اطلاع‌ رسانی

تغییرات سایت، ادمین فیسبوک، طراحی بنر و…

می‌دونم که این اواخر اطلاعیه‌های سایت یه مقدار زیاد شده، اما حق بدید. شرایط تغییر کرده و ماهم داریم تلاش می‌کنیم که هرچه بیشتر کیفیت و کمیت رو افزایش بدیم. برای رسیدن به این هدف هم تغییرات زیادی در حال انجامه و به طبع نیاز به اطلاع‌رسانی و فراخوان داره. پس با این بخش هم همراه ما باشید.

تغییر در منو‌های سایت 

 چند بار پیش اومده بود که دوستان از شلوغی منوهای بالای سایت گلایه داشتن و حتی خیلی از دوستان نمی‌تونستن کتاب‌ها یا فصل‌های دلخواهشون رو برای دانلود پیدا کنن. بنابراین دست به کار شدم و تا جایی که عقل و سلیقه‌ام جواب می‌داد سعی کردم این بخش رو خلوت و سرراست کنم. حالا اگه به منوی سایت یه سری بزنید می‌بینید که تعداد لینک‌ها بسیار کم شده و دیگه از منوهای تو در توی قبلی خبری نیست. چنتا از لینک‌هایی هم قبلاً تو منوی اصلی بودن به ستون سمت چپ انتقال پیدا کردن.

اگر هم دقت کنید یه بخش جدید هم به اون بالا اضافه شده. بخش انتقادات و پیشنهادات به تازگی اضافه شده. اونجا یه جورایی بستر گفتگوی آزاد دوستان هم می‌تونه باشه. پس می‌شه استفاده‌های خوبی ازش داشته باشیم.

تبلیغات سایت 

همونطور که وعده داده بودم از ابتدای ماه حجم تبلیغات در صفحه اصلی سایت تا حدود زیادی کم شده. گرچه قبل از این هم درآمد دل خوشکُنَکی نداشت، اما مایه دلخوشی بود! با حذف این تعداد تبلیغ سرعت بالا اومدن سایت به شکل قابل توجهی زیاد و از سنگینی اون کم شده. امیدوارم مایه‌ی رضایت شما رو فراهم بیاره. فقط خواهش دارم همین چند تبلیغ باقیمونده رو دریابید و در حق سایت یه لطفی انجام بدید.

ادمین جدید برای صفحه وینترفل در فیسبوک

همه شما خیلی خوب از اثر شبکه‌های اجتماعی در جلب مخاطب خبر دارید. سایت ما مدت‌هاست که صفحه اختصاصی در فیسبوک و حتی در توییتر داره، اما متاسفانه اونطور که باید فعالیتی نداره و نتونسته مخاطب چندانی رو به سمت سایت بکشونه. با توجه به مشغله زیادی که برای ریگار عزیز پیش اومده، قصد دارم که مسئولیت مدیریت این صفحه رو به شخص دیگه‌ای بسپاریم. کسی که انگیزه و فرصت کافی برای این کار رو داشته باشه. هرکس که می‌بینه می‌تونه این مسئولیت رو بپذیره و می‌تونه کاری بکنه که صفحه سایت فعال و پویا بشه، پا پیش بذاره. قطعاً اگر ببینیم که فعالیت‌های این مدیر در جذب مخاطب کاملاً موفق و مؤثر بوده، از لحاظ مالی هم تشویق‌هایی برای این همکار عزیز در نظر خواهیم گرفت. این رو هم بگم که ادمین پیج سایت در فیسبوک برای مدیریت این صفحه اختیار تام داره و کاملاً مستقل خواهد بود. محدودیت‌های که ما در اینجا برای پرداختن به مباحث مربوط به سریال قائلیم، در اونجا مطرح نخواهد بود. از طریق بخش تماس با ما آمادگی خودتون رو اعلام کنید.

طراحی بنر تبلیغاتی

قبلاً هم بارها گفتم که سایت ما در موضوع تبلیغات و معرفی خودش اصلاً خوب عمل نکرده و هنوز کلی مخاطب بلقوه وجود داره که حتی از وجود کتاب‌های نغمه هم خبر نداره. گفتم که قصد دارم بخش عمده درآمد سایت رو خرج خود سایت کنم. بنابراین می‌خوام در سایت‌های پر مخاطبی که وسع ما می‌رسه برای وینترفل تبلیغ کنیم. برای این کار نیاز به یکی دو بنر فلش مناسب داریم تا در اون سایت‌ها قرار بگیرن. در بین مخاطبان کسی هست که بتونه برای سایت بنر تبلیغاتی طراحی کنه؟ لطف کنید و با ما تماس بگیرید.

 

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=4551

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۳ دیدگاه

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: