش Sam Raimi صحبت هایی کرد که نشان می داد ناتی داگ هنوز برای شخصیت جوئل بازیگری را مد نظر خود قرار نداده است:

بروس کمپل بازیگری بزرگ و با ارزش و تواناست. اما او آن انعطاف های لازم برای بازی در این فیلم را ندارد. ما احتیاج به یک بایگر حرف شنو داریم اما او همواره با گفت بله و خیر از سر کار می گذرد…

حال این اواخر صحبت های زیادی در رابطه با انتخاب نقش الی به گوش می رسید. این موضوع به هیچ عنوان از سوی ناتی داگ مطرح نشده بود تا این که دیروز دراکمن در این رابطه این گونه سخن گفت:

هرگز فکر نمی کردم بتوانم بازیگری را پیدا کنم که حتی با استفاده از گریم بتواند هم شرایط سنی الی را داشته باشد و همه در بازیگری قوی باشد و هم چهره اش شبیه الی باشد. اما بالاخره این گزینه را یافته ام= Maisie Williams. این بازیگر در سریال عالی Game of Thrones در یک نقش پر تلاطم و پر اهمیت یعنی Arya Stark خود را به خوبی اثبات کرده است. شباهت لازم را نیز دارد. ما در حال بررسی جوانب مختلف هستیم و از هم اکنون نمی توانیم چیزی را به صورت قطعی مطرح کنیم اما بدون شک وی یک از پر رنگ ترین گزینه های ما به شمار می رود…!

این طور که از سخنان دراکمن  به نظر می رسد باید منتظر باشیم که آریا استارک را در این فیلم سینمایی فوق العاده ببینیم. بازیگران بسیاری بودند که در سریال Game of Thrones خود را برای بار اول نشان دادند و بعد از آن تبدیل به بازیگر های مطرح سینما می شوند. نمونه این امر را می توان در بازیگر جان اسنو و دنریس تارگرین یافت که تا قبل از بازی در این عنوان در جای خاصی ایفای نقش نکرده بودند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

 

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=3893

درباره نویسنده

محمدحسین جعفریان

۹ دیدگاه

  • خبر خیلی جالبی بود. همیشه دوست داشتم بازی مسی ویلیامز رو در یه کار دیگه غیر نغمه ببینم،‌ به نظرم بازیگر بسیار تواناییه
    ممنون لرد عزیز بابت خبرت :good:

      نقل قول

  • م.م.استارک:
    خبر خیلی جالبی بود. همیشه دوست داشتم بازی مسی ویلیامز رو در یه کار دیگه غیر نغمه ببینم،‌ به نظرم بازیگر بسیار تواناییه
    ممنون لرد عزیز بابت خبرت

    خواهش می کنم. به نظر من خیلی می تونه عالی باشه… اونم تو چنین شاهکاری :gol:

      نقل قول

  • last of us خداس یه جوارایی باید به این بازی اسکار میدادن مطمئنم شاهکار میشه فیلم امید وارم شخصیت جوئل هم مثل بازیگر نقش الی خوب و خاص باشه همش فکر می کردم می خوان واسه الی چه بازیگری انتخاب کنن ممنون بابت خبر.

      نقل قول

  • تا حالا که ساخت فیلم از رو بازی خوب جواب نداده. اگه کتاب و بازی و فیلم رو ۳ عنصر در نظر بگیریم اکثر موفقیت ها مربوط به ساخت بازی یا فیلم از رو کتابه و ساخته بازی از رو فیلم یا فیلم از رو بازی خیلی خوب جواب نداده(البته استثناء هایی هست). ولی خوب قضیه lou کاملا متفاوته. درحالی که خیلی از بازی ها تمرکز شون رو گیم پلیه ، lou تمرکز اصلیش رو داستانه که اونم مشخصه اصلی ساخت یه فیلم خوبه. پس میتونیم یه جورایی به این فیلم امیدوار باشیم.

      نقل قول

  • پویان:
    چرا از خود الن پیج استفاده نمیکنند واسه فیلم!؟

    چون شما lou رو با beyond two souls اشتباه گرفتی دوست عزیز!

      نقل قول

  • Shahryar Stark: چون شما lou رو با beyond two souls اشتباه گرفتی دوست عزیز!

    دقیقا! :cheer: :cheer: :cheer:
    +
    الن پیج شاید صداش بخوره ولی قیافش و اندازش که دختر ۱۴ ساله نیست!

      نقل قول

  • خوب نمیشه
    اگه اشتباه نکنم شخصیت توی بازی سنش ۴-۵ سال بیشتر از بازیگره

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: