اخبار

اسپین آف مربوط به خاندان تارگرین با عنوان “خاندان اژدها” ساخته خواهد شد و سازندگان اصلی آن نیز مشخص شدند

house targaryen wallpaper by siriuscrane d53ifla 810x608 - اسپین آف مربوط به خاندان تارگرین با عنوان "خاندان اژدها" ساخته خواهد شد و سازندگان اصلی آن نیز مشخص شدند
نویسنده نوید لنیستر

همین دیشب بود که خبر کنسل شدن اسپین آف سریال بازی تاج و تخت که داستان هایی مربوط به دوران عصر قهرمانان را روایت می کرد، کنسل شد. خبری که طرفداران را ناراحت و شوکه کرد اما همین امروز نیز خبری کاملا متناقض با آن از سوی HBO منشر شد. چند وقت پیش اعلام شد که HBO  قصد دارد تا سریالی با محوریت تاریخچه خاندان تارگرین بسازد. امروز عوامل اصلی سریال نیز مشخص شده و “خاندان اژدها” به عنوان نام آن اعلام شد.

بنا به گفته HBO جورج آر آر مارتین خود یکی از سازندگان خواهد بود. رایان کوندال نیز در نقش تهیه کننده و نویسنده نیز حضور خواهد داشت. میگل سابوچنیک، کارگردان اچیزودهای فوق العاده بازی تاج و تخت مانند “نبرد حرامزادگان”، “بادهای زمستان” و “شب طولانی” نیز پایلوت آن و احتمالا تعدادی دیگر از اپیزودهای آن را کارگردانی خواهد کرد.سابوچنیک همچنین در نقش سازنده سریال مانند بنیوف و وایس را نیز بر عهده خواهد داشت.

خاندان اژدها نام بسیار مناسبی برای این سریال است. چیزی که هنوز مشخص نیست، این است که سریال چه دورانی از تاریخچه تارگرین ها را روایت خواهد کرد که احتمالا در آینده مشخص خواهد شد. وقایعی مانند نابودی والریا، فتح وستروس توسط اگان و جنگ داخلی تارگرین ها با عنوان “رقص اژدهایان” می تواند از بهترین سوژه ها برای این سریال باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=16712

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۳ دیدگاه

  • برعکس دیروز این واقعا بهتره درضمن بدجور منتظر بقیه اخبار این سریال هستم
    خیلی ممنون بابت مقاله ها و سایت خوبتون

      نقل قول

  • سلام. یه سوال داشتم.
    کتاب شما رو به صورت چاپی دیدم که گروهی چاپش کرده بودن. البته انتشارات نبودن. میخواستم ببینم اجازه استفاده از ترجمه رو از شما گرفتن؟

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: