کلیپ‌ها

تیزری که یک تیزر نبود!!!!

با سلام به همه

دیشب از راه رسیدم و دیدم دوستی در یکی از نظرات گفت که سایت خوب وستروس یک تیزر از فصل ۴ سریال برای دانلود گذاشته است و منم بسیار شاد و خرامان!!!! سراغ دانلود کردنش رفتم اما متوجه شدم فقط ۸ ثانیه است!!!!!! و فقط شامل ۴ صحنه معمولی میشه. بعد شروع کردم به تحقیق در مورد این کلیپ و متوجه شدم که به هیچ وجه این یک تیزر نبوده بلکه ۸ ثانیه از یک کلیپ تقریبا ۳ دقیقه‌ایست که شرکت hbo به تازه‌گی منتشر کرده و در این کلیپ ۳ دقیقه‌ای ابتدا به معرفی سریال‌های پخش شده در سال ۲۰۱۳ در این شبکه پرداخته و سپس تقویم این شبکه و معرفی سریال‌هایی که قراره پخش بشن در هر فصل از سال که آن ۸ثانیه جزئی از آن است.

دلیلی که میگم این کلیپ یک تیزر نمیتواند باشد این است که شکل کلی تیزرها معرفی تاریخ پخش سریال به همراه متنی کوتاه از آن فصل است که در همه‌ی تیزر‌های سریال به این صورت بوده اما در هنگام پخش این کلیپ برای سریال نوشته شده بود (( بهارِ سال ۲۰۱۴))  و این تاریخ میتواند هر وقتی از بهار باشد.

با این حال دیدن این ۸ ثانیه هم خالی از لطف نیست. از دوستان خوبمون در سایت وستروس هم بابت فراهم کردن این کلیپ تشکر میکنم.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=1712

درباره نویسنده

alexpintoricoo

۳ دیدگاه

  • شما چه جوری لرد واریس و پتایر بیلیش که باشعورترین و فهمیده ترین شخصیت های نغمه هستن به همراه تیریون رو تو نظرسنجیتون منفی به حساب بیارین اونم در حالی که اصلا تو نغمه مسخره ترین ( شرمنده صریح حرف میزنم) چیز اینه شخصیت ها رو سیاه و سفید دسته بندی کرد . واسه من پتایر بیلیش نه تنها منفی نیست بلکه باهوش ترین و مثبت ترین شخصیت کتاب است
    درباره این ۸ ثانیه اچ بی او هم باعث تشدید هیجان من شد . فقط ۳-۴ ماهه دیگه باید صبر کنیم

      نقل قول

  • محمد:
    شما چه جوری لرد واریس و پتایر بیلیش که باشعورترین و فهمیده ترین شخصیت های نغمه هستن به همراه تیریون رو تو نظرسنجیتون منفی به حساب بیارین اونم در حالی که اصلا تو نغمه مسخره ترین ( شرمنده صریح حرف میزنم) چیز اینه شخصیت ها رو سیاه و سفید دسته بندی کرد . واسه من پتایر بیلیش نه تنها منفی نیست بلکه باهوش ترین و مثبت ترین شخصیت کتاب است
    درباره این ۸ ثانیه اچ بی او هم باعث تشدید هیجان من شد . فقط ۳-۴ ماهه دیگه باید صبر کنیم

    دوست عزیز ما هیچ مشکلی با صریح بودن نداریم البته تا جایی که توهین‌آمیز نشه….در مورد منفی یا مثبت بودن به طور دقیق بررسی شده و این شخصیتها گذاشته شده‌اند…در ادامه داستان متوجه خواهید شد که هرکدام از این کارکترها باعث چه فجایعی بودن یا خواهند شد مخصوصا پیتر بیلیش مکار!!!!!!!
    در مورد سفید یا سیاه بودن کسی این جمله رو به کار نبرد و ما برچسب نگذاشتیم که اینا خوبن یا بد……یکی از دوستای خود من شخصیت محبوبش جافری هست و میگه که یه پادشاه مقتدره!!!!
    دادا تیریون کجا بود؟!؟!؟!؟ نوشتیم تایوین که میشه پدره تیریون سرسی و جیمی. کمی دقت هم خیلی خوبه…..
    منم با دیدن این هشت ثانیه خیلی خوشحال شدم اما هنوز تیزر بیرون نیومده و باید صبر کرد

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: