مصاحبه‌ها

کیت هرینگتون: جورج مارتین را راحت بگذارید!

کیت هرینگتون در ادامه نقش خود به عنوان پرحرف‌ترین بازیگر سریال بازی تاج و تخت طی این پیش فصل، به «پرخاش‌های اینترنتی» علیه جورج آر.آر مارتین واکنش نشان داده است. هرینگتون در یک کنفرانس مطبوعاتی برای انتشار دی وی دی‌های جدید فصل ۴ بازی تاج و تخت که طی یک هفته رکورددار شده‌اند، حاضر بود. سوال اصلی این بود که آیا او به عنوان بازیگر نقش جان اسنو، تا به حال فشاری از سوی طرفداران احساس کرده است، یا نگران نیست که نمی‌تواند خواسته‌های طرفداران را عملی کند؟ او معتقد است که: مثل خیلی از سریال‌های فانتزی محبوب با پایگاه طرفداران پرشور، طرفداران بازی تاج و تخت تمایل دارند که از ما جلو بزنن. هرینگتون در ادامه گفت که برای خودش نگران نشده است، اما چیزی که او را ناراحت می‌کند، نحوه رفتار ما با مردی است که چنین دنیایی ساخت تا آن در آن به گشت و گذار بپردازیم.

تنها چیزی که ازش متنفرم اینه: از وقتی جورج مارتین شروع کرده، فشار زیادی از طرف طرفداران روی اون وجود داشته؛ فشارهای تند و زننده، فریبکارانه و کاملاً بیخود که اون رو هدف قرار دادن، راجع به وضعیت جسمانیش و راجب به زمان تموم شدن کتاب بعدی. به همین خاطر من خیلی عصبی شدم.

هرینگتون اذعان می‌کند که رابطه‌اش با نویسنده را می‌توان بسیار دوستانه ارزیابی کرد. این خیلی هم عجیب نیست؛ طی سال‌ها، بقیه بازیگران سریال هم در مورد نزدیک شدن به مارتین کاملاً روشن حرف زده‌اند. هدف تنها یک چیز بوده و آن بیرون کشیدن سرنوشت سخصیت‌ خود تا انتهای داستان!!

خود هارینگتون طرفدار شبکه های اجتماعی نیست و حساب توییتر ندارد. در کل به نظر می‌رسد به طور کلی استفاده نامطلوب از اینترنت او را ناراحت می‌کند.

فکر می‌کنم یکی از جنبه‌های وحشتناک جامعه ما اینه که مردم پشت یک مانیتور میشینن و به هر طرف شلیک می‌کنن، محیط ناسالمیه و منشا خیلی از مشکلاتی که در حال حاضر داریم.

مطمئنم که این حرف به مزاج بازیگران همکاری مثل میسی ویلیامز که تجربه قلدری‌های مجازی را نیز داشته‌اند خوش نمی‌آید.

hardhome

او گفت:

مسئلهای راجب سریال، راجب اینکه چقدر با کتاب فاصله داره – من به خاطر این موضوع عصبی میشم، چون این (سریال) یک اقتباسه، این نسخه ای از کتابه، مردم نباید انتظار داشته باشن کلمه به کلمه یکی باشن.

[su_spoiler title=”اسپویل: انتهای کتاب پنجم و فصل پنجم سریال” style=”fancy” icon=”chevron-circle”]جمله آخر همه ماجرا نیست، با در نظر گرفتن این که – هرچند هارینگتون اصرار داشت که هیچ اطلاعی از اتفاقات پیش رو ندارد و برای گفتن اشاراتی از فصل ۵ تسلیم نشد – اخیرا در «یک روز خاص در زندگی» فهمیده ایم که نقش هارینگتون از کتاب خارج میشود. گرچه ما فقط می توانیم حدس بزنیم که در سال آینده چه اتفاقی برای نقش او رخ می دهد؛ چیزی که اکنون در مورد آن مطمئن هستیم این است که مثل کاری که او در فصل آخر انجام داد، اسنو به شمال دیوار خواهد رفت تا زندگی جان اسنو جسور با اتفاقات و لحظات بیشتری پر شود.[/su_spoiler]

او می گوید:

تا وقتی آینده چیزهایی برای ما داره، اعتقاد دارم هیچ کدوم از ما (بازیگران سریال بازی تاج وتخت) هیچ چیز رو نمی دونیم، سه نفری که می دونن چه اتفاقی میفته – و من یقین دارم واقعا سه نفرن – جورج آر.آر. مارتین، دیوید بنیوف و دن ویس هستن.

منبع

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=5235

درباره نویسنده

محمود .ع

آشنایی اتفاقی با سریال، تعقیب جریانات و رسیدن به وینترفل :)

۵ دیدگاه

  • میبینم که استارک نویسنده جدید و حرفه‌ ای آورده :respect:
    جون هرکی دوست داری تو دیگه زود این م.م ما رو تنها نذار :aa: آقا خوش اومدی و امیدوارم بازم این این مطلبای خوب بذاری .
    یعنی این میخواد ما باور کنیم که از انتهای داستان یا حداقل سرنوشت جان اسنو بیخبره؟ :cun:

      نقل قول

  • جدید آره، ولی حرفه ای چه عرض کنم :D
    خیلی لطف داری؛
    ولی من باورم شد که از آخرش خبر نداره :|

      نقل قول

  • آقا محمود خوش آمدی و ان شالله که درینجا پاینده باشی ممنون از مطلب خوبتون
    ازین جمله اش واقعا خوشم اومد درد جامعه ی ما هم هست
    :good: فکر می‌کنم یکی از جنبه‌های وحشتناک جامعه ما اینه که مردم پشت یک مانیتور میشینن و به هر طرف شلیک می‌کنن، محیط ناسالمیه و منشا خیلی از مشکلاتی که در حال حاضر داریم

      نقل قول

  • محمود .ع:
    جدید آره، ولی حرفه ای چه عرض کنم :D
    خیلی لطف داری؛
    ولی من باورم شد که از آخرش خبر نداره :|

    آقا محمود بابت این مطلب خوندنی ممنون، اما به نظر من خیلی بعیده. یعنی مارتین با هیچ کدوم از بازیگرا درمیون نذاشته که سرنوشت شخصیتش چی میشه؟

      نقل قول

  • م.م.استارک: آقا محمود بابت این مطلب خوندنی ممنون، اما به نظر من خیلی بعیده. یعنی مارتین با هیچ کدوم از بازیگرا درمیون نذاشته که سرنوشت شخصیتش چی میشه؟

    من بچه صافیم، زود باورم میشه :|

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: