مصاحبه‌ها

دیدگاه ریچارد مدن در خصوص مقایسه نقشش در «سیندرلا» و «بازی تاج و تخت»

تصور می‌شد که با نقش خود به عنوان «شاهزاده» در فیلم اکشن دیزنی، «سیندرلا»، در مسیر تبدیل شدن به یک ستاره اصیل قرار دارد؛ ریچارد مدن را می‌گویم، اما هنوز هم سوالات پیرامون «بازی تاج و تخت» را با خوشرویی جواب می‌دهد. مرگ او در عروسی خونین، هنوز هم تیتر پررنگی است، چرا که او در فهرست تکان‌دهنده‌ترین مرگ‌های سریال هم جای گرفت و این خود دلیلی است که با سوالات زیادی در این خصوص مواجه شود – به ویژه پس از نقش او در سیندرلا که باز هم مجبور است برای ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش بر سر مخالفت والدین (این بار پدر به جای مادر)، که به دلایل سیاسی گزینه دیگری را می خواهد، مبارزه کند.

گرچه، همانطور که مدن اشاره می‌کند، تفاوت‌هایی وجود دارد؛ او سیندرلا را حین صحبت با گوزن در جنگل ملاقات می‌کند، برخلاف ملاقات او با تالیسا، که در حال بریدن دست و پای مجروحان جنگی بود. هنوز هم، به نظر من لیلی جیمز باید در مورد قبول هرگونه پیشنهاد ازدواجی از او بیشتر فکر کند، به ویژه با پیشنهادی از لرد فری!

دوباره از او سوال می‌شود که می‌داند چه کسانی در این فصل می‌میرند، اما او می‌گوید طرفدار آریا است.

به محض اینکه مصاحبه‌کننده اشاره می‌کند، جان استوارت از «عروسی خونین» به عنوان یک فعل در برنامه خود استفاده کرده است، می‌گوید این فوق العاده است که بسیاری از نویسندگان مطبوعات از عبارت «بازی تاج و تخت» برای اشاره به هرگونه درگیری سیاسی استفاده می‌کنند. همه اینها بیانگر این است که سریال تا چه حد در جامعه ما نفوذ داشته است.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=5369

درباره نویسنده

محمود .ع

آشنایی اتفاقی با سریال، تعقیب جریانات و رسیدن به وینترفل :)

۶ دیدگاه

  • استارک جان یه ایده ی خوب برای مقاله در سایت دارم اگر وقت کری (که می دونم سرت شلوغه) یه مقاله ی خوب درباره ی والریا بساز :scratch:

      نقل قول

  • به محض اینکه مصاحبه‌کننده اشاره می‌کند، جان استوارت از «عروسی خونین» به عنوان یک فعل در برنامه خود استفاده کرده است، می‌گوید این فوق العاده است که بسیاری از نویسندگان مطبوعات از عبارت «بازی تاج و تخت» برای اشاره به هرگونه درگیری سیاسی استفاده می‌کنند.
    یعنی دقیقا موافق این حرفم :good: الان خود من هر واقعه سیاسی که تو کشور یا دنیا اتفاق میفته یا اصلا نه یه بحث خانوادگی،اختلاف سلیقه آدما…سریع یاد got میفتم.لامصب معلوم نیست رمان فانتزی تخیلیه یا کتاب اجتماعی سیاسی :wacko:

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: