دانلود فصل‌ها

دانلود فصل بیست و هشتم؛ سرسی

صعود به نوک تپه ویسنیا به آرامی صورت می‌گرفت. در حالی که اسب‌ها برای بالارفتن تقلا می‌کردند، ملکه به کوسن قرمز بزرگی تکیه داده بود. از بیرون صدای آسمند کتل‌بلک می‌آمد: «برید کنار. راه رو باز کنین. راه رو برای علیاحضرت ملکه باز کنین.»
بانو مری‌ودر می‌گفت: «مارجری دربار شادابی داره. ما شعبده‌باز و هنرپیشه داریم، و شاعر و خیمه‌شب باز و. . .»
سرسی بی‌درنگ گفت: «آوازخوان؟»
«خیلی زیاد علیاحضرت. هامیش چنگ‌نواز هر دو هفته یک بار براش اجرا می‌کنه، گاهی اوقات آلاریک از ایسن ما رو برای یه بعدازظهر سرگرم می‌کنه، ولی بارد آبی آوازخوان محبوبشه.»
سرسی آوازه‌خوان را از عروسی تامن به خاطر آورد. جوان و خوش‌سیما. ممکنه این میون چیزی باشه؟ «شنیدم مردای دیگه‌ای هم هستن. شوالیه و درباری. تحسین‌کننده‌ها. حقیقت رو بهم بگو بانوی من، فکر می‌کنی که مارجری هنوز باکره‌اس؟»
«میگه هست علیاحضرت.»
«اون میگه. تو چی میگی؟»
چشمان تیره تاینا از شرارت درخشید.


دانلود فصل بیست و هشتم؛ سرسی


لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=5614

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۱۹ دیدگاه

  • تشکر بابت فصل. :-)
    .
    .
    کی این نقشه کشیدن های سرسی تموم میشه خلاص شیم. :scratch:

      نقل قول

  • یه سوال از مخاطبین گرامی داشتم: با این حمایت وحشتناک و کامنت های زیاد که پس از انتشار هر فصل دارین و روحیه عجیبی که به بچه ها منتقل میکنین انتظار بهبود در سرعت نشر هم دارین؟ والا من یه عده رو فقط وقتی میبنم چیزی بنویسن یا کامنتی بزارن که حرف از کمی سرعت باشه وگرنه در بقیه مواقع به جز تعدادی انگشت شمار بقیه ساکتن. قبلا یه فصل منتشر میشد یه هیاهویی وینترفل رو بر میداشت که نگو، الان انگار اکثر مخاطبین زدن گاراژ! فصل قبل ۱۲ کامنت، این فصل هم بعد از یه روز ۳ تا!!!

      نقل قول

  • خیلی ممنون دوستانی که منتظر له شدن سرسی هستن منتظر فصل عای بعدی باشین.

      نقل قول

  • Ali.A:
    یه سوال از مخاطبین گرامی داشتم: با این حمایت وحشتناک و کامنت های زیاد که پس از انتشار هر فصل دارین و روحیه عجیبی که به بچه ها منتقل میکنین انتظار بهبود در سرعت نشر هم دارین؟ والا من یه عده رو فقط وقتی میبنم چیزی بنویسن یا کامنتی بزارن که حرف از کمی سرعت باشه وگرنه در بقیه مواقع به جز تعدادی انگشت شمار بقیه ساکتن. قبلا یه فصل منتشر میشد یه هیاهویی وینترفل رو بر میداشت که نگو، الان انگار اکثر مخاطبین زدن گاراژ! فصل قبل ۱۲ کامنت، این فصل هم بعد از یه روز ۳ تا!!!

    خوب اوایل شور و هیجان همه بیشتر بود الان روند عادی شده . بهتره میزان استقبال رو از میزان خرید فصل بررسی کنید .

      نقل قول

  • یه سوال؟من دیشب داشتم فکر میکردم که تو کتاب به برن میگن شاهزاده .چون از طرف برادرش شاهزاده شده اما استنیس و رنلی تو کتاب اول شاهزاده نامیده نمیشن مگه اونا چه فرقی دارن با برن.

      نقل قول

  • mohamad:
    یه سوال؟من دیشب داشتم فکر میکردم که تو کتاب به برن میگن شاهزاده .چون از طرفبرادرش شاهزاده شده اما استنیس و رنلی تو کتاب اول شاهزاده نامیده نمیشن مگه اونا چه فرقی دارن با برن.

    راستش من یادم نمیاد کی به برن گفتن شاهزاده اما دلیل اش می تونه این باشه که راب وارثی نداشت و برن طبق قانون جانشین اش می شد اما استنیس و رنلی که وارث رابرت در کتاب یک نبودن چون همه جافری رو وارث رابرت می دونستن

      نقل قول

  • great tom hanks: راستش من یادم نمیاد کی به برن گفتن شاهزاده اما دلیل اش می تونه این باشه که راب وارثی نداشت و برن طبق قانون جانشین اش می شد اما استنیس و رنلی که وارث رابرت در کتاب یک نبودن چون همه جافری رو وارث رابرت می دونستن

    دقیقا دلیلش همینه که به برن گفتن شاهزاده

      نقل قول

  • ممنون…
    منتظر کتاب ۵ هستیم…
    والا من موندم آخر و عاقبت سرسی چی میشه… چرا اینقدر شرارت در وجود این زنه… هیچ کس رو جز خودش دوست نداره… حتی بچه هاش به نظر من فقط الکی واسش مهمن… :shook:

      نقل قول

  • Winterfell Princess:
    ممنون…
    منتظر کتاب ۵ هستیم…
    والا من موندم آخر و عاقبت سرسی چی میشه… چرا اینقدر شرارت در وجود این زنه… هیچ کس رو جز خودش دوست نداره… حتی بچه هاش به نظر من فقط الکی واسش مهمن…

    سرسی از نظر روانی و عاطفی مشکل داره که مهمترین علتاش می تونه عدم ازدواجش با شخصی که فکر می کرد ازدواج می کنه و پدرش.
    البته الان یه پسر رو از دست داده و دخترش رو هم از دست رفته می دونه. می مونه تامن احمق. پس برای خودش یه اجبار شخصی به وجود میاره که مجبوره این کا را رو بکنه.
    یکی از خط های داستانی که مارتین به خوبی خلقش کرد همین سرسی بود. :head:
    اینم اضافه کنم که هر وقت به مارجری نگاه می کنه خودش رو میبینه ولی موفق تر که یه حسادت هم به صفات بارزش اضافه میشه.

      نقل قول

  • بگیرم خفه کنم این سرسی رو راحت شم؛بیچاره جیمی‏!منوباش میترسم ی روز همونطورکه به جیمی علاقه مندشدیم به سرسی هم علاقه مندشیم

      نقل قول

  • راستی یه سوال شماحس نمیکنین جیمی به بریین علاقه مند شده؟

      نقل قول

  • به نظرم جیمی خیلی براش احترام قائله. بریین نقطه مقابل سرسیه. برا همین برای جیمی که کاملن شبیه سرسیه جذاب میشه. و بریین با تمام حماقتش آدم خوبیه:)

      نقل قول

  • استارک جان ان‌شاءالله فصل بعد از رقصی با اژدهایانه دیگه؟ آقای ادیب‌نیا قول داده بودن دو فصل در میون یه فصل از کتاب ۵ منتشر بشه

      نقل قول

  • Visenya Targeryan:
    استارک جان ان‌شاءالله فصل بعد از رقصی با اژدهایانه دیگه؟ آقای ادیب‌نیا قول داده بودن دو فصل در میون یه فصل از کتاب ۵ منتشر بشه

    آقای ادیبی‌نیا قول نداده بود، من گفته بودم، اما با تغییر روش کار، این فاصله زمانی بیشتر خواهد بود، چون دوستانی که روی کتاب پنجم کار می‌کنن وقت خیلی محدودی دارن و منم دخالتی تو کار کتاب پنجم ندارم.

      نقل قول

  • با سلام سوالی داشتم کتاب جشنی با کلاغ ها٢ که توسط نشر ویدا ترجمه شده إز فصل چندم شروع میشه ؟

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: