اخبار مصاحبه‌ها

صحبت های جدید بازیگر شاه شب درباره فصل هشتم و نبرد حماسی آن

vlad 1556727213 810x405 - صحبت های جدید بازیگر شاه شب درباره فصل هشتم و نبرد حماسی آن
نویسنده نوید لنیستر


ولادیمیر فوردیک، بازیگر فعلی نقش شاه شب به تازگی صحبت های جدیدی درباره یک  نبرد حماسی و بزرگ در فصل هشتم اراده داده. پیش از این اطلاعاتی درباره این نبرد نیز توسط بازیگران و عوامل پشت صحنه نیز منتشر شده بود. بنا به گفته آنان فیلمبرداری این نبرد ۵۵ روز طول کشید و پیتر دینکلیج بازیگر نقش تیریون، آنرا وحشیانه خواند و همچنین گفته بود که نبرد حرامزادگان در مقایسه با آن اصلا چیزی نیست.

و اما صحبت های ولادیمیر فوردیک درباره این نبرد :

در قسمت سوم فصل، نبردی را شاهد خواهید بود که سازندگان اصرار داشتند این نبرد بزرگترین نبرد نمایش داده شده در تاریخ تلویزیون باشد. تقریبا کل این قسمت درباره آن نبرد بوده و حدودا یک ساعت به طول می انجامد.

بنا به گفته های فوردیک ما این نبرد را در قسمت سوم خواهیم دید که با توجه به کارگردانی میگل سابوچنیک، این اتفاق قابل پیش بینی بود. وی در ادامه درباره سختی های اماده سازی این نبرد می گوید:

داشتن بزرگترین نبرد زیاد هم هیجان انگیز نیست بلکه خیلی هم خسته کننده است.این نبردی میان زندگان و مردگان بود و نمیشد آنرا در یک سکانس ۱۲ دقیقه ای جمع و جور کرد.

وی گفته که حدود سه ماه در هوای باز همراه با باد و باران و همچنین یک ماه در استودیو مشغول ایفای نقش بوده. با این حساب این نبرد فوق العاده بزرگ و حماسی خواهد بود.وی همچنین در پایان گفت:

در این فصل اژدهایان زیادی خواهند بود، شاه شب باز می گردد و همچنین بزرگترین نبرد برای تخت آهنین را خواهید دید.

به نظر شما آیا این نبرد می تواند تبدیل بزرگترین نبرد کل تاریخ تلویزیون شود؟نظرات و پیش بینی های خود را با ما در میان بگذارید.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=10434

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۲ دیدگاه

  • من مُردم ……. !!!!
    مگه این همه هیجان یه جا می شه اخه …. مخ ام ترکید

      نقل قول

  • من که می‌دونم این مرتیکه روانی تا جان و دنریس و آریا رو نکشه بیخیال نمیشه،همون آخر فصل اول با مرگ ند استارک میشد فهمید چقدر خوشش میاد مخاطبشو دق بده،اخرای فصل ها مرگ های دلخراش بوده همیشه،دقیقا قسمت پایانی هر اپیزود باید زهر خودشو می‌ریخت و یکسال حیرونمون میکردم تا سال بعد،مرگ ند استارک.مرگ راب و کتلین مرگ جان اسنو که بعد الکی زنده شد ،نبرد شاهزاده دورن و کوه، مرگ سگ، مرگ کال دروگو،استنیس و برادر محبوبش اون دختره بوسیده شده با اتش. آتش سوزی معبد کینگزلندینگ و…. همه تو قسمت آخر فصل ها اتفاق افتاد و این فصل باید جوری تموم شه که داستان به پایان برسه و بشه یه داستان جدید از صفر شروع کرد برای شبکه اچ بی او. تاکید میکنم داستان جدید در حدی جدید که چیز ناگفته ای ازین داستان نمونه و مردم نگن که مثلا جان یا آریا و… چرا تو داستان نیستن،همه باید مرده باشن حتی سرسی،و دوباره خاندان ها با اشخاص جدید واسه تخت آهنین بجنگن

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: