دانلود فصل‌ها

دانلود ترجمه فصل ۲۷ – تیریون از کتاب رقصی با اژدهایان

tyrion boat 810x448 - دانلود ترجمه فصل ۲۷ – تیریون از کتاب رقصی با اژدهایان
نویسنده م.م.استارک

با ترجمه طولانی‌ترین فصل کل کتاب رقصی با اژدهایان در خدمت شما هستیم، فصلی که حجم اون دو برابر برخی دیگه از فصل‌های این کتابه و وقایع مهمی در اون اتفاق می‌یوفته. فقط بهتون یادآوری کنم که برای خوندن و لذت بردن از این فصل باید هرچی از سریال در خصوص ماجراهای تیریون می‌دونید رو فراموش کنید چون اینجا با داستان جدیدی سر و کار دارید. باز هم تکرار می‌کنم که شدیداً به کمک در هر زمینه‌ای نیاز داریم. پس اگر توانی در خودتون در هر زمینه ای سراغ دارید ما رو بی‌نصیب نگذارید.

شما با خرید هر فصل امکان دریافت ۳ نسخه مختلف از فایل ترجمه رو خواهید داشت:

  1. نسخه اولی همون چیزیه که در فصل های قبلی دریافت می‌کردید.
  2. نسخه دوم که با پیشوند (Mob) مشخص میشه نسخه ایی از فایل ترجمه است که در اون حاشیه های متن کم شده و سایز نوشته به قدری افزایش پیدا کرده که برای مطالعه در گوشی های موبایل کاملاً مناسب و بهینه است. پس اونایی که میخوان ترجمه ما رو توی موبایل بخونن، حتماً سراغ این فایل یا فایل بعدی که معرفی می‌کنم برن.
  3. نسخه سوم هم که با پیشوند (N.Mob) مشخص شده همون فایل نسخه دوم در حالت شب (Night Mode) است. به صورتی که پس‌زمینه تصویر سیاه و نوشته ها به رنگ سفیده. من به شخصه برای مطالعه کتاب در موبایل این نسخه رو ترجیح میدم که باعث میشه چشم از نور زیاد صفحه نمایش آزده نمیشه.

حتماً دیدگاه خودتون رو در مورد این تغییر جدید با ما درمیون بگذارید

کانال تلگرام وینترفل مدهاست که فعاله و می‌تونید در اونجا کلی چیزهای جالب و خوندنی پیدا کنید. پیج اینستاگرام وینترفل هم بعد از وقفه ای چهار ساله دوباره برگشته تا در خدمت علاقه‌مندان در این شبکه اجتماعی باشه. حتماً در شبکه‌های اجتماعی هم به ما سر بزنید و حمایتمون کنید.

شدیداً نیاز به نیروی فعال برای تولید محتوا واسه سایت داریم. نیازی به سواد زبان انگلیسی در حد ترجمه کتاب نداره، اما دقت و پشتکار زیادی می‌طلبه و البته بی‌مزد هم نخواهد بود و مزایایی داره که اگر با من تماس بگیرید خدمتتون عرض می‌کنم.

باز هم تکرار و درخواست می‌کنم که به هرکجا که می‌تونید صدای وینترفل رو برسونید. ما رو به دیگران معرفی کنید و طرفداران بسیار زیاد دنیای نغمه یخ و آتش و سریال بازی تاج و تخت رو به وینترفل دعوت کنید. حرف دیگه‌ای نیست و می‌تونید از طریق لینک زیر برای دریافت ترجمه فصل جدید کتاب رقصی با اژدهایان اقدام کنید.

دانلود ترجمه فصل ۲۷ – تیریون | فروشگاه کتاب وینترفل

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=12807

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۱۰ دیدگاه

  • درود.دوبار خرید رو انجام دادم ولی در آخر میزنه خرید ناموفق.اگه میشه بررسی کنید.(فک کنم مبلغ رو هم از من کم کرد)

      نقل قول

  • بخش خرید رو یک اصلاح کلی برای همیشه انجام بدید.هر وقت میخوای خرید کنی یه استرسی میگیری.تو فصل های جدید هم چند بار اتفاق افتاده که مشکل به وجود اومده یا وارد بخش خرید نمیشده.یک سال پیش هم فصل های ترجمه شده تاریخ وستروس رو خریداری کردم ولی لینک دانلودش برام ارسال نشد.اونقدر هم اون موقع وضعیت پاسخگویی و رسیدگی سایت بد بود که از پیگیریش هم منصرف شدم.از زحماتتون برای ترجمه کتاب ها بسیار سپاسگذارم ولی بروز همچین مشکلاتی آدم رو از خرید یا دنبال کردن سایت پشیمون و دلسرد میکنه.

      نقل قول

  • saman:
    بخش خرید رو یک اصلاح کلی برای همیشه انجام بدید.هر وقت میخوای خرید کنی یه استرسی میگیری.تو فصل های جدید هم چند بار اتفاق افتاده که مشکل به وجود اومده یا وارد بخش خرید نمیشده.یک سال پیش هم فصل های ترجمه شده تاریخ وستروس رو خریداری کردم ولی لینک دانلودش برام ارسال نشد.اونقدر هم اون موقع وضعیت پاسخگویی و رسیدگی سایت بد بود که از پیگیریش هم منصرف شدم.از زحماتتون برای ترجمه کتاب ها بسیار سپاسگذارم ولی بروز همچین مشکلاتی آدم رو از خرید یا دنبال کردن سایت پشیمون و دلسرد میکنه.

    متاسفم که دچار این مشکل شدی اما من بررسی کردم و اختلالی توی سیستم وجود نداره. ما روزانه تا ۵۰ تراکنش رو هم داریم و تقریباً هیچکدوم به مشکل برنمیخورن. شاید مشکل از کانکشن اینترنت شماست یا این که از چیلتر شکن استفاده می کنید.
    فروشگاه جدید وینترفل کاملاً از نو بناشده و درگاه های پرداخت و سیستم پرداخت هم کاملاً جدید هستن و همه چیز بارها تست شده. امیدوارم که دیگه دچار مشکل نشید. الان میتونید فایلتون رو دریافت کنید

      نقل قول

  • برای یک قسمت این فصل واقعا زیاده بخوای حساب کنی یک کتاب پنجم بخوایم از شما بخریم سه برابر نسخه چاپی قیمتش شده درحالی که نسخه چاپی هزینه ها بسیار زیاد از کاغذ جلد جوهر خیلی چیزها چندین برابر هزینه اش بیشتر از pdfلطفا قیمت منصفانه و برای pdfقرار بدین شما دارن چندبرابر گرون تر از نسخه چاپی کتاب میفروشین فایل به همون یک pdfتبدیل کنید اما هزینه کتاب بیارین پایین لطفا :rose:

      نقل قول

  • abolfazl:
    برای یک قسمت این فصل واقعا زیاده بخوای حساب کنی یک کتاب پنجم بخوایم از شما بخریم سه برابر نسخه چاپی قیمتش شده درحالی که نسخه چاپی هزینه ها بسیار زیاد از کاغذ جلد جوهر خیلی چیزها چندین برابر هزینه اش بیشتر از pdfلطفا قیمت منصفانه و برای pdfقرار بدین شما دارن چندبرابر گرون تر از نسخه چاپی کتاب میفروشین فایل به همون یک pdfتبدیل کنید اما هزینه کتاب بیارین پایین لطفا:rose:

    سلام دوست عزیز
    اگر دقت کرده باشید قیمت هر فصل ثابت نیست. این نرخ بر اساس تعداد کلمات و بلندی هر فصل محاسبه میشه. همون طور که در پست انتشار فصول اشاره کردیم این فصل و فصل قبل بلندترین فصلهای کتاب ۵ هستند. پس به طبع این فصل قیمت بالاتری هم پیدا کرده ولی میتونم اطمینان بهتون بدم که دیگه تا اخر کتاب با این قیمت فصلی نمی خرید.

      نقل قول

  • ول کردن این داستان ها و ساختن چنان سریالی یک بی عقلی و دیوانگی خاصی می خواست که خوشبختانه تیم سازنده سریال از عهده اش به خوبی برامدند ،
    هرچقدر می خواهیم پای سریال را وسط بحث داستان نکشیم نمی شود ،
    ولی جدا از اون ، تصویر پردازی بینظیر نویسنده لذت بخش ترین موضوع هست ،
    در همین چند فصل آخر ، نیمی از وقت داستان صرف توصیف محیط شده ، طوری محو داستان می شوم که یادم می رود در حال خواندن این ها هستم نه دیدنشان

      نقل قول

  • منتظرم همش رو باهم بگیرم از فروشگاهتون. نمیتونین تخمین بزنین چقدر دیگه کل کتاب ترجمه میشه؟

      نقل قول

  • بکی:
    منتظرم همش رو باهم بگیرم از فروشگاهتون. نمیتونین تخمین بزنین چقدر دیگه کل کتاب ترجمه میشه؟

    باورکنید امکان تخمین وجود نداره. نه حداقل در این مرحله

      نقل قول

  • magenta: ول کردن این داستان ها و ساختن چنان سریالی یک بی عقلی و دیوانگی خاصی می خواست که خوشبختانه تیم سازنده سریال از عهده اش به خوبی برامدند ، هرچقدر می خواهیم پای سریال را وسط بحث داستان نکشیم نمی شود ، ولی جدا از اون ، تصویر پردازی بینظیر نویسنده لذت بخش ترین موضوع هست ، در همین چند فصل آخر ، نیمی از وقت داستان صرف توصیف محیط شده ، طوری محو داستان می شوم که یادم می رود در حال خواندن این ها هستم نه دیدنشان

    منم همینطور واقعا خوندن کتاب وقتی زیاد باشه اصن یادت میره کجایی کلا میری تو به دنیای دیگه مخصوصا کتاب های نغمه که واقعا یکی از بهترین توصیفات جغرافیایی و دنیاسازی دو داره . راستی وقتی کتابا رو میخونی بعد به وضع سریال از فصل پنج به بعد نگاه میندازم گریم میگیره :cry:

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: