اخبار

انتشار ترجمه فارسی داستانک شاهزاده سرکش یا برادر پادشاه

قبلاً در مطلبی خبر از انتشار داستانکی دیگر از مارتین در خصوص وقایع موسوم به رقص اژدهایان دادیم و فایل متن اصلی رو هم در اختیارتون گذاشتیم. حالا با تلاش دو نفر از علاقمندان به دنیای نغمه، داستانک «شاهزاده سرکش یا برادر پادشاه» از مجموعه‌‌ی داستان‌های «سرکش‌ها» ترجمه و در اختیار علاقمندان نغمه‌ای قرار گرفت. کیوان عزیز ویراستار این داستانک لطف کرد و فایل کتاب رو یکی دو روز پیش برای منم فرستاد تا در سایت قرار بدم، اما راستش از ترس حرف و حدیث‌های برخی خاله زنک‌ها جرأت نکردم که تو سایت خودمون انتشارش بدیم. این فایل در سایت وستروس منتشر شده و میتونید به اونجا مراجعه و دانلودش کنید. در معرفی این داستانک در سایت وستروس اومده:

این کتاب فرصتی است دوباره برای سفر به قلب تاریخ وستروس و لمس فردی که نقشی کلیدی در رقص اژدهایان داشت. او که بر تخت آهنین ننشست اما خرد و جنون را چنان توامان داشت که پادشاهی بدیعی پروراند و رهایش کرد. داستان مردی چنان بلند پرواز که مهر و کین بستن به آن دشوار است. دیمون تارگرین، شاهزاده خون و فولاد…

این داستان، مقدمه ایست بر داستان پرنسس و ملکه و وقایع مربوط به زمان حکومت ویسریس تارگرین اول میپردازد و نگاه ویژه ای بر برادر پادشاه، شاهزاده دیمون تارگرین، آنگونه که استاد اعظم گیلداین نقل کرده، دارد. این کتاب بازه زمانی سال های ۱۰۱ تا ۱۲۹ را پوشش می دهد و درست چند ساعت قبل از داستان «پرنسس و ملکه» به پایان میرسد.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=4145

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۱۴ دیدگاه

  • ممنون. واقعا این کتاب های متفرقه مارتین مثل یه شراب ترش میمونه بعد از شیرینی زیادی. :دی

      نقل قول

  • راستی م.م عزیز یه خبری در مورد این wit and wisdom به من بده.

      نقل قول

  • به نظر جالبه فقط چون سن مارتین زیاده میترسم زبونم لال خدایی نکرده قبل از این که رمان تموم شه…

      نقل قول

  • اسم داستانک های دیگه ای ک ترجمه شده رو بگید و اینکه از کجا میشه دانلود کرد

      نقل قول

  • sirius_black:
    اسم داستانک های دیگه ای ک ترجمه شده رو بگید و اینکه از کجا میشه دانلود کرد

    کتاب دیگه کتاب پرنسس و ملکه از مجموعه زنان خطرناکه. از تو سایت وستروس میتونی پیداش کنی. ولی این لینک برای این که کارت راحت تر شه.
    http://westeros.ir/wp-content/plugins/download-monitor/download.php?id=240

      نقل قول

  • علی:
    با تکشر فراوان ولی آخر wet and.. tl چی شد؟

    از م.م.استارک پرسیدم قراره بعد از اتمام کتاب سوم منتشر شه.

      نقل قول

  • داستان ی نکته داشت نمیدونم گرفتید یا نه تارگرین هایی که با کسانی غیر تارگرین ازدواج کردن هیچ شباهتی بتارگرین ها ندارن مثل بچه های شاه دخت و استرانگ این میتونه هویت جان رو تایید کنه :yes:

      نقل قول

  • sara malfoy:
    داستان ی نکته داشت نمیدونم گرفتید یا نه تارگرین هایی که با کسانی غیر تارگرین ازدواج کردن هیچ شباهتی بتارگرین ها ندارن مثل بچه های شاه دخت و استرانگ این میتونه هویت جان رو تایید کنه

    نه لزوماً !
    تارگرین ها با مارتل ها وصلت داشتن و این موردی که می گین همواره صادق نبوده.

      نقل قول

  • kei1: نه لزوماً !
    تارگرین ها با مارتل ها وصلت داشتن و این موردی که می گین همواره صادق نبوده.

    ولی مارتل ها هم جزو اولین انسان ها بودن مثل تارگرین ها بنابراین از ی خون بودن

      نقل قول

  • sara malfoy:
    داستان ی نکته داشت نمیدونم گرفتید یا نه تارگرین هایی که با کسانی غیر تارگرین ازدواج کردن هیچ شباهتی بتارگرین ها ندارن مثل بچه های شاه دخت و استرانگ این میتونه هویت جان رو تایید کنه

    نه اینطور نیست. همون طور که کیوان گفت تارگرین ها با مارتل ها وصلت داشتن و همه ی بچه هاشون قیافه مارتل ها رو نداشتن و تو زمان اولین ازدواجشون از یه خون نبودن. علاوه بر اونا تو همین داستان هم بچه های آلیسنت های تاور و ویسریس همشون قیافه تارگرین ها رو دارن. حرامزادگان بزرگ هم همینطور به جز دیمون که مادرش تارگرین بود و بیتراستیل، شیرا و بریندن قیافه تارگرینی داشتن و مادراشون هم هیچ رابطه ای با تارگرین ها نداشتن. مادر بریندن یه بلک وود بود و مادر شیرا هم یه میری اگه اشتباه نکنم. کلی مورد این شکلیه دیگه هم هست.

      نقل قول

  • lord stark: نه اینطور نیست. همون طور که کیوان گفت تارگرین ها با مارتل ها وصلت داشتن و همه ی بچه هاشون قیافه مارتل ها رو نداشتن و تو زمان اولین ازدواجشون از یه خون نبودن. علاوه بر اونا تو همین داستان هم بچه های آلیسنت های تاور و ویسریس همشون قیافه تارگرین ها رو دارن. حرامزادگان بزرگ هم همینطور به جز دیمون که مادرش تارگرین بود و بیتراستیل، شیرا و بریندن قیافه تارگرینی داشتن و مادراشون هم هیچ رابطه ای با تارگرین ها نداشتن. مادر بریندن یه بلک وود بود و مادر شیرا هم یه میری اگه اشتباه نکنم. کلی مورد این شکلیه دیگه هم هست.

    :notme: اره فکر میکنم اشتباه کردم چون تازه شروع کردم به خوندن اطلاعاتم مثل شما گسترده نبود :wacko: :wacko:

      نقل قول

  • لطفا لینک دانلود کتاب رو بدین.من نتونستم پیدا کنم
    ممنون میشم

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: