اطلاع‌ رسانی

توضیحی مهم درباره فروشگاه کتاب وینترفل

bookstore slide 2MCD facebookJumbo v2 810x424 - توضیحی مهم درباره فروشگاه کتاب وینترفل
نویسنده م.م.استارک

با سلام خدمت همه خوانندگان عزیز. با توجه به آغاز دور جدید فعالیت سایت و فروشگاه کتاب وینترفل، لازم دیدم که توضیحاتی مهم رو خدمت شما عزیزان عرض کنم.

به لطف خدا و حمایت شما عزیزان دور جدید فعالیت سایت وینترفل با استقبال خیلی خوبی مواجه شده و این مسئولیت ما رو خیلی سنگین‌تر می‌کنه. در این چند روزه مشخص شده که بسیاری از خواندگان قدیمی و وفادار سایت در مورد فروشگاه کتاب جدید وینترفل دچار یک اشتباه شدند.

نکته بسیار مهم اینه که فروشگاه جدید به طور کامل از نو و با سیستم مدیریت کاملاً متفاوتی ایجاد شده و نسخه به روز رسانی شده فروشگاه قدیمی نیست. بنابراین هیچگونه اطلاعات و تاریخچه‌ای از فروشگاه قبلی به فروشگاه جدید منتقل نشده. همه کاربران قبلی مجبور هستن که دوباره تو فروشگاه تازه ما ثبت نام کنند تا بتونن ترجمه‌ها رو دریافت کنن.

اما در مورد خریدهای قبلی تو فروشگاه قدیمی. تمام دوستانی که از قبل و تو فروشگاه قدیمی سایت اقدام به خرید یا شارژ اعتبار مالی کرده بودین تنها کافیه که با همون ایمیل قبلی تو فروشگاه جدید ثبت نام کنید و طی یک ایمیل یا پیام تو تلگرام از مدیریت سایت درخواست کنید که سوابق خرید قبلی شما به فروشگاه جدید منتقل بشه.

کافیه ایمیلی که قبلاً باهاش تو فروشگاه قدیمی ثبت نام و خرید کرده بودید رو به من اعلام کنید تا من سابقه خرید شما رو در گذشته بررسی و ترجمه هایی که قبلاً خریده بودید رو براتون توی فروشگاه رایگان کنم. بعد از اون می‌تونید به فروشگاه جدید مراجعه کنید و اون ترجمه ها رو به رایگان دریافت کنید. ضمناً معادل مبلغ اعتبار حساب قبلی شما، تو فروشگاه جدید یک کد تخفیف بهتون اختصاص داده میشه.

در آخر هم بگم که فصل جدید تا چند روز دیگه روی سایت قرار می‌گیره.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=10949

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۲ دیدگاه

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: