مصاحبه‌ها

ولادیمیر فوردیک، بازیگر شاه شب از دلیل نجنگیدن کاراکترش با جان سخن می گوید

80b2a6cc03bc1906ce693dbc6d63109f 810x468 - ولادیمیر فوردیک، بازیگر شاه شب از دلیل نجنگیدن کاراکترش با جان سخن می گوید
نویسنده نوید لنیستر

در قسمت سوم فصل هشتم شاهد طولانی ترین نبرد تاریخ سینما و تلویزیون بودیم. نبردی حماسی میان جناح زندگان و ارتش مردگان که مهم ترین و بزرگترین نبرد سریال نیز بود. در این اپیزود یکی از صحنه هایی که بیشتر طرفداران از آن ناراضی بودند، سکانسی بود که شاه شب از جنگیدن با جان اسنو امتناع کرد و با این اتفاق نویسندگان حسرت دیدن نبرد میان جان و شاه شب را به دل طرفداران گذاشتند.
ولادیمیر فوردیک در مصاحبه ای که چند وقت پیش انجام داده، در اینباره حرف می زند و دلیل اینکه چرا آریا به جای جان شاه شب را به قتل رساند را توضیح می دهد:

منم خودم سورپرایز شدم.این بانوی کوچولو منو میکشه؟چرا جان اینکارو نکنه؟چرا جان و شاه شب با هم نجنگن یا یه سورپرایز دیگه ای نبینیم؟

وی در ادامه گفت:

در طول تاریخ، در همه جا شاهان هیچوقت نمی جنگن.من یک شاهم و محافظ دارم.اگه نیاز باشه جان اسنو رو بکشم، ۱۰ تا ۱۲ وایت واکر رو برای انجام اینکار دارم.

فوردیک درباره پایان مورد علاقه خودش می گوید:

ترجیح می دادم وقتی آریا رو تو هوا گرفتم اون چاقو رو برای برن پرتاب کنه و اونم از پشت منو بزنه یا همچین چیزی. من و میسی و ایزاک خیلی در این مورد حرف زدیم و اونا واقعا دوستان خوبی هستند.

وی در ادامه درباره هدف شاه شب حرف زد:

اون فقط انتقام می خواست چون یه نفر چندین هزار سال پیش اشتباهی مرتکب شد و اونو به شاه شب تبدیل کرد و اونم نمی خواست که شاه شب باشه. اونم وقتی به شاه شب تبدیل شد با خودش گفته خب الان که اینطوری شد به جنگ میرم و همه رو میکشم چون شما باعث شدین من چندین هزار سال پشت دیوار و توی یه سرزمین یخی زندگی کنم. اون از اینکه توی اون همه یخ و برف زندگی کرد، خسته شده بود.

 

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=15142

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۴ دیدگاه

  • کلا با این گفته هاش فلسفه کل آدر ها تو آشغالدونی انداخت (اون به دنبال انتقام بابت کسایی که اونو تبدیل به همچین موجودی کردند و مجبور شد هزاران سال در یخ و برف و کولاک پشت دیوار تحمل کنه و زندگی کنه) نمیخواد تو گند کاری پت ومت ماست مالی و جمع و جورش کنی……… امیدوارم مارتین و یا اسپین اف این چیزی که این آقا گفت رو پیاده نکنند :secret:

      نقل قول

  • فقط اون قسمتى که گفت از زندگى تو یخ و برف خسته شده بود امد انتقام بگیره :shook: کل خاطرات و تئورى هایمان را گند زدن توش دفاع هم ازش میکنند اون پیرمرد هم از از دستش مى خوام :head:

      نقل قول

  • از یخ و سرما خسته شده بود؟ حاجی فازت چیه این خدای یخ و مرگ و سایه است. یعنی همون ادر بزرگ توی کتاب… :head: :head: :head:

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: