اخبار

آیا کتاب ششم در ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد؟

فصل ششم سریال بازی تاج و تخت در ماه آپریل ۲۰۱۶ پخش خواهد شد و متاسفانه تاکنون هیچ خبری از انتشار کتاب بادهای زمستان منتشر نشده.عده ای از طرفداران بر این باورند که مارتین کتاب ششم را قبل از فصل ششم سریال تمام خواهد کرد.امیلیا کلارک(بازیگر نقش دنریس) در مصاحبه ای گفت که سریال بیش از هشت فصل نخواهد بود .اگر حرف او درست باشد پس سریال تا سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داشت.در این بین مارتین هنوز دو کتاب دیگر برای تمام کردن دارد(بادهای زمستان و رویای بهار).کتاب چهارم پنج سال بعد از کتاب سوم ، و کتاب پنجم شش سال بعد از کتاب چهارم منتشر شد.با این حال اگه کتاب ششم در ۲۰۱۶ منتشر شود، بعید است که نوشتن کتاب هفتم در دو سال تمام شود.البته شاید مارتین سرعت نوشتن خود را افزایش دهد تا کتاب هفتم را را نیز قبل از فصل هشتم تمام کند.

آیا ما مدرکی داریم که بادهای زمستان در ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد؟متاسفانه “خیر”.ولی ما تعدادی حدس داریم.یکی از از این حدس ها متعلق به شخصی به نام BryndenBFish است.وی دارای یک وبلاگ است که به تحلیل و بررسی نغمه می پردازد.قبل از آغاز فصل پنج سریال او در وبلاگش مقاله ای دباره پیش بینی زمان انتشار کتاب ششم نوشت.او با استفاده از صحبت های مارتین و ویراستارش و همچنین سبک نوشتن مارتین،به نتیجه هایی رسید:

اگر شما مرا به گوشه ای ببرید و تفنگی را بر روی سرم قرار دهید و ازم بخوایین که بگم که چقدر تا انتشار بادهای زمستان مانده، میگم که مارتین هنوز ۱۰۰۰ صفحه تا نوشتن کل  کتاب فاصله دارد و احتمالا کتاب در اواخر ۲۰۱۶ و یا اوایل ۲۰۱۷ منتشر شود.

وی هچنین توضیح داد که حتی اگر مارتین کتب ششم را قبل از پخش فصل ششم تمام کند، بازهم اوضاع پیچیده خواهد بود چون همچنان روند چاپ و نشر کتاب باقی می ماند:

برای اینکه یک کتاب از دستنوشته ارسالی به درون قفسه کتاب و دستان شما راه یابد، چیزی حدود ۴ تا ۶ ماه طول خواهد کشید.این روند برای کتاب رقصی با اژدهایان، هفت هفته طول کشید.

با این حال مارتین باید نوشتن کتاب را حداکثر در دی ماه تمام کند تا طرفداران کتاب بتوانند کتاب را قبل از سریال تمام کنند.به نظر شما این امکان پذیر است؟

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=8004

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۱۶ دیدگاه

  • fardin:
    اگه بلایی سرش بیاد چکار کنیم؟

    اونوقته که باید از ملیساندرا و رولور بخواهیم تا اورا برگرداند :aa:

      نقل قول

  • فک کنم زمان انتشار کتاب ۷ من خودم همسن مارتین باشم :wacko:

      نقل قول

  • شاید جاش نباشه اما بدلیل علاقه زیادم به نغمه و ناامید شدن از انتشار کتاب ششم در سال اتی اعلام میکنم شور وحرارت خاصی برای کمک به ترجمه کتاب پنجم دارم. اینجانب اعلام امادگی برای کمک به فرایند ترجمه و ویراستاری میکنم و
    امیدارم جناب مافی ها عنایتی به بنده داشته باشن و با پذیرش کمکم ،من رو مفتخر کنند :-)

      نقل قول

  • Alireza:
    شاید جاش نباشه اما بدلیل علاقه زیادم به نغمه و ناامید شدن از انتشار کتاب ششم در سال اتیاعلام میکنم شور وحرارت خاصی برای کمک به ترجمه کتاب پنجم دارم. اینجانب اعلام امادگی برای کمک به فرایند ترجمه و ویراستاری میکنم وامیدارم جناب مافی ها عنایتی به بنده داشته باشن وبا پذیرش کمکم ،من رو مفتخر کنند :-)

    خیلی زود باهات تماس میگیرم

      نقل قول

  • Mina:
    خیلی دیره که
    بنده خداها سریالو پس از روی چی باید بسازن؟:دی

    مارتین آخر داستان رو به نویسنده های اصلی یعنی بنیوف و ویس گفته.شاید هم بامرام باشن و داستان رو یجور دیگه ادامه بدن تا کتاب ها اسویل نشه

      نقل قول

  • خدا رو شکر میکنم که من وقتی با کتاب آشنا شدم که کتاب پنجم هم منتشر شده بود و طعم انتظار چند ساله رو نچشیدم.
    ولی این هفت ،هشت ماهی که کتابها رو تموم کردم مثل هفت،هشت سال برام گذشته…
    خدایان رحم کنند و عمره درازی به کینگ مارتین ،اولین با نام او و…، بدن وگرنه بدجور ضربه روحی میخوریم که تا سالها
    اثراتش باقی خواهد ماند فراموش نکنیم

    Winter is coming

      نقل قول

  • در سایت reddit, شخصی با اسم bonefish914 ادعا کرده که دوستی در انتشارات داره که می گن مارتین نسخه ی اولیه ای (draft) داده. اما خود مارتین اعلام کرده بود که به محض اینکه نوشتن کتاب تمام بشه خبرش رو در وبلاگش اعلام میکنه

      نقل قول

  • سلام، لطفا م.م.استارک جوابم رو بدە.
    من خارج از ایرانم میشە من یە گیفت کارت ١٠ دلاری ایتونز براتون بفرستم و شما کتاب چهارم رو کامل و شوالیە آوارە از طریق ایمیل برام بفرستید؟

      نقل قول

  • شاید ۲۰۱۶ منتشر بشه ولی فکر نمی کنم قبل از آغاز فصل شش سریال باشه
    البته سوال مهم تر اینه که با توجه به روند موجود که قطعا سریال زودتر از کتاب به پایان می رسه آیا سریال کتاب رو اسپویل می کنه یا روند متفاوتی خواهد داشت(درسته که فصل به فصل سریال از کتاب بیشتر فاصله گرفت ولی باز هم روند کلی همون روند کتابه)
    یا شاید هم اتفاق عجیب و غریبی بیافته و دو کتاب بعدی زودتر از زمان انتظار منتشر بشن

      نقل قول

  • bawar:
    سلام، لطفا م.م.استارک جوابم رو بدە.
    من خارج از ایرانم میشە من یە گیفت کارت ١٠ دلاری ایتونز براتون بفرستم و شما کتاب چهارم رو کامل و شوالیە آوارە از طریق ایمیل برام بفرستید؟

    والا گیفت کارت آیتیونز که به درد من نمی‌خوره، اما قطعاً خرید دیگه‌ای هست که میشه به شما زحمتش رو داد.
    کتاب چهارم که منتشر شد از طریق ایمیل باهام تماس بگیرید تا باهم هماهنگ کنیم

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: