اخبار کلیپ‌ها

تماشا کنید: اپیزود دوم از بازی Game of Thrones محصول TellTale

استودیو TellTale Games تریلری از قسمت دوم بازی خود یعنی Gam of Trhones، با نام The Lost Lords را منتشر کرد. قسمت اول از این مجموعه با نام «Ice from Fire» در دسامبر ۲۰۱۴ منتشر شد.

این بازی بر اساس سریال بازی تاج و تخت محصول شبکه HBO ساخته شده است.این بازی داستان خاندان فارستر را بازگو می‌کند. آنها در نبرد بین پنج شاه جایگاهی متزلزل دارند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا از افول خاندانشان جلوگیری کنند.

این بازی براساس دنیا، شخصیت‌ها و حوادثی است که در سریال شبکه HBO دیدیم، و خود این سریال از کتاب‌های «نغمه‌ای از یخ و آتش» اثر جورج مارتین اقتباس شده است. داستان این مجموعه از بازی‌ها از انتهای فصل سوم سریال شروع می‌شود و در ابتدای فصل پنجم اتمام می‌یابد. گیمرها از محل‌های آشنایی چون قدمگاه پادشاه، دیوار و همچنین مکان‌هایی ناآشنا همچون Ironrath ؛ قلعه خاندان فارستر، دیدن می‌کنند.

خاندان فارستر، خاندانی اشرافی از جنگل گرگ‌ها واقع در شمال و از پرچم داران خاندان گلاور محسوب می‌شود. آنها همیشه وفاداری بی‌چون و چرایی نسبت به بزرگترین خاندان شمال، استارک‌ها داشته‌اند. فارسترها در احاطه درختان بلند Ironwood درون دژی مستحکم و پر‌ابهت ساکن هستند. دژی که بیش از ۱۵۰۰ سال پیش توسط سدریک فارستر و پسران سه قلویش ساخته شد. Ironrath گواهیست بر قدرت و تداوم Ironwood. شعار خاندان فارستر «آهن از یخ»(Iron of Ice) است که بیانگر اعتقادشان مبنی بر این که چهره‌ی خشن و شرایط سخت شمال تنها باعث قوی‌تر شدنشان می‌شود.

دومین قسمت از این بازی که با نقد‌های خوبی هم رو به رو شده است در سوم فوریه در پلتفرم‌های pc، Mac، Playstation و Xbox قابل بازی خواهد بود. همچنین در پنجم فوریه در دو پلتفرم ios و Android نیز در دسترس خواهند بود.

در قسمت دوم این بازی بر خلاف قسمت اول که روایت داستان از دید سه نفر بود، داستان از نگاه پنج شخص مختلف روایت می شود.

بازی با پنج شخصیت متفاوت نه تنها یاد آورنده‌ی وسعت حماسی بازی تاج و تخت است، همچنین موضوعی است که گیمر باید به آن توجه خاصی داشته باشد. چرا که نتیجه عمل یک شخصیت بر سرنوشت بقیه اعضای خاندان فارستر تاثیر گذار است. حالا به جای نتیجه اعمال یک نفر، نتیجه اعمال پنج نفر را در نظر بگیرید. اکنون شما واقعاً در حال بازی کردن «بازی تاج و تخت» هستید. جایی که یا پیروز می‌شوید یا می‌میرید.

ترجمه: میلاد

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=5092

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۵ دیدگاه

  • درود
    من باز پست گذاشتم! میدونم مثل گذشته میاید پست من را حذف میکنید ولی اشکال نداره حدالعقل اونی که پاکش میکنه از خبر جدید اگاه میشه
    این تریلر ۲ دقیقه ای جدید هست در سایت یو تیوب:

      نقل قول

  • قسمت یکشو بازی کردم خیلی زود تموم شد ولی خیلی قشنگ بود . شخصیتا عالی بودن . همه عین واقعیت بودن . ولی اگه رو گوشی میخواین باید مشخصات گوشیتون بالا باشه . برای کارت گرافیک پرچمدارای سامسونگ بالاترین حجمو داره که ۹۰۰ مگابایت بود من دانلود کردم . بازیم خودتون تصمیم میگیرین چی بشه و همه ی قسمت ها بهم مربوطن

      نقل قول

  • سلام استارک جان یکماهه نمیتونم فصل بخرم :unsure: :-( :head: یه فکری بحال این سایتت بکن :faight: تمام کارها انجام میشه فقط به بانک وصل نمیشم :donot:

      نقل قول

  • حامد:
    سلام استارک جان یکماهه نمیتونم فصل بخرم:unsure: :-(:head:یه فکری بحال این سایتت بکن :faight:تمام کارها انجام میشه فقط به بانک وصل نمیشم :donot:

    یک ماه؟! :sh:
    تو این یک ماه چندصد بار دیگران از سایت خرید کردن و به درگاه وصل شدن. مشکل مربوط به سیستم شماست. حالا یا با فیلتر شکن وصل میشید یا مرورگر مسئله ای داره یا یه چیز دیگه. الان سایت مشکلی بابت اتصال به درگاه پرداخت نداره. همین الان یه خرید دیگه تو سیستم ثبت شد.

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: