اخبار

اسپین آف دیگری با محوریت خاندان تارگرین در حال ساخت توسط HBO است.

201391 dragon Game of Thrones Balerion 748x499 - اسپین آف دیگری با محوریت خاندان تارگرین در حال ساخت توسط HBO است.
نویسنده نوید لنیستر

پیش در آمدی دیگر برای بازی تاج و تخت در راه است. به گزارش رسانه دد لاین، شبکه HBO در حال آماده سازی و ساخت پایلوت پیش درآمدی دیگر برای بازی تاج و تخت است که بر اساس کتاب آتش و خون ساخته خواهد شد.مارتین و رویان کندال تهیه کنندگان و سازندگان این سریال خواهند بود.
کتاب آتش و خون درباره دوران سیصد ساله حکومت خاندان تارگرین بر وستروس است که از زمان حمله اگان و خواهرانش به وستروس و فتح آن تا زمان فروپاشی سلسله خاندان تارگرین می پردازد.
بنا به گفته ددلاین:

اتفاقات این پیش درآمد به ۳۰۰ سال قبل از اتفاق بازی تاج و تخت خواهد پرداخت.

در اینصورت داستان درباره فتح وستروس توسط اگان خواهد بود که سیصد سال قبل از اتفاقات بازی تاج و تخت رخ داد.
بنابر گزارش اینترتیمنت ویکلی:

این داستان به وقایع افسانه ای رقص اژدهایان خواهد پرداخت.

خب این یکم عجیبه.آیا سریال با حمله اگان شروع میشه و در ادامه به اتفاقات رقص اژدهایان می پردازه؟آیا این سریال یک آنتولوژیه که هر فصل یا هر قسمت اون داستان های جداگانه ای خواهد داشت و شاهد خط های داستانی و شخصیتهای بیشتری از هر نسل خواهیم بود؟و سوالات زیاد دیگه ای…
با این اوصاف شبکه HBO باید بودجه هنگفتی را برای تیم جلوه های ویژه کنار بگذارد. خود فتح اگان شامل چندین جنگ مهم و همچنین نمایش دادن بالریون رعب سیاه، بزرگترین اژدهای شناخته شده خواهد بود که از دروگون نیز بزرگتر بوده. همچنین نشان دادن وقایع رقص اژدهایان نیز از این قاعده مستثنا نیست و نشان دادن نبرد اژدهایان بر فراز آسمان وستروس نیازمند جلوه های ویژه عظیمی است که نمونه کوچک آن را در اپیزود شب طولانی دیدیم.
اگر این سریال به مرحله تولید برسد این دومین پیش در آمد یا اسپین اف بازی تاج و تخت خواهد بود. همانطور که می دانین اولی نیز که مرحله تولید قرار دارد به اتفاقات هزار سال قبل از بازی تاج و تخت می پردازد و عنوان آن ماه خونین یا شب طولانی خواهد بود.پخش همزمان هر دو سریال بعیده و احتمالا هر سال فصل جدیدی از هر سریال پخش شود یا شبکه HBO صبر کند تا یکی آز آن هارا به اتمام برساند و سپس به سراغ بعدی برود.
چند ماه پیش مارتین در وبلاگش حرف هایی درباره اسپین آف ها زده بود:

ما پنج اسپین آف مد نظرمون هست و سه تای اونا به خوبی برای ساخت پیش میرن.یکی از اونا که من دوست دارم شب طولانی صداش بزنم همین امسال فیلمبرداری میشه.دوتای دیگه هم در مرحله فیلمنامه هستن و به پایان نزدیکن.

بنابراین باید در آینده منتظر خبرهای بیشتری از این دو اسپین آف در حال ساخت و سه اسپین آف دیگر باشیم. ظاهرا طرفداران بازی تاج و تخت حالا حالاها کارشان جدا از کتاب با دنیای مارتین تمام نشده.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=15249

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۷ دیدگاه

  • خدا کنه از اگان اول شروع کنن…من که امروز صبح با این خبر هایپ شدم

      نقل قول

  • جالبه میگن داستان ۳۰۰ سال قبل سریال هستش بعد میگن در مورد رقص اژدهایان می خوان بسازن ینی درکی که سازنده های سریال از تاریخ دنیای مارتین دارن در این حده😂

      نقل قول

  • ای کاش بیان در مورد جنگ دیرون اول با دورنی ها تا زمان شورش بلک فایر بسازن به نظر من جذاب ترین دوره ی تاریخ وستروس همون دوره است که شخصیت هایی مثل دیمون بلک فایر، شاهزاده ی اژدها و بیلور نیزه شکن توش حضور داشتن جنگ اگان فاتح یا رقص با اژدهایان رو به خاطر جلوه های ویژه بعیده بتونن به درستی و اون طور که لایقش هست نشون بدن

      نقل قول

  • سلام خدمت ادمینای وبسایت
    ما که سریالو کامل دیدیم باید کتابارو از اول بخونیم یا از جای دیگه ای شروع کنیم؟!

      نقل قول

  • Mahdi Stark:
    سلام خدمت ادمینای وبسایت
    ما که سریالو کامل دیدیم باید کتابارو از اول بخونیم یا از جای دیگه ای شروع کنیم؟!

    سلام دوست عزیز
    سریال هرچه جلوتر رفت از داستان کتابا فاصله گرفت و بهتره که از همون کتاب اول شروع به خوندن کنین.

      نقل قول

  • Sam_Stark:
    جالبه میگن داستان ۳۰۰ سال قبل سریال هستش بعد میگن در مورد رقص اژدهایان می خوان بسازن ینی درکی که سازنده های سریال از تاریخ دنیای مارتین دارن در این حده😂

    همونطور که گفتم احتمالش هست که سریال آنتولوژی باشه (هر فصل یا شاید هر اپیزود داستان جداگانه ای داشته باشه) . شاید هم دو فیلمنامه آماده دارن و قصد دارن یکیش رو بسازن.

      نقل قول

  • نوید لنیستر: همونطور که گفتم احتمالش هست که سریال آنتولوژی باشه (هر فصل یا شاید هر اپیزود داستان جداگانه ای داشته باشه) . شاید هم دو فیلمنامه آماده دارن و قصد دارن یکیش رو بسازن.

    اینم ممکنه بهترین اتفاقی که میتونه بیوفته اینه. البته اگه دست من بود یه سریال آنتولوژی میساختم که هر فصل در مورد یه دوره مشخص از تاریخچه تارگرین ها باشه بیشتر کتاب های پیش درآمد نغمه هم در مورد تارگرین هاست” دانک و اگ” “خون و آتش” بخش اعظمی از “دنیای یخ و آتش” در مورد پادشاهان تارگرین توضیح داده تصور کنید چه چیز هایی از همچین سریالی در میاد از دوران والریا و چگونگی جادوی هایی که والریایی ها یاد گرفتن از فتح وستروس توسط اگان(که خودش پر از نبرد هایی مثل میدان آتش و ویران کردن هارنهاله ) از جنگ علیه دورن از رقص اژدهایان از شورش های بلک فایر تا شورش رابرت و مرگ شاه دیوانه. میتونن از هر کدوم از تارگرین های دوران مختلف یه شخصیت بی نظیر در بیان مثل ریگار. کتاب های نغمه همیشه در مورد این بوده که یه حاکم خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشه و همچین سریالی جون میده برای پرداختن به همچین موضوعی. حالا امیدوارم من بودم این کار رو میکردم البته شک دارم اینا این کار رو بکنن چون هم بودجه زیادی میطلبه هم فکر نکنم غیر از طرفداران سرسخت کتاب کسی علاقه ای به تاریخچه سلسله تارگرین ها داشته باشه.

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: