دانلود فصل‌ها

دانلود فصل ۷۱ دینریس

بعد یه تاخیر کوچولو با دانلود فصل ۷۱ دینریس در خدمت شما هستیم.

بعد از اعلام برنامه‌های سایت برای کتاب چهارم و مشخص شدن اینکه ترجمه‌های ما از کتاب چهارم به بعد به فروش خواهد رسد، بازخوردهای خیلی خوبی از طرف شما همراهان همیشگی دریافت کردیم و ما رو امیدوار به تدام این کار تا انتهای اون و گسترش دامنه خدماتمون کرد. به امید و یاری خدا این اعلام حمایت‌ها جنبه عملی پیدا کنه  تا همه از این وضعیت متنفع بشیم.

گروه ترجمه وینترفل همچنان در حال عضوگیریه. البته دوستان کمی از فیلتر سختگیرانه ما عبور میکنند، اما با اضافه شدن یکی دو نفر دیگه تقریباً میشه گفت که گروهمون تکمیله. پس هر کس دیگه‌ای که این توان رو در خودش می‌بینه- به خصوص در زمینه ویراستاری – ما خوشحال به همکاری باهاش هستیم.

و اما داستان دینریس طوفان‌زاد رو آخرین بار تا جایی خوندیم که درست در لحظات قبل از فتح شهر میرین، دینریس با هویت واقعی آرستان ریش سپید آشنا شد و مشخص شد که اون کسی نیست جز باریستان بی باک. از طرف دیگه خیانت بزرگ خرس محبوب دینریس هم آشکار شد که شوکی بزرگ محسوب میشد. به هر حال نقشه فتح شهر از طریق مسیر فاضلاب‌ها کشیده شد و با از خودگذشتگی دو شوالیه‌ی وستروسی دینریس، شهر به دست اونها افتاد. و حالا ادامه ماجرا

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=3954

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۳۸ دیدگاه

  • اِ فصل قبلی دنریس فصل چند بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آخرین چیزی که من از دنریس خوندم فصل ۵۷ بود که می خواست شهرو فتح کنه ولی نمی تونست !!!!!!!!! :wacko:

      نقل قول

  • از دوستایی که تا آخر کتاب ۵ رو خوندن درخواست یه کوچولو اسپویل دارم
    دنریس تا آخر تو سرزمین های آزاد میمونه؟ یا بالاخره میره وستروس؟

      نقل قول

  • ph:
    از دوستایی که تا آخر کتاب ۵ رو خوندن درخواست یه کوچولو اسپویل دارم
    دنریس تا آخر تو سرزمین های آزاد میمونه؟ یا بالاخره میره وستروس؟

    تا انتهای کتاب پنجم دنریس هنوز وارد وستروس نشده. یه خورده تنبله …

      نقل قول

  • ph:
    از دوستایی که تا آخر کتاب ۵ رو خوندن درخواست یه کوچولو اسپویل دارم
    دنریس تا آخر تو سرزمین های آزاد میمونه؟ یا بالاخره میره وستروس؟

    فکر نکنم نیاز به اسپویل باشه ، این دختر خانوم عقده ای از وقتی که گیر داد به برده ها برای من مثل روز روشن شد که اینکاره نیست و مثل یک اژدها توی گل گیر می کنه .
    از یک لحاظ امیدوارم که تا آن موقع به وستروس رفته باشه چون اینجا خیلی داستان بی مزه ای داره اما از یک طرف دیگر اگر به این زودی به وستروس رفته باشد جای بقیه رو تنگ می کنه ،

    نمی دونم منظورم رو متوجه میشید یا نه ، اگر قبل از رشد کامل استارکها به اونجا بره ،وستروس براش یک لقمه آماده است اما من به شدت امیدوارم وارثین لرد ادارد استارک بزرگ کار ناتمام پدر والامقام و احمق خود را به پایان ببرند . :fight:

    تبصره :‌ترجیحا”‌خرد شدن جمجمه دنریس یین آرواره های یک دایروف روبیشتر می پسندم .مارتین هم از ترکاندن جمجمه خوشش می یاد :D:

      نقل قول

  • magenta: اما من به شدت امیدوارم وارثین لرد ادارد استارک بزرگ کار ناتمام پدر والامقام و احمق خود را به پایان ببرند . :fight:

    آقا من نمیفهمم چرا ملت هی میگن لرد ادارد احمق یا از این حرفا؟؟

      نقل قول

  • م.م.استارک: آقا من نمیفهمم چرا ملت هی میگن لرد ادارد احمق یا از این حرفا؟؟

    احمق که نمیشه بطور قطع گفت ولی سوتیش کم از سوتی اوبرین نداشت،شاید به این خاطره

      نقل قول

  • م.م.استارک: آقا من نمیفهمم چرا ملت هی میگن لرد ادارد احمق یا از این حرفا؟؟

    چون شدیدا بی سیاست بود !
    کاری ندارم شریف یا صادق بود ، یه اصطلاح هست که میگه یه فرد متعهد یه کار خارج از تخصصش را قبول نمی کنه وگرنه متعهد هم نیست
    تا حالا دقت کردید تخیلی تر از منقرض نشدن : غول ها ، ازدها ها و دایر ولف ها منقرض نشدن استارک ها است ! اگه همه اجدادشون هم همین قدر بی سیاست بودن خیلی وقت پیش باید بولتون ها پرچم شون می کردن !

      نقل قول

  • م.م.استارک: آقا من نمیفهمم چرا ملت هی میگن لرد ادارد احمق یا از این حرفا؟؟

    من به ساحت مقدس استارکها توهین نکردم که ،خودم طرفدار دو آتیشه استارک ها هستم ، اما
    اما جناب ادارد استارک از اول تا به آخر پر از حماقت بود ، از رها کردن رابرت در دامان لنیسترها به بهانه بچه کشی همان ها ! گرفته تا بی سیاستی اش دربرابر لیتل فینگر و سرسی و جیمی.

    حماقت شاخ و دم که نمی خواهد.

      نقل قول

  • اقا حماقت که شاخ و دم نداره. از اون ور که به سرسی میگه من از بچه هان خبر دارم از اونور که نه نقشه رنلی که شبانه قصرو بگیرن حمایت میکنه ، نه برای لیتل فینگر نقش بازی میکنه بهش بگه ردا طلایی ها رو اماده کن من میذارم جفری شاه بمونه، کار که از کار گذشت میتونست بگه به لیتل فینگر دروغ گفتم ، این حرامزادست نمیذارم شاه بشه. علنا لیتل فینگر رو با دلخوری فرستاد که بره ردا طلایی ها رو تطمیع کنه برای خودش. از اونور کلا ۱۵۰ تا محافظ اورده پایتخت تقی به توقی میخوره میگه محافظا من حلش میکنن خوب مگه مجبوری بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    این بابا با اینکه من عاشق شرافت و بزرگواریش بودم ولی خوب احمق بود. نشان خانوادگیشون دایروولفه، نفهمیده بود گرگ واقعی توی سیاست مردم هستند. د چکار دیگه ای میکرد استارک عزیز که ما برچسب حماقت بزنیم به بزرگ خاندان استارک عزیزمون؟
    .
    .
    جان هم یکی بدتر از ادارد. موندم حماقت بین اینا موروثیه؟ ای تو روحت مارتین

      نقل قول

  • obryn the red viper: احمق که نمیشه بطور قطع گفت ولی سوتیش کم از سوتی اوبرین نداشت،شاید به این خاطره

    این بازی تاج و نخته، د بازی تاج و تخت تو میبری یا میمیری و هیچ حد وسطی نیست. قبل از اجرای نقشت در موردش حرف بزن ، مردی. وقتی حریفت افتاده زمین ازش قافل شو ، مردی. زندانیتو فراری بده ، مردی. تنها کسی که قواعد بازی رو خوب میدونه تیریون لنیستره. البته دوستان سعی کنید به لرد ادارد استارک ((ارواحنا لهو الفدا)) کمتر توهین کنید. ادارد زیادی خوب بود که همین خوب بودن کار دستش داد.

      نقل قول

  • قبلا یک فصل آزمایشی براتون ویراستاری کرده بودم …. اگه دوست داشتید بفرمایید.

      نقل قول

  • دمتون گرم.شماهم پولکی میشید؟!میدونم,دوستان بی چشمداشت کار میکنن,علی رغم گرفتاریهای روزمره و…ولی دلیل نمیشه واسه کاری که سحر و بقیه دوستان رایگان شروع کردن,کیسه بدوزید.اگه میخواید پول دربیارید بیخیال استفاده از جماعت کتابخون بشید.اصلا مگه شما که صحبت اجرت میکنید,به مارتین بابت کپی رایت چیزی پرداخت میکنید؟!

      نقل قول

  • shahram:
    دمتون گرم.شماهم پولکی میشید؟!میدونم,دوستان بی چشمداشت کار میکنن,علی رغم گرفتاریهای روزمره و…ولی دلیل نمیشه واسه کاری که سحر و بقیه دوستان رایگان شروع کردن,کیسه بدوزید.اگه میخواید پول دربیارید بیخیال استفاده از جماعت کتابخون بشید.اصلا مگه شما که صحبت اجرت میکنید,به مارتین بابت کپی رایت چیزی پرداخت میکنید؟!

    به تمام سوالاتون توی پستهای قبل جواب داده شده
    ولی مختصرا منم یه جوابی میدم
    اولا که این جماعت مترجم و ویراستار کتاب بیکار و آزاد نیستن که بخوان همین روندو ادامه بدن
    ضمن اینکه اوضاع جامعه هم این اجازه رو به کسی نمیده و خیلی سایتای دیگه هم که قبلا فعالیتشون رایگان بود الان پولی شده کاراشون مثل افسانه ها
    ضمن اینکه کسی میجبور نیست به گروه وینترفل پولی بده و اگه استقبال به اندازه ی کافی نباشه خودشون کنسل میکنن ماجرا رو و فکر کنم خوشحال هم بشن !
    در مورد سوال آخر هم خود آقای استارک باید توضیح بدن بهتون گرچه قبلا گفتن چندبار

      نقل قول

  • دنریس داره عاقل تر میشه و احساسات رو کنار میزاره
    ممنون بخاطر ترجمه خوبتون

      نقل قول

  • Knight Of Winterfell:
    ای تو روحت مارتین

    من با این قسمت کاملا موافقم :D:

    عرفان:
    ضمن اینکه کسی میجبور نیست به گروه وینترفل پولی بده و اگه استقبال به اندازه ی کافی نباشه خودشون کنسل میکنن ماجرا رو و فکر کنم خوشحال هم بشن !

    خب فکر میکنم داری اشتباه می کنی به عنوان عضو گروه من از همچین چیزی خبر ندارم شما کی خبر دار شدی؟ نکنه فامیل استارکی؟ اگه فامیلی خبر بده بیایم پاچه خواریو اینا :han: :gol: ;-)

      نقل قول

  • واقعا سگ تو روح مارتین! :D:

    شروع کردم به خوندن کتاب از جلد اول… خوبیش به اینه که ماجراهای سریال برام داره ریلود میشه و آماده میشم برای فصل ۵ :D: خداییش تا این جا اون عظمت و تفاوتی که خوانندگان کتاب بهش اشاره کردند رو ندیدم :D:

    حقیقتا از تیم عالی و زحمتکش وینترقل سپاسگزارم :rose: :rose: :rose:

      نقل قول

  • Lord MHJ Stark: واقعا خداییش تا این جا اون عظمت و تفاوتی که خوانندگان کتاب بهش اشاره کردند رو ندیدم
    ا

    لرد عزیز من خودم یکی از طرفدارای سریالم (چون سریالو از دید فیلم سازی می بینم) ولی وقتی به کتاب ۳ رسیدی میفهمی که کتاب یه چیز دیگست.
    فصل اول سریال خیلی به کتاب وفادار بود ، ۲ فاصله شروع شد و در ۳ بیشتر و احتمالا در ۴ اوج خواهد گرفت

      نقل قول

  • لیدی آریان: من با این قسمت کاملا موافقم

    خب فکر میکنم داری اشتباه می کنی به عنوان عضو گروه من از همچین چیزی خبر ندارم شما کی خبر دار شدی؟ نکنه فامیل استارکی؟ اگه فامیلی خبر بده بیایم پاچه خواریو اینا

    نه متاسفانه افتخار فامیلی نداریم :D:
    پاراگراف ۱۵ دو سال پیش در چنین روزی + هدیه (دانلود فصل ۶۹)
    یجاش هم گفتن “پس این دیگه به همه شما بستگی داره که دلتون بخواد وینترفل به کار خودش ادامه بده یا نه. چون در هر حال با انتشار کتاب سوم، دیگه ترجمه رایگانی از نغمه در این سایت ارائه نخواهد شد.”
    به هر حال من همچین چیزی برداشت کردم :unsure:

      نقل قول

  • Lord MHJ Stark:
    واقعا سگ تو روح مارتین!

    شروع کردم به خوندن کتاب از جلد اول… خوبیش به اینه که ماجراهای سریال برام داره ریلود میشه و آماده میشم برای فصل ۵ خداییش تا این جا اون عظمت و تفاوتی که خوانندگان کتاب بهش اشاره کردند رو ندیدم

    حقیقتا از تیم عالی و زحمتکش وینترقل سپاسگزارم

    احساس نکردی چون فصل اول سریال واقعا به کتاب وفادار بود اما کمی صبر کنی میرسی به جاهایی که به سریال فحش میدی بابت رد شدن ازش……

      نقل قول

  • barristan selmy: این بازی تاج و نخته، د بازی تاج و تخت تو میبری یا میمیری و هیچ حد وسطی نیست. قبل از اجرای نقشت در موردش حرف بزن ، مردی. وقتی حریفت افتاده زمین ازش قافل شو ، مردی. زندانیتو فراری بده ، مردی. تنها کسی که قواعد بازی رو خوب میدونه تیریون لنیستره. البته دوستان سعی کنید به لرد ادارد استارک ((ارواحنا لهو الفدا)) کمتر توهین کنید. ادارد زیادی خوب بود که همین خوب بودن کار دستش داد.

    سر باریستان عزیز یساعته دارم این “مردی”هایی که نوشتی رو به فتحه ی میم به معنای مذکری میخونم خخخخ،جالب بود. اون مسابقه رو یادته که منو از اسب انداختی؟؟سر بخاطر احترامی که برای شما قایل بودم نوک نیزه م رو اوندفعه “چیز” نزدما

      نقل قول

  • سلام.
    چه تضمینی وجود داره که با پولی کردن، سرعت کار بالا میره؟ بالاخره انسان. و هزار مشکل!
    همین شما استارک جان! تا حالا چند بار کار رو ول کردی و دوباره برگشتی. من از اولین خوانندگان وبلاگت بودم و از همه اتفاق ها خبر دارم، واسه همین مثال نمی زنم.

    اگه از این اتفاق حمایت نشه و کسی پول نده ترجمه تعطیل میشه؟ برای سایت چه اتفاقی میافته ؟

    شما اوایل خیلی به یه اصل اعتقاد داشتی! اونم این بود حالا که کتاب ها داره چاپ میشه، ترجمه اینترنتی صحیح نیست و از این حرفها.
    چی شد که تغییر عقیده دادی؟ فکر نکنم فقط به خاطر کیفیت پایین کتاب های چاپی باشه.

    امیدوارم سوال هام سو تفاهمی ایجاد نکرده باشه ، منظور خاصی نداشتم.

      نقل قول

  • دیگه نتونستم خودمو نگه دارمو چیزی نگم!ادارد احمقه چون به خاطر اعتماد کتلین به لیتل،اونم به لیتل اعتماد کرد(یادمه اصلا بهش اعتماد نداشت)چون به سرسی فرصت فرار داد.چون با رابرت سر بچه های ریگار درگیر شد :head: باشه اصلا حرفتون قبول!این لنیسترای باهوش چرا با اون همه دبدبه و کبکبه از تایرلا بازی خوردن!خود تایرلا هم دارن از لیتل بازی میخورن :cun: ادارد از کسی شکست خورد که کل وستروس رو به بازی گرفته!سرنوشت زرنگارو هم در آینده خواهیم دید :whistle:

      نقل قول

  • سلام عزیزم
    در پست قبلی می تونستید بجای فیدک :head: از کلمه بازخورد استفاده کنید

    بسی رنج بردم در این سال سی :fight:

      نقل قول

  • barristan selmy:
    حداد جان الان اس داد گفت از شما یه تشکر ویژه بکنم.

    حداد جان الان اس داد گفت از شما یه تشکر ویژه بکنم.

      نقل قول

  • obryn the red viper: سر باریستان عزیز یساعته دارم این “مردی”هایی که نوشتی رو به فتحه ی میم به معنای مذکری میخونم خخخخ،جالب بود. اون مسابقه رو یادته که منو از اسب انداختی؟؟سر بخاطر احترامی که برای شما قایل بودم نوک نیزه م رو اوندفعه “چیز” نزدما

    هم مَردی معنی میده هم مُردی. چه خبر از اون ور. به روح ند و روح رابرت سلام برسون. به روح کت هم “تا دبر نشده” سلام برسون. من که حالا حالا ها برنامه ندارم بیام اونور.

      نقل قول

  • Masood:
    سلام.
    چه تضمینی وجود داره که با پولی کردن، سرعت کار بالا میره؟ بالاخره انسان. و هزار مشکل!

    کلی گشتم تا واسه حرفی که میزنم مدرک داشته باشم.
    بله هیچ تضمینی وجود نداره. آدم از فردای خودش هم خبر نداره. اما اینبار تعهدی بیش از دل و حرف برامون ایجاد میشه که مسئولیت ما رو بیشتر میکنه. من کاملاً قبول دارم که چند بار در این دوساله مجبور شدم کا رو رها کنم. برخی از سر اجبار و ناچاری (مثل این دفه آخر) و برخی هم به تصمیم خودم. اگه بخواید میتونم تک تکش رو توضیح بدم. اما دیگه اون دلایل و مشکلات مطرح نیستن که منو از ادامه کار بازبدارن.
    بله اگر از کار حمایت نشه ترجمه متوقف و سایت یا تعطیل و یا به فروش میرسه.
    بله اون اوایل خیلی اعتقاد داشتم که باید از کتاب چاپی حمایت کرد. در مورد هر داستان دیگه‌ای هنوز هم همین اعتقاد رو دارم، جز نغمه. به دلیلی که نمیشه تغمه رو در ایران بدون آسیب به متن اصلی چاپ کرد. من اول معتقد بودم که میشه، اما بعد به اشتباهم پی بردم و در وبلاگ بابت عذرخواهی کردم
    من در طی این دوسال تصمیمات اشتباهی داشتم که تاوانشون رو دادم. هرگز از از پذیرش اشتباهم شرمنده نبودم.
    امیدوارم که این توضیحات قانع‌کننده باشه.

      نقل قول

  • فردوسی:
    سلام عزیزم
    در پست قبلی می تونستید بجای فیدک :head: از کلمه بازخورد استفاده کنید

    بسی رنج بردم در این سال سی :fight:

    نمیدونم باور میکنی یا نه، اما خدایی راست میگم. موقعی که داشتم می‌نوشتمش دقیقاً به یه همچین جمله‌ای فکر کردم و شرمنده شدم، اما زورم اومد برگردم عوضش کنم :sf:

      نقل قول

  • hosein qm:
    اِ فصل قبلی دنریس فصل چند بود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    آخرین چیزی که من از دنریس خوندم فصل ۵۷ بود که می خواست شهرو فتح کنه ولی نمی تونست !!!!!!!!!

    منم دقیقا!

      نقل قول

  • moony:
    من تازه الان یادم اومد هنوز فصل را نخوندم !!!!!

    منم نخوندم. برو خوش باش.

      نقل قول

  • آخرین فصلی که من از دینریس خوندم ۵۷ بود ،بین ۵۷ تا ۷۱ چیزی رو از دست دادم؟؟؟
    ماجرای فرستادن سر جورا مورمونت به فاضلاب و فتح شهر تو کدوم فصله؟؟
    مرسی

      نقل قول

  • opal: ماجرای فرستادنسر جورا مورمونتبه فاضلاب و فتح شهر تو کدوم فصله؟؟
    مرسی

    دوستان عزیز این فصل و فصل قبل یه قسمت خالی داره اونم فتح شهره که در لابلای همین فصل توضیح داده شده توسط دنریس…. دنریس بابت مجازات دستور میده تا اونا از راه فاضلاب برن و برده‌ها رو بر علیه ارباب ها بشورانن….یکم با دقت فصل رو بخونید همه اینا توی فصل ۷۱ هست به خدا…..فصلی هم جا نمونده…کسانی هم که شک دارن میتونن نسخه اصلی انگلیسی رو چک کنن

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: