دانلود فصل‌ها

دانلود ترجمه فصل ۲۶ – عروس خودسر از کتاب رقصی با اژدهایان

آشا گریجوی عروس خودسر فصل ۲۶ کتاب پنجم
دانلود ترجمه فصل ۲۶ عروس خودسر از کتاب رقصی با اژدهایان
نویسنده م.م.استارک

با ترجمه دومین فصل طولانی کتاب رقصی با اژدهایان در خدمت شما هستیم. فصلی که در اون به وضعیت بسیار حساس آهن زاده ها به فرماندهی آشا گریجوی در شمال وستروس می‌پردازه. تونستیم این فصل رو علی رغم بسیار طولانی بودن، تو مدت زمان کمتری نسبت به فصل‌های قبلی آماده کنیم که این خودش یه پیشرفت حساب میشه، با این وجود داریم تلاش می‌کنیم تا این فواصل کمتر و کمتر برسیم. باز هم تکرار می‌کنم که شدیداً به کمک در هر زمینه‌ای نیاز داریم. پس اگر توانی در خودتون در هر زمینه ای سراغ دارید ما رو بی‌نصیب نگذارید.

در این فصل تغییر مهمی در نحوه ارائه ترجمه ها به وجود اومده و به امید خدا در فصل های بعدی هم این روش اجرا میشه. از این به بعد شما با خرید هر فصل امکان دریافت ۳ نسخه مختلف از فایل ترجمه رو خواهید داشت:

  1. نسخه اولی همون چیزیه که در فصل های قبلی دریافت می‌کردید.
  2. نسخه دوم که با پیشوند (Mob) مشخص میشه نسخه ایی از فایل ترجمه است که در اون حاشیه های متن کم شده و سایز نوشته به قدری افزایش پیدا کرده که برای مطالعه در گوشی های موبایل کاملاً مناسب و بهینه است. پس اونایی که میخوان ترجمه ما رو توی موبایل بخونن، حتماً سراغ این فایل یا فایل بعدی که معرفی می‌کنم برن.
  3. نسخه سوم هم که با پیشوند (N.Mob) مشخص شده همون فایل نسخه دوم در حالت شب (Night Mode) است. به صورتی که پس‌زمینه تصویر سیاه و نوشته ها به رنگ سفیده. من به شخصه برای مطالعه کتاب در موبایل این نسخه رو ترجیح میدم که باعث میشه چشم از نور زیاد صفحه نمایش آزده نمیشه.

حتماً دیدگاه خودتون رو در مورد این تغییر جدید با ما درمیون بگذارید

کانال تلگرام وینترفل مدهاست که فعاله و می‌تونید در اونجا کلی چیزهای جالب و خوندنی پیدا کنید. پیج اینستاگرام وینترفل هم بعد از وقفه ای چهار ساله دوباره برگشته تا در خدمت علاقه‌مندان در این شبکه اجتماعی باشه. حتماً در شبکه‌های اجتماعی هم به ما سر بزنید و حمایتمون کنید.

شدیداً نیاز به نیروی فعال برای تولید محتوا واسه سایت داریم. نیازی به سواد زبان انگلیسی در حد ترجمه کتاب نداره، اما دقت و پشتکار زیادی می‌طلبه و البته بی‌مزد هم نخواهد بود و مزایایی داره که اگر با من تماس بگیرید خدمتتون عرض می‌کنم.

باز هم تکرار و درخواست می‌کنم که به هرکجا که می‌تونید صدای وینترفل رو برسونید. ما رو به دیگران معرفی کنید و طرفداران بسیار زیاد دنیای نغمه یخ و آتش و سریال بازی تاج و تخت رو به وینترفل دعوت کنید. حرف دیگه‌ای نیست و می‌تونید از طریق لینک زیر برای دریافت ترجمه فصل جدید کتاب رقصی با اژدهایان اقدام کنید.

دانلود ترجمه فصل ۲۶ – عروس خودسر | فروشگاه کتاب وینترفل

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=12234

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

یک دیدگاه

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: