دانلود فصل‌ها

دانلود ترجمه فصل ۲۸ – جان از کتاب رقصی با اژدهایان

دانلود فصل 28 جان استو کتاب رقص با اژدهایان
نویسنده م.م.استارک

بعد از وقفه‌ای که به علت برخی مشکلات کاری به وجود اومد. دوباره با ترجمه‌ای تازه از کتاب رقصی با اژدهایان در خدمت شما هستیم، فصلی که برعکس فصل قبلی خود یکی از کوتاه‌ترین فصل‌هاست، اما به هیچ وجه نباید اهمیت اون رو دست کم بگیریم. جان به عنوان فرمانده نگهبانان شب با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنه، اما به نظر می‌رسه باز هم قراره اوضاع برای فرزند حرامزاده لرد ادارد استارک وخیم‌تر بشه

شما با خرید هر فصل امکان دریافت ۳ نسخه مختلف از فایل ترجمه رو خواهید داشت:

  1. نسخه اولی همون چیزیه که در فصل های قبلی دریافت می‌کردید.
  2. نسخه دوم که با پیشوند (Mob) مشخص میشه نسخه ایی از فایل ترجمه است که در اون حاشیه های متن کم شده و سایز نوشته به قدری افزایش پیدا کرده که برای مطالعه در گوشی های موبایل کاملاً مناسب و بهینه است. پس اونایی که میخوان ترجمه ما رو توی موبایل بخونن، حتماً سراغ این فایل یا فایل بعدی که معرفی می‌کنم برن.
  3. نسخه سوم هم که با پیشوند (N.Mob) مشخص شده همون فایل نسخه دوم در حالت شب (Night Mode) است. به صورتی که پس‌زمینه تصویر سیاه و نوشته ها به رنگ سفیده. من به شخصه برای مطالعه کتاب در موبایل این نسخه رو ترجیح میدم که باعث میشه چشم از نور زیاد صفحه نمایش آزده نمیشه.

حتماً دیدگاه خودتون رو در مورد این تغییر جدید با ما درمیون بگذارید

کانال تلگرام وینترفل مدهاست که فعاله و می‌تونید در اونجا کلی چیزهای جالب و خوندنی پیدا کنید. پیج اینستاگرام وینترفل هم بعد از وقفه ای چهار ساله دوباره برگشته تا در خدمت علاقه‌مندان در این شبکه اجتماعی باشه. حتماً در شبکه‌های اجتماعی هم به ما سر بزنید و حمایتمون کنید.

شدیداً نیاز به نیروی فعال برای تولید محتوا واسه سایت داریم. نیازی به سواد زبان انگلیسی در حد ترجمه کتاب نداره، اما دقت و پشتکار زیادی می‌طلبه و البته بی‌مزد هم نخواهد بود و مزایایی داره که اگر با من تماس بگیرید خدمتتون عرض می‌کنم.

باز هم تکرار و درخواست می‌کنم که به هرکجا که می‌تونید صدای وینترفل رو برسونید. ما رو به دیگران معرفی کنید و طرفداران بسیار زیاد دنیای نغمه یخ و آتش و سریال بازی تاج و تخت رو به وینترفل دعوت کنید. حرف دیگه‌ای نیست و می‌تونید از طریق لینک زیر برای دریافت ترجمه فصل جدید کتاب رقصی با اژدهایان اقدام کنید.

دانلود ترجمه فصل ۲۸ – جان | فروشگاه کتاب وینترفل

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=13451

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۴ دیدگاه

  • دوست عزیز من بررسی کردم کامنتی از شما ثبت نشده که پاکش کنیم

      نقل قول

  • سلام
    من تو یه تاپیکی درباره ایمون استیل سانگ خوندم مثل اینکه فرزند منسه. درسته؟

      نقل قول

  • اسپویل
    جان تو گوست وارگ میکنه و میبینه که گوست با خواهر و براراش ارتباط داره و از چشم گوست میبینه که نایمریا تو سرزمین رودخانه ها با یه گله چند صد نفری از گرگ ها در حال زوزه کشیدنه و شگی داگ تو اسسکاگوس داره تک شاخ شکار میکنه گوست حتی سامر رو هم اونور دیوار احساس میکنه

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: