گالری تصاویر

پوسترهای جدید از کارکترهای سریال

سلام به شما عزیزان

با پوسترهای جدید از کارکترهای سریال که همین دیشب منتشر شدن در خدمت شما هستیم. امیدواریم که لذت ببرید(البته میدونم عین خودم دلتون کباب میشه :) )

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=1927

درباره نویسنده

alexpintoricoo

۱۸ دیدگاه

  • چرا برا همه عکسا نوشته والار مورگولیس؟چه ربطی داره؟قراره والار با همه اینا درگیر بشه؟
    عکسا سیاه و سفید… خدای من چقد شیک شده اصلا حالت چهره هارووو…از رو حالت چهرشون میشه شخصیتشون رو تشخیص داد.درد تو چهره همشون هست مخصوصا جیمی و سرسی .اریا هم قشنگ معلومه دنبال انتقامها.جان چهره جنگجو ها رو گرفته.کرد تایوین ک از چهرش مکاری میباره.جافری هم ظالم.تیریون طبق معمول متفکرانه دنبال راه حله.سانسا هم مظلوم و قربانی سادگیش. معلومه دقت عکاس خیلی بالا بوده.عکسا حرفه این.
    عکس اولی اریان؟
    اولی از راست کیه؟

      نقل قول

  • Lady Ariana:
    چرا برا همه عکسا نوشته والار مورگولیس؟چه ربطی داره؟قراره والار با همه اینا درگیر بشه؟
    عکسا سیاه و سفید… خدای من چقد شیک شده اصلا حالت چهره هارووو…از رو حالت چهرشون میشه شخصیتشون رو تشخیص داد.درد تو چهره همشون هست مخصوصا جیمی و سرسی .اریا هم قشنگ معلومه دنبال انتقامها.جان چهره جنگجو ها رو گرفته.کرد تایوین ک از چهرش مکاری میباره.جافری هم ظالم.تیریون طبق معمول متفکرانه دنبال راه حله.سانسا هم مظلوم و قربانی سادگیش. معلومه دقت عکاس خیلی بالا بوده.عکسا حرفه این.
    عکس اولی اریان؟
    اولی از راست کیه؟

    اولی از راست برن هستش…..قیافش خیلی تغییر کرده میدونم……والار مورگولس یه اصتلاح برواووسی هستش و به این معنیه که همه‌ی مردها باید بمیرن….سریال رو ندیدین نه؟توی کتاب ۲ بخشی که آریا با جاکن‌هاگار آشنا میشه رو دوباره امل بخونین

      نقل قول

  • ایمان:
    این یارو ابرین کیه جدیده؟

    توی فصل‌های تیریون بهش اشاره شده….شاهزاده اوبرین مارتل از دورن….برادر الیا مارتل همسر ریگار تارگرین فقید

      نقل قول

  • به به …شعارآریا …شعاراین فصل قرارگرفته …آریا بیشترشباهت به دایرولفهاپیداکرده تاپدرو مادرش …حالا اومی خواهد انتقام مرگ عزیزانش را بگیرد…این فرزندان کوچک استارک کاملامتفاوتن و بیشترشبیه اولین فرزندان جنگل و نسل نخستین انسانها و …جافری هم که جنونش را ازخانواده تارگارین به ارث برده و …فکرمی کنم سانسا هم زمانی ازخجالت الباقی لنیسترهادربیاید

      نقل قول

  • هاتی:
    …فکرمی کنم سانسا هم زمانی ازخجالت الباقی لنیسترهادربیاید

    با اینکه از سانسا بدم میاد ولی به نظرم قراره فرد مهمی بشه جلوتر…..اون شاهد همه‌چیز بوده…دورغ‌ها خیانت‌ها دوست‌های واقعی…..و در آینده همین‌ها به دردش میخوره….از نظر من مارتین داره اون رو برای یه چیز مهم آماده میکنه

      نقل قول

  • یکی از کارهای هر روزه ام شده سرزدن به youtube برای دیدن جدترین ویدئوهای فصل چهارم. یک تریلر از اون ۲ روز پیش آپلود شده بود بنام Game of Thrones Season 4 Trailer – Everybody Wants to Rule the World. تماشای اونو از دست ندید.

      نقل قول

  • حمیدرضا:
    یکی از کارهای هر روزه ام شده سرزدن به youtube برای دیدن جدترین ویدئوهای فصل چهارم. یک تریلر از اون ۲ روز پیش آپلود شده بود بنام Game of Thrones Season 4 Trailer – Everybody Wants to Rule the World. تماشای اونو از دست ندید.

    درود
    اینجا واقعا سایت عجیبیه!!!
    البته قبل از هر چیز اگر میخواهید میتوانید مثل دفعه قبل هم پستم پاک کنید!(دست ارشاد از پشت بستید)
    هر کسی میرسه یک قانون میگذاره
    پستی که نقل و قول گذاشتم لینک میگذاره حذف نمیشه ُاما پست یک هفته پیش من که جدیدترین مصاحبه با هنر پیشه های سریال بود حذف شد! از کتاب سانسور میکنید به دلیل اینکه درست نیست و شما خودتان را قاضی همه چیز میگذارید و مردم فقط باید خواننده باشند !!
    حالا چون دسترسی به مدیریت دارید بماند ُاما چرا پست حذف میکنید! یا اینکه باید تایید شود سپس برای همه نمایش داده میشود!!! خیلی عجیبه آیا از چیزی می ترسید؟ اگر کسی کامنت غیر اخلاقی بگذارد ان هم در سایت ترجمه ُخودش کوچیک کرده شما چرا دارید از قبل پیش داوری میکنید!
    ۴ تا ترجمه با التماس کاربران میگذارید و ۱۰۰ بار تشکر میشه اگر غیر از این باشه باید حذف بشه!
    من کسی هستم که در ابتدای کار خانم مشیری سعی کردم کمکش کنم که قبول نکردندُ به آقای استارک هم در ابتدای کار خواهستم کمک کنم و ایشون هم یک جورای قبول نکردند اگر هم مطلبی پیدا میکردم میگفتند ایمیل کنید اما هیچ موقع کامنت من حذف نکردند ُ حالا شما خیلی راحت پاک میکنید و غیر از تشکر از ترجمه نباید چیز دیگه ای باشه!
    مهم نیست کتاب نمی خوانم به همون سریالش بسنده میکنم.
    از ماست که برماست

      نقل قول

  • درود

    بهنام: اما پست یک هفته پیش من که جدیدترین مصاحبه با هنر پیشه های سریال بود حذف شد!

    من اصلا در جریان حذف کامنت شما نیستم ولی احتمال میدم چیزی که قرار دادین با جفنگ نامه سایت(که استارک تنظیمش کرده) مطابقت داشته و نظر شما اتوماتیک رفته در قسمت جفنگ‌ها. در ضمن دیدگاهای طولانی مثل همین نظر خود من هم نیاز به تایید دارن

    بهنام: ۴ تا ترجمه با التماس کاربران میگذارید و ۱۰۰ بار تشکر میشه

    اولا ۴ تا؟مطمئنین؟ دوما اگه قصد انتقاد یا بیان احساساتون رو دارید نباید به مخاطبین توهین کنید یا اونا رو زیر سوال ببرید و شخصیتشون رو کوچیک کنید. دور از انصافه
    تمام این کار‌ها به صورت خودجوش شروع شده و تا وقتی هم که دوستان گروه توانایی داشته باشن این کار ادامه پیدا میکنه، نه با التماس کسی این کار شروع شده و نه با التماس این کار تداوم پیدا میکنه. و تا حالا یادم نمیاد بیشتر ۲۰-۳۰ نفر برا یه پست نظر بدن چه برسه به صدتا، و تازه مگه نوجون ۱۴ ساله هستیم که ۱۰۰ نفر بیان نازمون رو بخرن :!: :!: :!:
    تشکر اصولا عملیه برای ارج نهادن به کار افرادی که بخاطر ما به زحمت افتادن،اگه کسی هم تشکر کرده شعور خودش رو رسونده. اینکه شما بازخوردتون نسبت به این موضوع اینطوری بوده کاملا به شخصیت و درک شما نسبت به این اعمال برمیگرده. فاصله بین ما همان فاصله درک ماست.

    بهنام: مهم نیست کتاب نمی خوانم به همون سریالش بسنده میکنم.
    از ماست که برماست

    دقیقاً
    تنها کسی که از خودزنی ضرر میکنه خود شخصه!!!

    بهنام: از کتاب سانسور میکنید به دلیل اینکه درست نیست و شما خودتان را قاضی همه چیز میگذارید و مردم فقط باید خواننده باشند !!

    بنده به کسی کار ندارم، هر کسی میخواد از هر دین و مسلکی طی طریق کنه ولی به شخصه خودم رو مسلمان میدونم و اون قسمت های بسیار ناچیز (که اصلا جای این همه بحث رو نداره مگه از روی غرض ورزی) برای ما مصداق نشر چیزهایی خلاف عرف جامعه رو داشته و سانسور کردیم. از اونجایی که خود مارتینم اجازه داده که بنا به عقاید و فرهنگ های جامعه مترجمین بتونین سانسور هایی داشته باشن (و جالبه بعضی از عزیزان، دایه دلسوزتر از مادر شدن)و همین طور از اونجایی که این کار به مسیر اصلی داستان لطمه نزده و به علاوه که این ترجمه(رایگان و دلی) موجب نشده و نمیشه تعهدی نسبت به کسی داشته باشیم این حق رو به خودمون دادیم کاری بکنیم که به نظرمون درست‌تر باشه.در ضمن این مردومی که ازشون اسم بردین رو کسی زور نکرده ترجمه ما رو بخونن و اگه بجای حرف زدن جلو میومدن و یه کار با کیفیت تحویل میدادن خود من به شخصه در افق محو میشدم

      نقل قول

  • آقا اول ی ناراحتی دارم ازین نظر سنجیتون چرا تایوین و کنار جعفر گذاشتین؟خداییش تایوین کجا اون حرومی کجا
    این پوسترایی که اینا گذاشتن یعنی تعداد مرگ ها بالاس فقط نمیدونم اون بولتن و فری کجاااان و کی باید بمیرن
    ایکاش کتاب قبل از پخش این فصل سریال تموم میشد ولی متاسفانه نشد
    مرسی بابت عکسا

      نقل قول

  • ROBB STARK:
    آقا اول ی ناراحتی دارم ازین نظر سنجیتون چرا تایوین و کنار جعفر گذاشتین؟خداییش تایوین کجا اون حرومی کجا
    این پوسترایی که اینا گذاشتن یعنی تعداد مرگ ها بالاس فقط نمیدونم اون بولتن و فری کجاااان و کی باید بمیرن
    ایکاش کتاب قبل از پخش این فصل سریال تموم میشد ولی متاسفانه نشد
    مرسی بابت عکسا

    در مورد نظرسنجی کمی حق با شماست…عذر میخوام از دوستان…اما خداییش تایویین دست کمی از جافری نداره و حتی بدتره…در ادامه‌ی کتاب متدجه این قضیه میشید…به همین‌خاطب این دو در یک رنک هستن….آخه میشه گفت از اینجای کتاب و داستان موضوع پیچیده میشه و داستان ها مهمتر میشن….عاشق این جمله‌م…والار مورگولس…آریا بزن بکششون زودتر

      نقل قول

  • Ali.A: و اون قسمت های بسیار ناچیز برای ما مصداق نشر اکاذیب داشته و سانسور کردیم

    نشز اکاذیب؟!!! چه ربطی داره؟!

      نقل قول

  • چرا از همه پوستر هست ولی از استنیس نیست !؟
    از مارجری و وحشی ها و تازی پوستر هست ولی از استنیس نیست !؟
    یعنی استنیس از اینا کمتره !؟
    زرشک!

      نقل قول

  • نیروانا: نشز اکاذیب؟!!! چه ربطی داره؟!

    درست میگید اشتباه لپی بود ساعت دو نصف شب گیج خواب و غیره تصحیح میکنم نشر مستهجنات حالا هر چی :)

      نقل قول

  • بابا بی خیال چرا اینقدر به هم گیر میدین و اشکال میگیرین اومدیم اینجا کمی سرگرم بشیم و خوشحال بشیم نه که باهم ….

    ولی خداییش پوسترای قشنگین مخصوصا که شعار والارمورگولس هم نوشته که جذابش میکنه،ازهمه بیشتر هم از عکس آریا وجان ( که خیلی ازشونم خوشم میاد) خوشم اومد.

      نقل قول

  • هه سانسور به هر دلیلی توهین به شعوره مخاطبه حالا شما دلیل بیار و توجیه کن…دلیل نمیشه چون دارین ترجمه میکنین به خودتون اجازه بدین توی کتاب اصلی دست ببرین.اجازه بدین مخاطب خودش تصمیم بگیره چی خوبه براش و چی نیست آقای مسلمون

      نقل قول

  • eli: سانسور به هر دلیلی توهین به شعوره مخاطبه

    یه سوال دارم؛ آیا میشه همه چیز رو فقط به شعور واگذار کرد؟ پس چرا این همه قانون ، قواعد و … در اجتماع شکل گرفته؟ در ضمن آیا یه نوجون به اندازه یه فرد بالغ قدرت تشخیص داره؟(با توجه به همگانی و در دسترس بودن دنیای مجازی)
    و واقعا وقتی میگید مخاطب شعور داره این یعنی کسی که اون چیز رو منتشر میکنه بی شعور تشریف داره؟ نخیر، ما هم شعور داریم و میدونیم پیروی از اخلاق عمومی، توجه به اعتقادات مردوم که در اجتماع رواج داره و همین طور در دسترس بودن نت برای همگان و … دلایل دیگه باید سرلوحه کارمون باشه و صرفا حرف از شعور مخاطب زدن نمیتونه باعث چشم پوشی بشه. (جالبه که بی توجهی به این موضوعات‌ برای بیشتر مردوم نمونه ای از بیشعوری به حساب میاد)
    ولی میدونم بیشتر عزیزانی که با این کار مشکل دارن احتمالا فکر کردن سانسور فقط باید دلیل مذهبی داشته باشه و صرفا بخاطر تحمیل عقایده ولی نخیر، دلایل زیادترن! بیشتر میشه گفت این یه سانسور اخلاقیه یعنی حفظ و صیانت از اخلاق عمومی
    این آخرین جواب من برای این دسته از سوالات هست، قعطاٌ در این موارد اتفاق نظر حاصل نمیشه و عده ای ناراضی میمونن و این خصوصیت آدم هاست که دارای عقاید و نظرات متفاوت باشن، ولی از اونجایی که هر کس باید جوابگوی کار خودش باشه با توجه به دلایل بالا مجبور به سانسور کردن شدیم.

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: