اخبار

دانلود کتاب «ضیافتی از یخ و آتش»+PDF

همونطور که در مقاله ایده‌ها و مضامین دنیای نغمه گفتیم، ما در دنیای جرج مارتین با غذاهایی رو به رو هستیم که تا حدودی نا متعارف و غیر عادی‌اند. خود مارتین آشپز قابلی نیست،‌ اما تخیلات جالبی در خلق‌ غذاهای نغمه‌ای دارد. بر همین اساس سایت innatthecrossroads با کمک آشپزهای حرفه‌ای اقدام به تهیه دستور غذاهای نغمه‌ای کرده و با جمع‌آوری مجموعه این دستورغذاها کتاب آشپزی دنیای مارتین رو منتشر کردند. امروز با دانلود این کتاب یعنی کتاب «ضیافتی از یخ و آتش» در خدمت شما هستیم.

 

این کتاب از بخش‌های مختلفی تشکیل شده. هر بخش کتاب به غذاهای یک قلمرو از هفت پادشاهی و البه دیوار و آنسوی دیوار و همچنین غذاهای شهرهای آزاد می‌پردازه. قبل از روش پخت، متنی از کتاب رو که در اون از این غذا اسم آورده شده ذکر میکنه و توضیح مختصری در موردش میده، بعد هم طرز تهیه و مواد لازم و عکسی از غذای تهیه شده ارائه میشه.

البته این کتاب فقط شامل غذاها نیست، بلکه دسرها و نوشیدنی‌ها و کیک ها و کلوچه ها رو هم شامل میشه. برخی از این غذاها بسیار اغوا کننده و جالب هستند و برخی از اونها مثل «ملخ عسلی» چندش آور. نکته جالب‌تر اینه که در بسیاری از غذاها نسخه‌ای جدید و امروزی هم از اون غذا شرح داده میشه که دارای تزئینات متفاوتیه.

کتاب ضیافتی از یخ و آتش

در انتها باید گفت که این کتاب مقدمه بسیار خواندنی به قلم خود مارتین داره که خوندنش خالی از لطف نیست. فایل با فرمت EPUB قرار گرفته و فرمت PDF هم به زودی اضافه میشه.

حتماً بهمون بگید که کدوم‌یک از این غذاها رو بیشتر پسندیدید و کی حاضره پخت یکی دوتا از این غذاها رو امتحان کنه؟ از نظر شما هدف مارتین در تدارک ضیافت‌هایی با غذاهایی چنین متفاوت چیه؟ ضمناً تو یکی دو روز آینده طرز تهیه یکی از معروف‌ترین خوراکی‌های نغمه‌ای رو براتون آموزش میدیم.

[su_button url=”http://longfiles.com/pvto3gqy8g8j/0345534492.epub.html” target=”blank” style=”3d” size=”5″ center=”yes” icon=”icon: check-circle” desc=”epub”]دانلود کتاب[/su_button]

gallery columns="5" ids="1470,1471,1472,1473,1474"

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=1466

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۶ دیدگاه

  • وای چه غذاهایی

    من از همه بیشتر از ملخ عسلی خوشم میاد
    :mrgreen:

      نقل قول

  • قیافه غذاها اشتها بر انگیزه
    ترجیح میدم نگاه کنم تا اینکه بخوام بخورمشون :P

      نقل قول

  • باید حتما ببینم چطورین
    ولی از این ناهار وستروسی که نخورده خوشم اومده البته ترجیه میدم گوشت خوک یا … نباشه ! :mrgreen: :mrgreen:
    البته اینم بگم خیلی از این غذاها فقط در شرایط خود داستان خیلی باحالن مثلا وقتی یک پیشخدمت ( :mrgreen: ) برات درست کنه و بیاره خوردنش مزه میده نه اینکه بخوای خودت درست کنی ! ;) ;) ;)

      نقل قول

  • به عنوان یه فرد خوش‌خوراک و تپل‌مپل یه حس بدی نسبت به غذاهاش دارم!!!!!! نمیدونم چرا ولی یه جوری هستن!!!!! البته به احتمال زیاد اشتباه میکنم ولی بازم میلم نمیاد…جالبه، اگه همین غذاها رو مینوشتی واسه یه شهر خارجی همین الان دلم میخواست داشته باشمشون!!!!!

      نقل قول

  • Rhaegar Targaryen:
    به عنوان یه فرد خوش‌خوراک و تپل‌مپل یه حس بدی نسبت به غذاهاش دارم!!!!!! نمیدونم چرا ولی یه جوری هستن!!!!! البته به احتمال زیاد اشتباه میکنم ولی بازم میلم نمیاد…جالبه، اگه همین غذاها رو مینوشتی واسه یه شهر خارجی همین الان دلم میخواست داشته باشمشون!!!!!

    آره اصلا آدم یجوری میشه وقتی فکر میکنه این غذاها رو کیا خوردن !
    فکر کن چندتاشون تو رد ودینگ سرو شدن اصلا دیگه اشتهات کور میشه ;) ;) ;)

      نقل قول

  • سلام و خسته نباشید.
    لطفا فایل pdf رو در جای دیگری آپلود کنید.
    (شبیه فصل های کتاب)
    بسیار متشکرم

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: