اخبار

جورج آر آر مارتین از انتشار کتاب تازه «شوالیه‌ی هفت پادشاهی» خبر داد

جرج آر آر مارتین نویسنده مشهور آمریکایی و صاحب مجموعه «نغمه‌ای از یخ و آتش» اعلام کرد که سه کتاب از مجموعه قصه‌های دانک و اگ با نام‌های شوالیه خانه‌به‌دوش، شمشیرزن قسم خورده و شوالیه‌ی مرموز که پیش از این به صورت جداگانه منتشر شده بودند، حالا در قالب یک کتاب با نام شوالیه‌ی هفت پادشاهی (A knight of seven kingdom) منتشر خواهند شد.

مارتین در مورد این کتاب چنین گفته:

البته خیلی از شماها ماجراجویی‌های سر دانکن رشید و ملازمش اگ در حضور اولیه آنها در افسانه‌ها،افسانه های ۲ و جنگجویان خوندید. اما شوالیه‌ی هفت پادشاهی خیلی بیشتر از اون سه داستان برای ارائه داره

کاور کتاب جدید شوالیه هفت پادشاهی

 او همچنین در مورد تصویرسازی‌های کتاب صحبت کرده و گفته:

ما میخواستیم که این کتاب مصور باشه، بنابراین ما سراغ گری جیانی(Gary Gianni) شگفت‌انگیز رفتیم و از اون خواستیم که چند طرح برای ما بکشه،فکر می‌کردیم که شاید بتونیم از هفت یا هشت تصویر استفاده کنیم، اما گری این نظر رو نپذیرفت.اون عاشق داستان‌هاست،ولی گفت فقط در صورتی این کار رو انجام می‌ده که بتونه در سراسر کتاب،تقریباً در هر صفحه تصاویر و طرح‌های هنری پیاده کنه.

گری جیانی کار را به طور کامل در دست گرفته و مارتین در تشریح آن گفت:

ما البته پذیرفتیم و گری تقریباً دوسال تمام مشغول کشیدن بوده.اکثر طرفداران ژانر فانتزی جیانی رو از روی کارهای زیباش در کتاب شاهزاده‌ی دلیر (Prince Valiant)  و صد البته نقاشی‌هاش در سالنامه‌ی خیره‌ کننده‌ی آتش و یخ در سال ۲۰۱۴ می‌شناسن، اما فکر می‌کنیم که شوالیه‌ی هفت پادشاهی بهترین کار تا به امروزِ اون خواهد بود.

شوالیه ی هفت پادشاهی قرار است در اکتبر ۲۰۱۵ (۱۴ مهر ماه ۹۴) در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. به نظر شما این کتاب جدید ارزش انتظار کشیدن داره؟ یا بیشتر ترجیح می‌دادید که قصه‌ای جدید از دانک و اگ رو بخونید؟

ترجمه از: مهدی عباسی

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=5248

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۱۳ دیدگاه

  • این کتاب فقط شامل سه داستان قبلیه یا ماجراهای جدیدی داره؟یادمه یه جایی نوشته بود مارتین قصد داره تا تراژدی سامرهال در مورد دانک و اگ بنویسه

      نقل قول

  • کلا مارتین این طور که به نظر می رسه علاقه ی خاصی به تارگرین ها داره این همه کتاب جانبی در موردشون می نویسه

      نقل قول

  • کوئنتین مارتل:
    این کتاب فقط شامل سه داستان قبلیه یا ماجراهای جدیدی داره؟یادمه یه جایی نوشته بود مارتین قصد داره تا تراژدی سامرهال در مورد دانک و اگ بنویسه

    مارتین گفته که این کتاب خیلی بیشتر از ۳ کتاب قبلی هست و
    حتما داستان های جدیدی را در بر میگیره.

      نقل قول

  • والا ما ترجیح میدیم جلد شیش رو زودتر منتشر کنه ولی ظاهرا مارتین خودش هیچ عجله ای نداره!

      نقل قول

  • واقعا باید قدر شما رو دونست استارک جان به خاطر ترجمه بسیار با کیفیت تون به نظر می رسه نشر ویدا تو کتاب پنج می خواد به جای کلمه ی (ادر) از واژه ی (از ما بهترون استفاده کنه )واقعا خنده دار نیست ؟اخه این چه معادل سازیه البته در کل از هر کس که در راه ترجمه ی این اثر قدم بر می داره باید تشکر کرد اما هر جوری حساب کنی این دو تا کلمه هیچ ربطی به هم ندارن

      نقل قول

  • great tom hanks:
    واقعا باید قدر شما رو دونست استارک جان به خاطر ترجمه بسیار با کیفیت تون به نظر می رسه نشر ویدا تو کتاب پنجمی خواد به جای کلمه ی (ادر) از واژه ی (از ما بهترون استفاده کنه )واقعا خنده دار نیست ؟اخه این چه معادل سازیه البته در کل از هر کس که در راه ترجمه ی این اثر قدم بر می داره باید تشکر کرد اما هر جوری حساب کنی این دو تا کلمه هیچ ربطی به هم ندارن

    والا من سعی میکنم ژست بی طرفم رو حفظ کنم
    .
    .
    الکی مثلا من خیلی اوپن مایندم!
    اما خداییش دیگه از ما بهترون نوبره :lol:

      نقل قول

  • نشر ویدا فقط یک برتری به سایت شما داره اونم اینه که اسامی رو حتی با تلفظ غلط به یک شکل حفظ میکنه یاد کتاب سوم بخیر که بیلان گریجوی و بارس بلانت اینقدر مختلف تلفظ شدن که خود پدراشون هم نمیدونستن اسم پسرشون چیه :wacko: البته ایراد زیادی نیست فقط من روی تلفظ اسامی سختگیرم

      نقل قول

  • م.م.استارک: والا من سعی میکنم ژست بی طرفم رو حفظ کنم
    .
    .
    الکی مثلا من خیلی اوپن مایندم!
    اما خداییش دیگه از ما بهترون نوبره

    لطفا”‌ لطفا”‌ لطفا”‌ از جمله منحوس الکی مثلا استفاده نکنید ، اگر هم استفاده می کنید ، اسپویلش کنید تا من نبینم ، دست خودم نیست ، حالم بد می شه :D: !!

    اما فکر می کنم دلیل استفاده از همچین معادل هایی در کتاب نشر ویدا ، کم کردن از غلظت این کتاب به مقدار بیش از لازم جهت رد شدن تظمینی از گردنه های صعب العبور است ، هرچند ، جدیدا”‌ جاده را بازگشایی کرده اند اما همیشه خطر ریزش سنگ وجود داشته ،پس چه بهتر که یک کتاب کودکانه تر بیرون بدهیم تا خوانندگان محترم با خیال راحت تر سفر کنند .
    اژدهایان جوانانه است ، اما اژدهاها ژانر کودک و نوجوان محسوب می شه.
    و برای معاینه فنی هم زیاد وقت نمی گذارند در نتیجه وقتی در اسفندماه از جاده عبور می کنید ، با استفاده از کمی تخیل ، خودتون رو در ماههای اردیبهشت به بعد تجسم خواهید کرد .
    پس از سمت راست و با احتیاط برانید

      نقل قول

  • magenta: لطفا”‌ لطفا”‌ لطفا”‌ از جمله منحوس الکی مثلااستفاده نکنید ، اگر هم استفاده می کنید ، اسپویلش کنید تا من نبینم ، دست خودم نیست ، حالم بد می شه :D:!!

    اما فکر می کنم دلیل استفاده از همچین معادل هایی در کتاب نشر ویدا ، کم کردن از غلظت این کتاب به مقدار بیش از لازم جهت رد شدن تظمینی از گردنه های صعب العبور است ، هرچند ، جدیدا”‌ جاده را بازگشایی کرده اند اما همیشه خطر ریزش سنگ وجود داشته ،پسچه بهتر که یک کتاب کودکانه تر بیرون بدهیم تا خوانندگان محترم با خیال راحت تر سفر کنند .

    من به باقی ماجراها کاری ندارم اما واسم جالبه بدونم چطور کتب ۵ رو تغییر دادن؟
    موارد حذفی ارشادی تو کتاب ۵ خیلی زیاده. صحنات به اندازه کتاب ۳ هستش، اما اون موارد تو عمق داستان‌هاست. یعنی چندین موضوع اصلی به این موارد مربوط میشه که با تغییر داستان خیلی بهم میریزه. واقعاً دوست دارم بدونم.

    کوئنتین مارتل:
    نشر ویدا فقط یک برتری به سایت شما داره اونم اینه که اسامی رو حتی با تلفظ غلط به یک شکل حفظ میکنهیاد کتاب سوم بخیر که بیلان گریجوی و بارس بلانت اینقدر مختلف تلفظ شدن که خود پدراشون هم نمیدونستن اسم پسرشون چیه :wacko:البته ایراد زیادی نیست فقط من روی تلفظ اسامی سختگیرم

    بله بهتون حق میده. ما تو کتاب سوم در حال آزمون و خطا و کسب تجربه بودیم. حق میدم :good:

      نقل قول

  • کاش کتاب پنجم زودتر شروع به ترجمه شه.البته ترجمه باکیفیت شما.واقعآ دلم طاقت نداره بدونم اخر این داستان به کجا ختم میشه.کاش مارتین هم دس بجونبونه مارو معطل نکنه.راسی اشکال پرداخت کوپن ها حل نشده هنوز ظاهرا.من نتونستم هنوز فصل ۱۹روبخونم :cry:

      نقل قول

  • پریسا:
    کاش کتاب پنجم زودتر شروع به ترجمه شه.البته ترجمه باکیفیت شما.واقعآ دلم طاقت نداره بدونم اخر این داستان به کجا ختم میشه.کاش مارتین هم دس بجونبونه مارو معطل نکنه.راسی اشکال پرداخت کوپن ها حل نشده هنوز ظاهرا.من نتونستم هنوز فصل ۱۹روبخونم :cry:

    والا من به کسی سپردم که مشکلش رو حل کنه. به شدت هم پیگیر هستم. باید صبر کرد. مشکل از اونجاست که تو آپدیت جدید ووکامرس نحوه اعمال کوپن‌ها تغییر کرده که با سیستم شارژ ما همخونی نداره. ایشالا زود درست میشه.
    البته شما یه سر به ایمیلی که داده بودی بزن

      نقل قول

  • الان ایمیلمو چک کردم.واقعا نمیدونم چطور تشکر کنم.شرمنده انداختمتون به زحمت

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: