مصاحبه‌ها

آیا سرنوشت برن در کتاب نیز مانند سریال خواهد بود؟

game of thrones season 8 bran stark king plan 810x456 - آیا سرنوشت برن در کتاب نیز مانند سریال خواهد بود؟
نویسنده نوید لنیستر

به مدت هشت فصل متوالی یکی از اساسی ترین سوالات طرفداران این بود که در نهایت چه کسی بر وستروس حکومت خواهد کرد زمانیکه تمامی مشکلات حل خواهد شد. در اپیزود آخر سریال دیدیم که بر خلاف انتظار اکثر طرفداران و در اتفاقی غیر منتظره هیچکدام از کاندیداهای محبوب و قابل انتظار مانند جان اسنو، دنریس تارگرین، سانسا استارک و … به این مقام دست نیافتند و این عنوان به برن استارک رسید. پسر جوانی که در پایان اولین اپیزود سریال توسط جیمی لنیستر از یکی از برج های وینترفل به پایین پرتاب و برای همیشه معلول شد.
اما این احتمال وجود داره که اون تنها نسخه ای از داستان نباشه که ما خواهیم دید. اکنون که بازی تاج و تخت به پایان رسیده، مارتین همچنان دو کتاب دیگر با نام های بادهای زمستان و رویای بهار را باید منتشر کند تا داستان به پایان برسد. آیا این احتمال وجود داره که شخص دیگری به جای برن در نهایت حاکم وستروس شود؟ یا کتاب هم مانند سریال به اتمام خواهد رسید و در آنجا نیز برن شاه وستروس خواهد شد؟
ایزاک همپستد رایت، بازیگر نقش برن استارک در سریال بازی تاج و تخت به تازگی در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها در اینباره حرف زده.

اگه برن تو کتابها مثل سریال پادشاه نشه یکم ناامید و ناراحت میشم به نظرم.

وی در ادامه گفت:

این خیلی خوبه که سریال و کتاب هر دو بصورت جداگانه تکامل پیدا کردن و به سمت جلو رفتن. مارتین هیچ گونه تعهد یا اجباری نداره که کتاب ها رو به همون شکلی تموم کنه که سریال کرد. این خیلی جالبه، شما دو پایان متفاوت رو از بازی تاج و تخت خواهید دید.

وی در جواب به این سوال که دوست دارد به غیر از خودش چه کسی پادشاه شود گفت:

یه استارک دیگه مثلا سانسا یا کس دیگه ای.اوه صبر کن، پس جان اسنو چی؟ نمیدونم…

640px Isaac Hempstead Wright by Gage Skidmore 3 283x400 - آیا سرنوشت برن در کتاب نیز مانند سریال خواهد بود؟

 

اگه قرار باشه مارتین پایان متفاوت تری برای برن در کتاب رقم بزنه باید شاهد تغییرات زیادی نسبت به سریال باشیم. همچنین این احتمال هم که برن در کتاب پادشاه بشه خیلی بالاست ولی مسیر رسیدنش به این عنوان متفاوت تر باشه. بنیوف، یکی از سازنده های سریال چند ماه پیش در اینباره گفته بود :

از همون اول تصمیمون این بود که در نهایت برن پادشاه بشه

با وجود این حرف ظاهرا احتمال شاه شدن برن در کتاب هم خیلی بالاست چون هر چه باشد مارتین اتفاقات اصلی داستان رو که برای ادامه کتاب ها در نظر داشت رو به اونا گفته بود. باید صبر کرد و دید.
ایزاک در آخر درباره بازی در سریال گفت:

به نظرم برای خود من و خیلی از طرفدارا غیرممکنه که از بازی تاج و تخت دور بشیم و دیگه بهش فکر نکنیم.این فاجعه ست که دیگه تو سریال بازی نمیکنم. برای خیلی از ما این اولین باری بود که نقش آفرینی می کردیم و مردم همیشه ما رو با نقشامون به یاد خواهند داشت.به شخصه فراموش کردنش برام سخته چون برای سالها عضوی از تیم سازنده بودم. این سریال یه چیزیه که تو تاریخ میمونه و برام خیلی باحاله که عضوی ازش بودم.

جمله آخرت عالی بود اعلی حضرت!

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=16342

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۴ دیدگاه

  • سلام درخواستی ازتون دارم لرد نوید یا لرد استارک. اگه میشه یه گزارش از تیم ترجمتون تعداد مترجمان تعداد صفحات هر فصل کتاب پنجم و زمان تقریبی انتشار هر ترجمه از فصل کتاب پنجم تهیه کنید.

      نقل قول

  • Behzad Targaryen:
    سلام درخواستی ازتون دارم لرد نوید یا لرد استارک. اگه میشه یه گزارش از تیم ترجمتون تعداد مترجمان تعداد صفحات هر فصل کتاب پنجم و زمان تقریبی انتشار هر ترجمه از فصل کتاب پنجم تهیه کنید.

    سلام. امکانش بود چشم

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: