اطلاع‌ رسانی

تلنگری برخود؛ ندای بازگشت

امروز درمیان سایت هایی که مدت ها پیش با امید رونق و ترویج  دنیای ژانر فانتزی شروع به کار کرده بودند میگشتم که متاسفانه حقیقتی ناراحت کننده توجهم را به خود جلب کرد. گویی فضای سردی بر پیکره تمام این سایت ها نشسته است. وقتی تاریخ درج اخرین مطالبشان را نگاه میکردم تازه عمق مصیبت به چشم میخورد. سایت هایی که روزی قلب تپنده ژانر فانتزی، رمان های این سبک و اخبار آن بودند حالا به محلی قدیمی تبدیل شده اند که زیر گردوخاک حتی نمیتوان تشخیصشان داد.

سایت هایی که به راستی اولین قدم هارا در جهت پیشبرد اهدافشان با صلابت تمام برمیداشتند امروز دچار فراموشی شده اند. طوری که حتی پدیدآورندگان و به اصطلاح خودشان، شوراهای پادشاهی !!! این سایت ها نیز، جسارت بستن درها و پذیرفتن اتمام فعالیتشان را نداشته و به کلی مسیری را که شروع کرده بودند را، فراموش کرده اند.  بازتاب این اتفاق اپیدمیک هم به اجبار چیزی نخواهد بود جز اینکه عده ای دیگر ازین فرصت استفاده کرده و اقدام به دست درازی به این ژانر نموده اند. درحالی که حتی شک دارم اسم تالکین، مارتین و یا حتی آسیموف به گوش این آقایان خورده باشد.

قبول میکنم که متاسفانه با گذشت زمان، اهمیت خیلی چیزها کمرنگ تر میشود و انگیزه ها از بین میروند ولی این را نیز نمیتوان انکار کرد که درنیمه راه منصرف شدن و رها کردن هدف، به منزله پشت کردن به کسانی است که در طول مسیر همراهتان بوده اند و این عمل چیزی نیست جز خیانت.

چندین ماه است که محفل گرممان وینترفل نیز دچار افت شده و این سرمای زمستان بر دوشش سنگینی کرده است. باید بپذیریم که نبود همراهان ثابت قدم از یک سو و تضعیف کادرهای اجرایی موجود از سویی دیگر ضربات سختی به محفلمان وارد کرده است. متاسفانه گسترش بی رویه فضاهای مجازی یک بعدی مانند تلگرام و اینستاگرام و انتقال فعالیت های بیشتر افرادمان به گروه ها، کانال ها و صفحات نیز باعث شده تا کم کم قلب تپنده مسیرمان، سایت وینترفل به فراموشی سپرده شود.

انگار یادمان رفته هدف چه بود و مسیر به کجا …

ولی به امید خدا، نخواهیم گذاشت وینترفل نیز به سرنوشت غمگین دیگر سایت ها دچار شود. مطمئنم همه شما دوستانی که دراین مدت تنهایمان نگذاشته اید، ازین پس نیز بیشتر از قبل کنارمان خواهید بود.

به امید بازگشت به روزهای اوج محفلمان ؛ وینترفل .

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=9637

درباره نویسنده

بابک هدایت

« بدون تاریکی؛ روشنایی مفهومی نخواهد داشت »

مسئول بخش تحلیل و نوشتار مقالات اختصاصی سایت

۷۱ دیدگاه

  • ما که همیشه به سایت سر میزنیم
    واسه من همه چیز از اینجا شروع شد

      نقل قول

  • آره خیلی سخته ببینی جایی که بخش بزرگی بود از چیزی که عاشقش بودی الان بی روح شده، مثل کسی میمونه که دوسش داری ولی وقتی روحش دیگه پای بدنش نمونده و فهمیدی حالا دیگه کنارت نیست و از دستش دادی.

      نقل قول

  • ﺑﺪﻭﻥ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ؛ ﺭﻭﺷﻨﺎﯾﯽ ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ

    بنظرم این امضای شما فقط تا حدودی درسته هااا ؟؟ !!!
    از مفهوم ین و یانگ شرق آسیا نشأت می گیره

      نقل قول

  • متاسفانه این مشکل سایت هایی است که به صورت موضوعی کار می کنند . وقتی یک موضوع خاص در بورس و معرض توجه است ، سایت های آن موضوع هم مورد توجه قرار می گیرند اما وقتی هیجان فروکش می کند ، سایت هم کم کم از رونق می افتد . سایت هایی که فقط درباره هری پاتر ، دارن شان یا گرگ و میش بودند ، همه به این مشکل مبتلا شدند . سایت شما هم سه دوره رونق دیگر در پیش خواهد داشت و بعد از آن برای همیشه فراموش خواهد شد مگر آنکه آن را از نظر تنوع و موضوعیت گسترش دهید . این سه دوره رونق هم که می دانید ؛ زمان پخش فصل هفتم سریال و زمان انتشار کتاب های ششم و هفتم هستند . (البته اگر آقای مارتین بجنبند و نخواهند بقیه اش را آن دنیا برایمان تعریف کنند!)

      نقل قول

  • سبزواری:
    ما که همیشه به سایت سر میزنیم
    واسه من همه چیز از اینجا شروع شد

    دوست عزیز مطمئن باش ماهم همین یک ذره دلگرمی برای ادامه دادن مسیرمون رو با وجود دوستایی مثل شما کنارمون، پیدا میکنیم.
    ممنون.

      نقل قول

  • a.boy.c:
    ﺑﺪﻭﻥ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ؛ ﺭﻭﺷﻨﺎﯾﯽ ﻣﻔﻬﻮﻣﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺷﺖ

    بنظرم این امضای شما فقط تا حدودی درسته هااا ؟؟ !!!
    از مفهوم ین و یانگ شرق آسیا نشأت می گیره

    بله در فلسفه های بنیادی شرق آسیا نیز به این نکته اشاره شده، ولی این جمله ای که بکار میبرم به عنوان امضا، از یه فلسفه جهان شمول تری الهام گرفته شده.
    ممنون بابت توجهتون.

      نقل قول

  • طبیعیه که وقتی یک محیط جدیدتر و راحت تر مثل تلگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری بیاد که نسبت به سایت ها راحت تر در دسترس قرار میگیره و استفاده ازشون بسیار آسانتره، دیگه سایت ها به حاشیه میرن.
    البته به نظرم این مورد بیشتر برای بحث ها و گفتگو ها درباره موضوع سایت و سایت های تخصصی بیشتر صدق می کنه وگرنه سایت های فیلم و سریال داریم که همیشه بروز و فعال هستند.

      نقل قول

  • با نهایت احترامی که برای نویسنده این نوشتار دارم و اعضای محترم هیت مدیره سایت و همچنین آرمان زیبای جناب نایت کینگ برای سایت وینترفل دارن باید بگم
    وفاداری به سایت و وبلاگ و فروم یه تعصب غیر سازندس. مثل مقاومت علما در مقابل حمام و دستشویی فرنگی (هرچند از شرم قایمش میکنن اما اسنادشو نمیتونن پنهان کنن)
    من دو سال پیش این فضا رو پیش بینی کردم. بارها در برخوردهایم با مدیران سایتهای وستروس ، فانتزی لایف، طرفدار فانتزی، ازکابان، آرادا، وینترفل… گفتم وقتی تکنولوژی و پیشترفت رو به جلو حرکت میکنه ترمز کردن و تیکاف زدن ما فقط به ضررمون تموم میشه اما بعلت تعصب خشک به سایتداری و تعلق خاطرشان حرف بنده رو کوچیک شمردن ( شاید هم اونها درست میگن و صلاح مملکت رو خسروان دانن) ، و محکوم به نزوا در سایتهاشون شدن و کم کم پراکنده و سرد شدن.
    همون موقع گفتم در هر عرصه ی وارد نشدید اما امکانات جدیدی که مردمو به خودش جذب کرده میتونه یه کمک کار مثل همین سایت باشه. سایت خودش عمر زیادی نداره اما یه نسل با آرادا و سایت های قدیمی ۱۴ سال پیش فانتزی باز شدن که آهسته آهسته هرکدام قلمرو ی برای خودشون درست کردن نه تنها بد نبود بلکه باعث شد رقابت مثبت هم شکل بگیره اما اون نسل کم کم نتوانستن با نسل های بعدی رابطه نزدیکی بقرار کنند اول به نسل پیشکسوتان و نسل طلایی معروف شدن وبعضا با پیشترفت بیشتر نسل بیات فانتزی نامیده شدن و فاصله دوچندان شد.
    هم اکنون هیچ اشنایی و اتحادی بین نسل جدید و قدیم وجود نداره و شرایط ادامه داره تا نسل قدیم آهسته برن و نسل جدید کم کم قدیمی بشن!
    نوید هم به نیمه بعدی ماجرا اشاره کرد. پیشترفت باعث میشه فضاهای جدید بوجود بیاد و مردم اونجا جمع شن و کماکان همون شکاف جدید عدم بها داده به ایده های جدید قشر نو کیش فانتزی و عدم احترام متقابل توسط آنها به نسل قبلی باعث میشه. همون عده قلیل فانتزی دوست هم باهم اختلاف داشته باشن

    و کماکان لذت دسته جمعی این علاقه مشترک حاصل نشه
    وینترفل اسم یه سایته. و سایت خودش بدون ما ارزشی نداره. وینترفل میتونه ارمانی باشه که تا مدتها باقی بمونه نه صرفا یه سایت

      نقل قول

  • تنها راه حلش اینه که سایتا ی فعالی که هنوز در زمینه فانتزی هستند شروع به همکاری با هم بکنند و مثلا اگر الان سایت وینترفل و وستروس فقط در زمینه آثار مارتین فعالین دارن باید موضوعات مختلف رو برای همکاری بین خودشون و کار کردن روی اون ایجاد کنند مثلا آثار یه نویسنده دیگه رو بعنوان پروژه های مشترکشون استارت بزنند

      نقل قول

  • ۱- شبکه های اجتماعی محلی برای تبادل نظر و اطلاعات در لحظه است ، نه جایی برای خاطره سازی

    ۲- این کتاب روزی به آخر می رسه ، اما کتابها برای این نوشته می شوند که ماندگار شوند ، حال هنر ماست که ایا می توانیم به عنوان طرفدار یک اثر ، ماندگار باشیم یا نه .

    ۳- نه بینندگان و نه مدیران سایت نباید بی جهت نگران آینده و گرد فراموشی و حتی کم شدن فعالیت سایت باشند ، قصد مقایسه ندارم ، فقط جهت اثبات حرفم می گم که با گذر سالها از دوران باشکوه هری پاتر ، هنوز هم سایت دمنتور فعاله ، به شخصه من هم کماکان پیگیرش هستم ،
    شاید دورانی بود که فاصله پست هاش به یک سال می رسید ، اما دلیلی بر کنار گذاشتنش نبود ،مثل اینکه یک کتاب رو بعد از خواندن پاره کنی !
    جای کتاب در قفسه کتابخانه است ، حتی اگر گرد فراموشی روش بشینه .

    بازهم می گم ، وینترفل باید در شبکه های اجتماعی فعال باشه ، اما مقالات و کتابها و خلاصه آرشیو فعالیت باید روی سایت بمونه ،
    در واقع شبکه اجتماعی باید در نقش لینک سایت عمل بکنه

      نقل قول

  • من هفته ای یکبار به اینجا و یه وبلاگ دیگه ای که در همین زمینه مطلب میگذاشت سر میزنم. با اینکه تقریبا سکوت مطلق بر همه جا حکمفرماست.

      نقل قول

  • من که موقعی گیم آف ترونز نگاه میکنم وحتی ۳تاکتابشم ازاینجا خوندم هرموقع شارژ میگیرم اولین بار به اینجا سرمیزنم خودتون در مقاله هاشاهد حضورم هستین ازروی تاریخ کامنت هام البته یک بارم حساب جیمیلیم تغییرکرده اما هنوز به اسم خودم کامنت میزارم امید وارم ازاین پس فعال ترباشین و مقاله عالی مانند قبلی بزارین ماهم همیشه درکنارتان هستیم به امید روزگار خوش سایت

      نقل قول

  • با تشکر از نظرات تک تک شما دوستان. چندین نکته است که بایستی روی آنها تاکید کرده و پاسخ دهم.

    اولا؛ نوشته بنده صرفا جهت تلنگری بر وضعیت فعلی ما بود که خوشبختانه با توجه به نظرات دوستان، میتوان گفت که نتیجه داده است. از طرفی، من به هیچ عنوان درجهت محکوم کردن خود رسانه های اجتماعی مانند تلگرام، حرفی نزده ام و نخواهم زد چراکه آب روان راه خودرا پیدا خواهد کرد. تنها نگرانی من دراین مورد فراموشی مسیری است که همه چیز با آن شروع شده است. چراکه رسانه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام با ایجاد یک حباب مصنوعی تبدیل به وسیله ای شده اند که با کمترین تلاش و فعالیت، گویی بهترین نتیجه را به کاربران میدهند درحالی که به هیچ وجه اینطور نیست و نخواهد بود. ( لااقل درمورد موضوعاتی مانند پوشش دنیایی که توسط یک نویسنده طی دهه ها خلق شده است )

    ثانیا؛ به شخصه ازین دیدگاه عده ای از به اصطلاح طرفداران نغمه، که از الان همه چیز را تمام شده فرض کرده اند و به دنبال محکوم کردن حقیقت پیشرو با ابراز نظراتی واقعا تاسف آور هستند، ناامید شدم. دوستان یادتان نرود هنوز رمان نغمه ای از یخ و آتش به اتمام نرسیده است. هنوز راهی که باید ادامه دهیم به پایان نرسیده و هنوز به مقصد نرسیده ایم. شما نمیتوانید گستردگی و غنای دنیای نغمه ای از یخ و آتش را با هری پاتر، دارن شان و یا امثالهم مقایسه کنید و درپایان به این نتیجه برسید که پس از اتمام رمان و سریال عمر این سایت نیز خاتمه خواهد یافت. نخیر. این طرز فکر کاملا سطحی و نشانگر بی اطلاعی فرد است. عده ای که از الان بادبان هارا کشیده و منتظر غرق شدن این کشتی هستند سخت در اشتباهند. پیشنهادم به این دوستان این است که ازین پس مارا از وجود خود محروم نمایند.

    در پایان؛ به شخصه از یک به یک تعدادی از دوستانمان که از سال ها پیش ( هنگامی که وبلاگ قدیمی وینترفل با محیط کوچک و ساده اش شروع به فعالیت کرده بود ) کنارمان بودند و به همراهیشان هنوز هم که هنوز است ادامه میدهند از صمیم قلب تشکر میکنم.
    اگرچه دیگر خیلی از دوستان وفادار و قدیمیمان را بطور اجتناب ناپذیری در کنارمان نداریم ولی هنوز هم عده زیادی هستند که مطمئنم ازین پس کنارمان خواهند بود.

    یا حق.

      نقل قول

  • این مقاله شما خیلی از داغ های منو تازه کرد. متأسفانه رکود بی سابقه و وضعیت اقتصادی فعلی برای هیچ کس دل و دماغ و وقت رسیدگی به موضوع مورد علاقه رو نذاشته. به شخصه با وجود علاقه وافری که به داستان های فانتزی دارم ولی به دلیل تعدد مشکلات از آخرین کتابی که در این زمینه خوندم یک سال و نیم میگذره! البته تأثیر منفی شبکه های اجتماعی بخصوص تلگرام رو هم نباید دست کم گرفت. متاسفانه کانال های مختلف با ارائه مطالب نصفه و نیمه و پست های دو سه خطی باعث تنبلی مخاطبین شدند و دیگه کمتر کسی به خوندن یک مقاله بلند حتی در حد چند پاراگراف تن میده.

      نقل قول

  • موضوعی که تو این مقاله و کامنتاش مطرح شده مساله مهمی هستش،شاید بود و نبود سایت در آینده در خلال همین کامنتها رقم بخوره،هرکدوم از دوستان که اظهار نظر کردن میشه گفت درست میگن منتها از زاویه دیدخودشون و معیارهای شخصیشون(دقیقا مثل داستان جالب مولوی درخصوص برخورد اهالی یک شهر که تا اون زمان فیل ندیده بودن با یک فیل)من حیث المجموع فکر میکنم بهترین نظر رو magneta داده که همونطور که گفته اصل و پایه رو سایت بزارین ولی در شبکه های اجتماعی و محافل دیگه هم فعال باشین،یک نکته دیگه روهم در ارتباط با تفکر “پایان مجموعه نغمه و GOT=پایان فعالیت سایت” بگم که فکر نمیکنم صنعت نشروچاپ و همچنین رسانه و مدیا آمریکا دست از استخراج از همچین رگه طلای خالصی برداره وخودشو محدود به همین کتاب و سریال بکنه ؛ حدس میزنم حتی اگر خدای ناکرده!!!مارتین با عزراییل ملاقات کنه بازهم مجموعه به اشکال مختلف به حرکت خودش ادامه بده(مثل کتاب تاریخ ناگفته وستروس یا مجموعه کتابهای شوالیه آواره ویا شایعاتی که درخصوص ساخت سریالی در ارتباط با وقایع قبل از سریال GOTمخصوصا به تصویر کشیدن قیام غاصب شنیده میشه :mail: :mail: :mail: )

      نقل قول

  • سلام،
    ۱- من به شخصه شبکه‌های اجتماعی رو «مدیوم» یا «بستر» مناسبی برای انتقال پیام یا تولید محتوا نمی‌دونم. بارها هم به چند نفر از دوستانی که به دنبال ارائه مقاله در کانال‌هاشون بودن این رو گفتم. به نظرم اگر همون وقت رو صرف انتشارش در سایتی می‌کردند، خیلی «اثر بخش‌تر» و «ماندگارتر» بود.
    همونطوری که یه روز این موج در وایبر بود و بنا به دلایل مختلف رسید به تلگرام، فردا روزی هم می‌رسه که میره سراغ یک بستر دیگه. حالا تکلیف این همه محتوای تولید شدهٔ کانال‌ها چیه که از دسترس خارج میشه؟
    سایت یا انجمن حداقل یه گوگلی هست که لینکش کنه و کسی روزی خواست بگرده، دست طرف رو بگیره و بیاره توی سایت و مقاله‌ای رو نشونش بده.

    ۲- همه چیز نقطهٔ توقفی داره، چه یک اجتماع انسانی، یک نژاد، عمر انسان و… انتظار اینکه فعالیت سایت‌ها و گروه‌ها همچنان ادامه داشته باشه و متوقف نشه، خیلی انتظار عجیبیه در نظر من.
    بعلاوه، گفتید «چرا بعضی سایت‌ها حتی جسارت پایین کشیدن کرکره رو ندارن؟» وقتی محتوایی رو تولید کرده که به هر حال ارزشی داشته، چرا بخواد حذفش کنه؟ اگر وبلاگ باشه، که اکثرا از خدمات مجانی استفاده کردن، اگر هم سایت باشن، اینکه حاضر بشن تا چند سال هزینهٔ دامین و هاستی رو همچنان پرداخت کردند تا محتوایی که ارائه کردن نابود نشه، به نظرم راهکار بهتریه نسبت به پایین کشیدن کرکره و جای تقدیر داره.
    بعلاوه، اگر گسترهٔ ماموریتی که برای خودشون تعریف کرده باشن به پایان رسیده باشه و نخوان گسترهٔ جدیدی تعریف کنند، متوقف شدن کار بدیه؟

    ۳- تولید محتوا و ارائه ترجمه در چنین بسترهایی، دوی ماراتون نیست که انتظار داشته باشیم گروه اولیه هلک‌هلک‌کنان از خط پایان بگذرن. بلکه دوی امدادی هست. باید همیشه نیروی جدیدی جذب مجموعه بشه تا جای نیروی قدیمی رو بگیره و چوب امدادی رو چند منزل ببره جلوتر.
    من فقط دربارهٔ ترجمه میتونم نظر بدم، اتفاقا همنطوری که توی آبان گفتم، چند تا پست دارم دربارهٔ درس‌آموخته‌های ترجمه و ویرایش می‌نویسم و میخواستم اونجا بهش اشاره کنم: وقتی نیروی جدیدی حداقل لازم رو داشته و جذبش کردیم و بعد از کلی وقت (چند هفته یا ماه) و انرژی خیلی زیاد، کاری براش پیش میاد و میره سراغ زندگیش، و در نتیجه کسی نیست که چوب رو بگیره، نتیجه چی میشه؟

      نقل قول

  • سبزواری:
    ما که همیشه به سایت سر میزنیم
    واسه من همه چیز از اینجا شروع شد

    جناب سبزواری سلام،
    من هنوز منتظر جواب شما به کامنت قبلیم هستم. فرموده بودید فایل رو خریدید و نمی‌تونید دانلودش کنید، گفته بودم ایمیلی که باهاش کامنت میگذارید رو در فروشگاه پیدا نمیکنم که ببینم چه فایلی رو برای کی بفرستم.
    لطفا به sales.winterfell در جی‌میل دات کام ایمیل بزنید.

      نقل قول

  • این حرفها رو زمانی محفل ها و صنعت نشر به وبلاگداری زدن و بعدها وبلاگی ها به سایتدار ها

    مثل نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار خیلی صدق میکنه اما مثل شمشیر دو لبه عمل میکنه و هممونو اذیت میکنه
    قطعا و احسنت به شما. هیچکس نمیتونه به تمامیت وینترفل عزیزمان خدشه وارد کنه و درست مثل حرف شما فتنه گران محکوم به شکست اند*. وینترفل بحران های زیادی رو پشت سر گذاشته اینم با درایت مدیران و کاربران وینترفلمدارش پشت سر گذاشته میشه
    حالا بحث آینه راهکار چیه بنظر من تنها راهکار موجود فعالیته دوبارس. روح خلاقیت باید دوباره در سایت دمیده شه و عذر و بهانه کنار گذاشته شه. دوباره باید نیرو گیری شه. هنوز خیلی ها هستن که میتونن مفید باشن (هرچند تعداد فانتزی باز های واقعی ،واقعا کمه و همون تعداد هم مشغلشون زیاده، اما امیدی هست در سخت ترین نبرد ها همیشه موج انسانی با رهبری خوب جواب میده) وینترفل همین الانم جایگاه خوبی در میان فانتزی باز های پیش کسوت داره و به راحتی میشه نخبگان رو جذب کرد
    نسل جدید هم فقط با تبلیغات و فعالیت میشه جذب کرد
    و همچنین مثل وستروس میتوانید در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستا هزاران فرد رو به سمت سایت راهنمایی و سوق بدید

    در پایان بدون ناامیدی، امید معنی واقعیشو نداره

    *اون بالا میخاستم جمله ی رو بگم جاش نبود. در اثر اختلافات فردی، خیلی افراد دشمن هم شدن(منظور خودم نیست خدای نکرده :secret: منظور خیلی از افراد تکنو کرات اما تند مزاجیه که از وینترفل فاصله گرفتن اما هنوز قلبشون با اینجا می تپه) می توانید برای بازگرداندن وینترفل به دوران اوج و طلایی سابق اش دست مودت و آشتی رو به سمت هم دراز کنن و جمله ی هیجان آور روس بولتن در آخرین فصل تیان در وینترفل رو مد نظر داشته باشین(کتاب پنجم فصل ماخر تیان و قسمت فرارش بهمراه آریا استارک /پول/ بسمت لشکر استنیس) از رو حافظم میگم زیاد دقیق نی
    << برای اولین بار روز بولتن طوری صحبت میکرد که بنظر بلند می آمد و توجه ی بلوا کنندگان را به خود جلب کرد
    روس بولتن :دشمنیتونو به سمت استنیس و لشکرش هدف بگیرید، ، همین الان من نامه ی دریافت کردم که میگه استنیس جایی به فاصله یک روز بیرون دیوارهامون اتراق کرد و لشکرش داره از گرسنگی و اختلاف از هم میپاشه و زیر برف دفن میشه و منتظر ضربه نهایی ماس
    انیس فری شمشیرش را بسمت وایمن و مندرلی هایش گرفت و گفت : باشه بعد از اینکه کار استنیسو تموم کردیم، من با این چاقلو حسابمو پاک میکنم.
    روس. قبل از اینکه وایمن جواب دهد گفت :اره. اون موقع هممون باهم تصفیه حساب میکنیم B-) :cun: :respect: >>

    بابک هدایت:
    با تشکر از نظرات تک تک شما دوستان. چندین نکته است که بایستی روی آنها تاکید کرده و پاسخ دهم.

    اولا؛ نوشته بنده صرفا جهت تلنگری بر وضعیت فعلی ما بود که خوشبختانه با توجه به نظرات دوستان، میتوان گفت که نتیجه داده است. از طرفی، من به هیچ عنوان درجهت محکوم کردن خود رسانه های اجتماعی مانند تلگرام، حرفی نزده ام و نخواهم زد چراکه آب روان راه خودرا پیدا خواهد کرد. تنها نگرانی من دراین مورد فراموشی مسیری است که همه چیز با آن شروع شده است. چراکه رسانه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام با ایجاد یک حباب مصنوعی تبدیل به وسیله ای شده اند که با کمترین تلاش و فعالیت، گویی بهترین نتیجه را به کاربران میدهند درحالی که به هیچ وجه اینطور نیست و نخواهد بود. ( لااقل درمورد موضوعاتی مانند پوشش دنیایی که توسط یک نویسنده طی دهه ها خلق شده است )

    ثانیا؛ به شخصه ازین دیدگاه عده ای از به اصطلاح طرفداران نغمه، که از الان همه چیز را تمام شده فرض کرده اند و به دنبال محکوم کردن حقیقت پیشرو با ابراز نظراتی واقعا تاسف آور هستند، ناامید شدم. دوستان یادتان نرود هنوز رمان نغمه ای از یخ و آتش به اتمام نرسیده است. هنوز راهی که باید ادامه دهیم به پایان نرسیده و هنوز به مقصد نرسیده ایم. شما نمیتوانید گستردگی و غنای دنیای نغمه ای از یخ و آتش را با هری پاتر، دارن شان و یا امثالهم مقایسه کنید و درپایان به این نتیجه برسید که پس از اتمام رمان و سریال عمر این سایت نیز خاتمه خواهد یافت. نخیر. این طرز فکر کاملا سطحی و نشانگر بی اطلاعی فرد است. عده ای که از الان بادبان هارا کشیده و منتظر غرق شدن این کشتی هستند سخت در اشتباهند. پیشنهادم به این دوستان این است که ازین پس مارا از وجود خود محروم نمایند.

    در پایان؛ به شخصه از یک به یک تعدادی از دوستانمان که از سال ها پیش ( هنگامی که وبلاگ قدیمی وینترفل با محیط کوچک و ساده اش شروع به فعالیت کرده بود ) کنارمان بودند و به همراهیشان هنوز هم که هنوز است ادامه میدهند از صمیم قلب تشکر میکنم.
    اگرچه دیگر خیلی از دوستان وفادار و قدیمیمان را بطور اجتناب ناپذیری در کنارمان نداریم ولی هنوز هم عده زیادی هستند که مطمئنم ازین پس کنارمان خواهند بود.

    یا حق.

      نقل قول

  • #وینترفل_خونه_اول_و_آخر_هممونه
    جمله معروف خودم در تجمعات انتخاباتی گات در تلگرام که اکثرا باهاش آشنا هستید :D:

      نقل قول

  • با تشکر از تک تک نظرات دوستان …

    دروهله اول باید بگم که همونطور که تعدادی از شماها اشاره کردین منم کاملا موافقم که دیگه بعضی اختلافای قدیمی رو باید کنار گذاشت و برای ارتقای سطح کیفی سایت پیش همدیگه ایستاد. بهرحال حقیقت پیش رومونه و نمیتونیم نادیده بگیریمش. پس بهتره بجای درجا زدن شروع کنیم به بازسازی کادرهای اجرایی سایت و برنامه دهی دوباره به اعضا.

    درمورد کانال تلگرامی متاسفانه طوری شده که کانال سایتمون به کلی از هدف اصلیش یعنی پوشش مقالات و مطالب سایت و ترغیب و سوق دادن علاقه مندان ژانر فانتزی به سمت سایت،منحرف شده و فقط به خرده مطالب تفننی حاشیه های سریال میپردازه.
    ولی من مطمئنم با بازبینی کانالمون تو تلگرام میتونیم از پتانسیل نزدیک به سه هزار نفرش استفاده کنیم تا لااقل هزارنفرشونو به سمت سایتمون هدایت کنیم.

    از طرف دیگه بنظرم وقتش رسیده دورهم جمع بشیم و بعضی فعالیتای سایت رو از اول شروع کنیم ( مانند ادامه ترجمه فصل ها ) و بعضی فعالیت های جدید رو به اعضای وینترفلمون ارائه بدیم. ( مانند ایده های جدیدی که به وقتش مطرح میکنم انشالا ) .

    درآخر باید بگم که واقعا خوشحالم با این مطلبی که تو سایت گذاشتم تونستم با وارد کردن تلنگری به خودمون اولین قدمو در مسیر احیای دوباره سایت برداریم …
    مطمئنم ازین به بعدم روزای خوبی در انتظارمونه.

      نقل قول

  • نظر مو به عنوان یه کاربر تلگرامی عادی و یه گات دوست که وینترفلو از سایت وستروس دنبال کرد و بعد به دنبال ارمانشون به وبلاگ اومدم بعد که سایت و گروه تلگرامی زد شد همراهتون بود! میگم نه صرفا ادمین اصلی پنج چنل پر تعداد گات و مترجم بخشهای از کتاب و مقاله نویس

    وینترفل هنوز هم اسمش پر هیبته. هنوز هم روش حساب میشه هرچند تضعیف شده اما میتونه بازم به اوج بره
    پیشنهاد من اصلا تلگرام نیست* و همونیه که بالا گفتم اما چند توصیه دارم.
    بینید نمیشه کار های قبلی رو ناقص گذاشت یا چهار پله ی راه پله رو باهم رفت!
    وینترفل ضمن ترجمه و سایتداری کارهای دیگه ی رو انجام داده که ناقص رها شد و همونا به اعتبارش ضربه زده که بخشهایش به تلگرام برمیگرده
    گروهی که زده شد بد مدیریت شد، بله! بد مدیریت شد. برای خودش کلی دشمن ساخت نسلهای که تو تلگرام هزار فرد تو چنلاشون دارن هنوز از وینترفل خاطر ه خوبی ندارن یکیش خود من بودم که بعدا فهمیدم اشتباه بزرگی کردم، گات فارسی بدون وینترفل مرده اس و ارزشی نداره. افرادی که اون زمان به رهبری بنده بر ضد وینترفل بودن. هنوز اونجان. بعضی هاشون به نقاط خوبی رسیدن که نمیشه نادیدشون گرفت
    جناب نایت کینگ باید بدانید بدون برنامه نمیشه عمل کرد و هر کاری آدم خودشو میخاد اگر درست عمل کنید همین امشب شاید به نتیجه برسید که عرض میکنم ابتدا به گروه تلگرامی رها شد جناب مافی ها سر بزنید و شرایط رو راست ریست کنید(خودتون با ادمیناش چت کنید و به آغوش وینترفل برشون گردونید با نهایت منطق زیرا اگه اونجا جواب بده بقیه جاها هم جواب میده) در مورد چنل هم حق باشما س راهش درست نیست. من سر نویدو دو سالی هست میشناسم ایشون خودشونو شبیه تاییون لنیستر میدونن اما در واقع رندیل تارلی هستن یه سرباز استوار و فرمانده عالی واقعا عالی(هرچند حالا رابطمان خوب نیست اما اینا تعریف نبود) یه دست پادشاه بی نظیر در دوران جنگ اما یه افتضاحش در دوران صلح و سیاست.
    ایشون بدرد مذاکره نمیخوره اهل سیاست و گفتگو نیست هرچند دلش پاکه! خودتون عمل کنید بهتره با نهایت سیاست و منطق چون دنیای تلگرام به سادگی سایتداری نیست و خیلی پیچیدس
    من به شما مذاکره با گات لایف، والریا، گات فکت، تاور اف جوی (بخش فانتزی لایفش) و دیوار رو پیشنهاد میدم جمعا ۳۰ هزار نفری دارن (هرچند بجز دوتای آخر همشون بامن دشمنن|: ) . منطقی برید بگید وینترفل به کمکتون نیاز داره اگر کمکش کنید فراموش نمیکنه
    تو گات لایف یکی از دوستان سابق من هست که خیلی دلسوز گاته. اشکان. منطق هم سرش میشه. در والریا توصیه میکنم با سلگان صحبت کنید (والریا و گات لایف دشمنن سعی کنید بیطرفانه رفتار کنید و هرگز جانب داری نکنید) اما بهتر ین کمک کار شما محمد ادمین چنل گات فکته که فکر کنم ۲۶ هزار ممبر داره میتوانید با دست یاری طلب کردن این کارو بکنید که افتخار بزرگی برا خودش میدوندش یا اگر دوست داشت پول بدید، بدید.
    اما بهترین فرد ،شاهزاده ی گدا اما مهم هومان ادمین تاور اف جویی ه. اون تو سایت فانتزی لایف سخت مشغوله که مذاکراتتون برمبنای هردو سایت میتونه کمکتون کنه. دیوار هم کلا روشن فکرن میشه با سیاست احترام متقابل باهاشون حرف زد.

    تلگرامی ها فقط قدرتشون تو تلگرام براشون مهمه و با تضعیف نکردن جایگاهشون میتونه کمک کاری عالی باشه. سیاست خارجی نقطه صفر رو اجرا کنید. متحد خاص هیچکدومشوم نشید اما حمایتشون کنید و امتیازاتی بدید اگر ضرر نداره. تو سایت ازشون تقدیر کنید اما نجیبانه و بی جانبه ی خاصی. بهشون نگید باید بیان زیر پرچممون با وینترفل ریسه یا فلان و فلان (اشتباه نوید که صدها بار گوش زد کردم اما هربار گوش نکرد و باعث نابودی گفتگو ها شد) ازشون فقط طلب همیاری بخاید و جایگاهشون به رسمیت بشناسید و اگر خواستن تو گروه قدیمی وینترفل ادمینشون کنید (برا اطمینان خاطرشان!)
    *در کل تلگرام هیچ ارزش نداره و اگر الان داره مقطعی هستش. پیشنهادم کنار کشیدن آبرومندانه و محسوس با روند آهسته ی سایت از اون فضاس. بارها به تمامی گات دوستان تلگرامی گفتم چنل های بزرگ گاتی اونجا منبعشون اینستاس (وستروس و گات فکت) اونجا براشون ابزاره نه خود هدف برخلاف بعضی های دیگه. تو اینستاگرام میشه هزاران فرد جذب کرد اما تو تلگرام نه. فضای تلگرام مملو از رقابت ناسالم و دشمنی ها س و لبه برنده خالقیت رو کند میکنه

    در پایان همش توصیه ای بندس. و دلسوزانه گفتم،خودتون میدونید.
    موفق باشید

      نقل قول

  • من شخصا برای خرید و خواندن کتاب به این سایت سر میزنم. با کتاب از زمان تلاشهای خانم مشیری آشنا شدم که خوشبختانه شما کار ترجمه رو ادامه دادید. اگر صرفا منظور گفتگو و بحت در مورد مسائل نغمه ایه که حتما گروههای تلگرامی هم میتونه موفق باشه اما برای یکی مثل من که بدنبال ترجمه ی فصل ها هستم سایت مناسب تره.

      نقل قول

  • سایت های فانتزی زود از رونق می افتن دلیل اصلیش هم اینه که هدف اصلی سایت که فراهم کردن و ترجمه کتاب هاست به حاشیه رفته مقاله و مطلب گذاشتن فرعیه سایت فانتزی که عمده مطالبش مقاله و عکسه بهتره وجود نداشته باشه
    کتاب خونی مثل من وقتی نتونه کتاب چاپی رو تهیه کنه به سایت های فانتزی روی میاره وقتی این سایت ها هم نمی تونند کتاب رو فراهم کنن دیگه دلیلی نداره وقتش رو با مقاله های شما تلف کنه
    آگه میخواید این سایت رونق بگیره فقط و فقط با ترجمه کتاب می تونید این کار بکنید خودتون رو به نغم محدود نکنید کتاب های خیلی خوبی هست که هنوز ترحمه نشدن فقط کافیه دوباره تیم ترجمه رو راه بندازید کانال های تلگرامی گات کم نیستن وستروس و گات لایف و والریا و گات فکت روی هم نزدیک ۵۰ هزار نفر عضو دارن راحت میشه ازشون مترجم جذب کرد

      نقل قول

  • اشکان:
    سایت های فانتزی زود از رونق می افتن دلیل اصلیش هم اینه که هدف اصلی سایت که فراهم کردن و ترجمه کتاب هاست به حاشیه رفته مقاله و مطلب گذاشتن فرعیه سایت فانتزیکه عمده مطالبش مقاله و عکسه بهتره وجود نداشته باشه
    کتاب خونی مثل من وقتی نتونه کتاب چاپی رو تهیه کنه به سایت های فانتزی روی میاره وقتی این سایت ها هم نمی تونند کتاب رو فراهم کنن دیگه دلیلی نداره وقتش رو با مقاله های شما تلف کنه
    آگه میخواید این سایت رونق بگیره فقط و فقط با ترجمه کتاب می تونید این کار بکنید خودتون رو به نغم محدود نکنید کتاب های خیلی خوبی هست که هنوز ترحمه نشدن فقط کافیه دوباره تیم ترجمه رو راه بندازید کانال های تلگرامی گات کم نیستن وستروس و گات لایف و والریا و گات فکت روی هم نزدیک ۵۰ هزار نفر عضو دارن راحت میشه ازشون مترجم جذب کرد

    درسته! ایشون هم ریس یکشونو که بالا اشاره کردم. ما میتونیم سالها برنامه بریزم یا امیدوارم باشیم. ولی وقتی عملی نباشه هیچ فایده‌ای نداره!

      نقل قول

  • با عرض سلام خدمت تمامی دوستان
    من خلاف نظر دوست خوبم اشکان میخوام بگم که سایت های فانتزی نباید از رونق بیفتند،وقتی که فانتزی یعنی پرواز خیال.فانتزی یعنی اینکه از چیزهای ساده ای که توی دنیای خودمون میبینیم چیز هایی فوق العاده در بیاریم.
    به عنوان یک فانتزی باز میگم این نه به عنوان یک مدیر فانتزی که از غیرفعال شدن یا کم کار شدن هر وبلاگ یا تیم فانتزی ناراحت میشم حالا تصور کن اون تیم وینترفل باشه.
    مدت مدیدیه خودمون داریم تو حاشیه غرق میکنیم.مدتهاس فراموشمون شده اون اصل کاریه.اون هدفی که بخاطرش از خیلی چیزهامون گذشتیم بخاطرش
    من مدتیه که علیرضا چشمک، چشمم باز کرده.کسی که روزی دشمن من بشمار میرفت الان دوست نزدیکمه.چقدر خوبه که حاشیه رو بزاره کنار آدم.چقد خوبه که آدم کنار کسایی که هدفشون باهاش یکیه لذت ببره از تلاش برای هدفش.
    مدت مدیدیه گروه های فانتزی باهم مشکل دارند.کسایی که مث من تو رینگ بودند میدونن چی میگم
    کسایی که مث علیرضا چشمک و اشکان و بقیه دوستان نگران فانتزی بودند میدونن چی میگم
    قصه قصه ی تلخیه.قصه ی بیش از حد جدی گرفتن نغمه و غیرس
    جدی فکر کردیم جان اسنو و دنریس و یورون و بیلیش و غیره ایم
    جدی فک کردیم که در این بازی یا میمیری یا میبری
    شاید وقتشه به خودمون بیایم.شاید وقتشه متحد برای هدفمون تلاش کنیم
    همه برابر و برادر.چیزی که من در فانتزی لایف دنبالش بودم و بهش رسیدم تا حد زیادی
    هرچند اکنون دیگر از من کاری برنمیاد ولی مطمینم در صورتی که به آقایان اشکان پارسا وامیر رستمی مراجعه کنید میشه در مورد این کارها صحبت کرد.
    باتشکر،هومان نمکی زاده اصفهانی

      نقل قول

  • هومان:
    با عرض سلام خدمت تمامی دوستان
    من خلاف نظر دوست خوبم اشکان میخوام بگم که سایت های فانتزی نباید از رونق بیفتند،وقتی که فانتزی یعنی پرواز خیال.فانتزی یعنی اینکه از چیزهای ساده ای که توی دنیای خودمون میبینیم چیز هایی فوق العاده در بیاریم.
    به عنوان یک فانتزی باز میگم این نه به عنوان یک مدیر فانتزی که از غیرفعال شدن یا کم کار شدن هر وبلاگ یا تیم فانتزی ناراحت میشم حالا تصور کن اون تیم وینترفل باشه.
    مدت مدیدیه خودمون داریم تو حاشیه غرق میکنیم.مدتهاس فراموشمون شده اون اصل کاریه.اون هدفی که بخاطرش از خیلی چیزهامون گذشتیم بخاطرش
    من مدتیه که علیرضا چشمک، چشمم باز کرده.کسی که روزی دشمن من بشمار میرفت الان دوست نزدیکمه.چقدر خوبه که حاشیه رو بزاره کنار آدم.چقد خوبه که آدم کنار کسایی که هدفشون باهاش یکیه لذت ببره از تلاش برای هدفش.
    مدت مدیدیه گروه های فانتزی باهم مشکل دارند.کسایی که مث من تو رینگ بودند میدونن چی میگم
    کسایی که مث علیرضا چشمک و اشکان و بقیه دوستان نگران فانتزی بودند میدونن چی میگم
    قصه قصه ی تلخیه.قصه ی بیش از حد جدی گرفتن نغمه و غیرس
    جدی فکر کردیم جان اسنو و دنریس و یورون و بیلیش و غیره ایم
    جدی فک کردیم که در این بازی یا میمیری یا میبری
    شاید وقتشه به خودمون بیایم.شاید وقتشه متحد برای هدفمون تلاش کنیم
    همه برابر و برادر.چیزی که مندر فانتزی لایف دنبالش بودم و بهش رسیدم تا حد زیادی
    هرچند اکنون دیگر از من کاری برنمیاد ولی مطمینم در صورتی که به آقایان اشکان پارسا وامیر رستمی مراجعه کنید میشه در مورد این کارها صحبت کرد.
    باتشکر،هومان نمکی زادهاصفهانی

    لطفا داری برادر. ما شاگرد شما هستیم استاد

      نقل قول

  • اشکان:
    سایت های فانتزی زود از رونق می افتن دلیل اصلیش هم اینه که هدف اصلی سایت که فراهم کردن و ترجمه کتاب هاست به حاشیه رفته مقاله و مطلب گذاشتن فرعیه سایت فانتزیکه عمده مطالبش مقاله و عکسه بهتره وجود نداشته باشه
    کتاب خونی مثل من وقتی نتونه کتاب چاپی رو تهیه کنه به سایت های فانتزی روی میاره وقتی این سایت ها هم نمی تونند کتاب رو فراهم کنن دیگه دلیلی نداره وقتش رو با مقاله های شما تلف کنه
    آگه میخواید این سایت رونق بگیره فقط و فقط با ترجمه کتاب می تونید این کار بکنید خودتون رو به نغم محدود نکنید کتاب های خیلی خوبی هست که هنوز ترحمه نشدن فقط کافیه دوباره تیم ترجمه رو راه بندازید کانال های تلگرامی گات کم نیستن وستروس و گات لایف و والریا و گات فکت روی هم نزدیک ۵۰ هزار نفر عضو دارن راحت میشه ازشون مترجم جذب کرد

    کاملا هم من و هم هزاران نفر دیگه باتو موافقیم و خداکنه مسئولین سایت این مسائل رو مد نظر قرار بدن برای بهبودی ساایت

      نقل قول

  • خوشحالم هنوز هم کسانی هستند که با یک ندا حاضرند در راه متحد شدن برای هدفمان پا پیش بذارن.
    از وقتی که تصمیم گرفتم برگردم به وینترفل … فکرایی برای رسیدن به اهدافمون تو ذهنم داشتم که مطمئنا بدون وجود دوستان و همراهانی کنارم، امکان پذیر نبودن. ولی الان میبینم که واقعا هستن عده ای که بخوان با جان و دل دوباره دور یه پرچم جمع بشن و برای رسیدن به اهداف مشترکمون همراه مسیری بشن که تنهایی شروع کردیم.
    به زودی شروع به کار خواهیم کرد. امیدوارم به کمک تک تکتون بتونیم آغازگر دوره ای جدید در مسیرمون باشیم.

    به امید آینده ای مملو از اتحاد …

      نقل قول

  • اشکان:
    آگه میخواید این سایت رونق بگیره فقط و فقط با ترجمه کتاب می تونید این کار بکنید خودتون رو به نغم محدود نکنید کتاب های خیلی خوبی هست که هنوز ترحمه نشدن فقط کافیه دوباره تیم ترجمه رو راه بندازید کانال های تلگرامی گات کم نیستن وستروس و گات لایف و والریا و گات فکت روی هم نزدیک ۵۰ هزار نفر عضو دارن راحت میشه ازشون مترجم جذب کرد

    انتخاب مترجم و ویراستار به این سادگی که شما می‌فرمایید نیست.
    توی همین چند ساله، بالای ۲۰۰ نفر اعلام آمادگی برای ترجمه یا ویراستاری کردن و تست رو دریافت کردن. کمتر از ۱۰ درصدشون هم تست رو تحویل دادن!
    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مُجمل

      نقل قول

  • مدت های مدیدی است(شاید سال!)که منتظر اتمام ترجمه یا انتشار فصل بعد کتاب پنجم هستم!
    تنها راه پشتیبانی هم خریدن لحظه ای فصل هست که تا الان همیشه انجامش دادم.نمیدونم برای شروع دوباره ترجمه یا تکمیلش یا هر چیزی که اسمش هست چه کاری از دست من برمیاد که تا الان انجام ندادم!
    شما ترجمه کتاب پنجم رو دوباره شروع کنید و به اتمام برسونید من بهتون قول میدم نه تنها وضعیت این سایت بلکه کل مجموعه های مرتبط با نغمه یخ و آتش متحول میشه!
    —————————————————-
    اگر مدیر و موسس سایت هم یه سری به سایتشون بزنن و یه توضیحی راجع بهش بدن بدک نیست…

      نقل قول

  • با سلام خدمت دوستان.
    متاسفانه امروزصبح به دنبال آخرین تلاشم برای رونق دادن دوباره به سایت عزیزم وینترفل، تمام اختیارات بنده توسط عده ای که انگار حتی هیچ علاقه ای به رونق گرفتن دوباره وینترفل ندارند، سلب شد.
    اگرچه حتی نمیدانم این عده تحمل دیدن این پیامم را هم خواهند داشت یا پاکش خواهند کرد ولی امیدوارم شهامتش را داشته باشند که این کامنت را نگه دارند.

    همونطور که قبلا هم گفتم …
    تمام سعیم را کردم تا به عنوان یکی از نویسنده ها و دوستداران وینترفل و ژانر فانتزی، راه جدیدی رو برای اوج گرفتن دوباره سایتمون در پیش بگیرم. ولی متاسفانه مسئولین، هیچ علاقه ای به این امر نداشته و برایشام مهم نیست.
    پاسخی که دریافت کردم هم بجای تشکر بابت دلسوزی هایم، سلب تمامی اختیاراتم تو سایت و حذف آخرین مطلبم از سایت شد.
    از تمامی عزیزانی که امیدوار بودند دوباره به روزهای اوجمان برگردیم پوزش میطلبم. متاسفانه نشد عزیزان.
    ازین پس، بنده نیز هیچ گونه فعالیتی اینجا نخواهم داشت.
    بهرحال تاریخ موارد زیادی ازین کارها دیده …
    ما نیز از محلی که دلمان به عشقش میتپید طرد شدیم …
    ازین پس خدا خودش به داد وینترفل و دوستدارانش برسد که به بیراهه کشیده میشوند.

    خدانگهدارتان.
    یاحق.

      نقل قول

  • بابک هدایت:
    با سلام خدمت دوستان.
    متاسفانه امروزصبح به دنبال آخرین تلاشم برای رونق دادن دوباره به سایت عزیزم وینترفل، تمام اختیارات بنده توسط عده ای که انگار حتی هیچ علاقه ای به رونق گرفتن دوباره وینترفل ندارند، سلب شد.
    اگرچه حتی نمیدانم این عده تحمل دیدن این پیامم را هم خواهند داشت یا پاکش خواهند کرد ولی امیدوارم شهامتش را داشته باشند که این کامنت را نگه دارند.

    همونطور که قبلا هم گفتم …
    تمام سعیم را کردم تا به عنوان یکی از نویسنده ها و دوستداران وینترفل و ژانر فانتزی، راه جدیدی رو برای اوج گرفتن دوباره سایتمون در پیش بگیرم. ولی متاسفانه مسئولین، هیچ علاقه ای به این امر نداشته و برایشام مهم نیست.
    پاسخی که دریافت کردم هم بجای تشکر بابت دلسوزی هایم، سلب تمامی اختیاراتم تو سایت و حذف آخرین مطلبم از سایت شد.
    از تمامی عزیزانی که امیدوار بودند دوباره به روزهای اوجمان برگردیم پوزش میطلبم. متاسفانه نشد عزیزان.
    ازین پس، بنده نیز هیچ گونه فعالیتی اینجا نخواهم داشت.
    بهرحال تاریخ موارد زیادی ازین کارها دیده …
    ما نیز از محلی که دلمان به عشقش میتپید طرد شدیم …
    ازین پس خدا خودش به داد وینترفل و دوستدارانش برسد که به بیراهه کشیده میشوند.

    خدانگهدارتان.
    یاحق.

    چقد بی انصافن مسئولین. حرف بدی نزد این دوستمون.

      نقل قول

  • اشکان:
    سایت های فانتزی زود از رونق می افتن دلیل اصلیش هم اینه که هدف اصلی سایت که فراهم کردن و ترجمه کتاب هاست به حاشیه رفته مقاله و مطلب گذاشتن فرعیه سایت فانتزیکه عمده مطالبش مقاله و عکسه بهتره وجود نداشته باشه
    کتاب خونی مثل من وقتی نتونه کتاب چاپی رو تهیه کنه به سایت های فانتزی روی میاره وقتی این سایت ها هم نمی تونند کتاب رو فراهم کنن دیگه دلیلی نداره وقتش رو با مقاله های شما تلف کنه
    آگه میخواید این سایت رونق بگیره فقط و فقط با ترجمه کتاب می تونید این کار بکنید خودتون رو به نغم محدود نکنید کتاب های خیلی خوبی هست که هنوز ترحمه نشدن فقط کافیه دوباره تیم ترجمه رو راه بندازید کانال های تلگرامی گات کم نیستن وستروس و گات لایف و والریا و گات فکت روی هم نزدیک ۵۰ هزار نفر عضو دارن راحت میشه ازشون مترجم جذب کرد

    عجب فکر کنم پست آخر نایت کینگ به پستهای ما ربط فاحشی داره. عجبا اینجا هم دلواپسان داره یا قضیه چیز دیگریست :)
    :fight:

      نقل قول

  • بابک هدایت:
    با سلام خدمت دوستان.
    متاسفانه امروزصبح به دنبال آخرین تلاشم برای رونق دادن دوباره به سایت عزیزم وینترفل، تمام اختیارات بنده توسط عده ای که انگار حتی هیچ علاقه ای به رونق گرفتن دوباره وینترفل ندارند، سلب شد.
    اگرچه حتی نمیدانم این عده تحمل دیدن این پیامم را هم خواهند داشت یا پاکش خواهند کرد ولی امیدوارم شهامتش را داشته باشند که این کامنت را نگه دارند.

    همونطور که قبلا هم گفتم …
    تمام سعیم را کردم تا به عنوان یکی از نویسنده ها و دوستداران وینترفل و ژانر فانتزی، راه جدیدی رو برای اوج گرفتن دوباره سایتمون در پیش بگیرم. ولی متاسفانه مسئولین، هیچ علاقه ای به این امر نداشته و برایشام مهم نیست.
    پاسخی که دریافت کردم هم بجای تشکر بابت دلسوزی هایم، سلب تمامی اختیاراتم تو سایت و حذف آخرین مطلبم از سایت شد.
    از تمامی عزیزانی که امیدوار بودند دوباره به روزهای اوجمان برگردیم پوزش میطلبم. متاسفانه نشد عزیزان.
    ازین پس، بنده نیز هیچ گونه فعالیتی اینجا نخواهم داشت.
    بهرحال تاریخ موارد زیادی ازین کارها دیده …
    ما نیز از محلی که دلمان به عشقش میتپید طرد شدیم …
    ازین پس خدا خودش به داد وینترفل و دوستدارانش برسد که به بیراهه کشیده میشوند.

    خدانگهدارتان.
    یاحق.

    به عنوان کسی که به کاستروی گات معروفه و بیشمار کودتا رو زنده پشت سر گذاشته باید بگم حقیقت حرفات دو تا احتمال بیشتر نداره
    ۱_کودتای بر علیهت شکل نگرفته. چون خودم تو ساختار وینترفل بودم میگم. هیچکس بجز شخص مافی ها قدرت اینو نداره تورو خلع کنه که ایشون مدتی هست رفتن و الان تقریبا هیچکدام از افراد مسئول قدرت مطلق ندارن و خلا قدرت کاملا مشهوده
    شاید هم نه شاید واقعا راست بگی که احتمالش کم نیست! برا این سایت متاسفم که داره مثل تلگرام بچه بازی میشه
    ۲_ خسته شدی ،بهبود شرایط مثل سابق وقتی که خالق خود سایت ولش کرده برات خیلی دور از دست رس شده! که اگر ولش کنی کاملا حق داری اما اگر این درست باشه نامردیه بقیه رو خراب کنی.
    در پایان خودم به نتیجه گیری تاسف آوری رسیدم که خیلی برام شخصیه! اما در این حد بگم که وقتمو پای چیزای کم ارزش تری ازش تلف کردم :shame:

      نقل قول

  • سلام خسته نباشید
    من خیلی وقته که به این سایت سر میزنم شاید از زمان شروع فعالیتش.دوس دارم تو رونق سایت کمک کنم برای مثال ترجمه یا. …… البته اگه تمایل داشته باشین
    .ممنون بابت زحماتتون?

      نقل قول

  • علیرضا چشمک: به عنوان کسی که به کاستروی گات معروفه و بیشمار کودتا رو زنده پشت سر گذاشته باید بگم حقیقت حرفات دو تا احتمال بیشترنداره
    ۱_کودتای بر علیهت شکل نگرفته. چون خودم تو ساختار وینترفل بودم میگم. هیچکس بجز شخص مافی ها قدرت اینو نداره تورو خلع کنه که ایشون مدتی هست رفتن و الان تقریبا هیچکدام از افراد مسئول قدرت مطلق ندارن و خلا قدرت کاملا مشهوده
    شاید هم نه شاید واقعا راست بگی که احتمالش کم نیست! برا این سایت متاسفم که داره مثل تلگرام بچه بازی میشه
    ۲_ خسته شدی ،بهبود شرایط مثل سابق وقتی که خالق خود سایت ولش کرده برات خیلی دور از دست رس شده! که اگر ولش کنی کاملا حق داری اما اگر این درست باشه نامردیه بقیه رو خراب کنی.
    در پایان خودم به نتیجه گیری تاسف آوری رسیدم که خیلی برام شخصیه! اما در این حد بگم که وقتمو پای چیزای کم ارزش تری ازش تلف کردم

    واژه های جالبی در نوشته هاتون مشخصه دوست عزیز که برای من بسیار نامفهومه…قدرت، شورای مرکزی، کودتا، حمله، جنگ، صلح، وحدت…چه خبره. مگه قراره چه اتفاقی بیوفته. یه تیم دور هم جمع شده که کتاب مورد علاقشونو ترجمه کنن. حالا به کمی مشکل برخورد کردن و سرعت کارشون پایین اومده. نمیدونم شما دوستان و همون عزیزی که این پست رو زده اصلا صفحه ای از کتاب ترجمه کردید؟ یا اصلا در روند ترجمه حضور موثر داشتید؟
    گروه تلگرامی نیست که ادمیناش باهم دعواشون بشه!!!
    در ضمن متوجه کاستروی گات نشدم؟! چی هست؟
    قبل از اینکه برای سایت متاسف باشی میشه لطف کنی و بگی این دوست عزیزی که پست رو زده قرار بود چیکار کنه؟

      نقل قول

  • اقا ترجمه کتاب رو ادامه بدین سایت بازم رونق میگیره. ماها تو کف ادامه کتاب پنجم هستیم. هر ۳-۴ ماه یک فصل درمیاد و این باعث میشه که بین سایت و افراد فاصله بیفته.

      نقل قول

  • Victarion: واژه های جالبی در نوشته هاتون مشخصه دوست عزیز که برای من بسیار نامفهومه…قدرت، شورای مرکزی، کودتا، حمله، جنگ، صلح، وحدت…چه خبره. مگه قراره چه اتفاقی بیوفته. یه تیم دور هم جمع شده که کتاب مورد علاقشونو ترجمه کنن. حالا به کمی مشکل برخورد کردن و سرعت کارشون پایین اومده. نمیدونم شما دوستان و همون عزیزی که این پست رو زده اصلا صفحه ای از کتاب ترجمه کردید؟ یا اصلا در روند ترجمه حضور موثر داشتید؟
    گروه تلگرامی نیست که ادمیناش باهم دعواشون بشه!!!
    در ضمن متوجه کاستروی گات نشدم؟! چی هست؟
    قبل از اینکه برای سایت متاسف باشی میشه لطف کنی و بگی این دوست عزیزی که پست رو زده قرار بود چیکار کنه؟

    منظورشون فیدل کاستروئه :noo:

      نقل قول

  • ویکتوریان جان انگار یا در تلگرام و حواشیشن نبودی و چیزی نمیدونین و اینکه بنده به مدت ادمین کانالتون بودم یا نگفتن بهت .در ضمن من یه صفحه ترجمه نکردم پنجاه و دو صفحه از پیش نمایش های کتاب ششمو ترجمه کردم به نوید جان هم اراعه کردم یعنی بدون هیچ تیم و ویراستاری و هزار لشکر جمع کردن و در بوق و کرنا دمیدنی .من تنها در دو هفته بدون هیچ تجربه ی کاری هم سطح وینترفل انجامش دادم نیازی به فخر فروشی ندارم اما شما دوساله مردمو منتظر گذاشتین و انگار بدهکار هم هستین .

      نقل قول

  • Cheshmak:
    ویکتوریان جان انگار یا در تلگرام و حواشیشن نبودی وچیزی نمیدونین و اینکه بنده به مدت ادمین کانالتون بودم یا نگفتن بهت .در ضمن من یه صفحه ترجمه نکردم پنجاه و دو صفحه از پیش نمایش های کتاب ششمو ترجمه کردم به نوید جان هم اراعه کردم یعنی بدون هیچ تیم و ویراستاری و هزار لشکر جمع کردن و در بوق و کرنا دمیدنی .من تنها در دو هفته بدون هیچ تجربه ی کاری هم سطح وینترفل انجامش دادم نیازی به فخر فروشی ندارم اما شما دوساله مردمو منتظر گذاشتین و انگار بدهکار هم هستین .

    به هیچ وجه طلبکار نیستیم، بدهکار هستیم. درش حرفی نیست. بدهکار تمام این دوستان عزیزی هستیم که ازمون حمایت میکنن. امیدوارم بتونیم جبران کنیم. :rose:
    ادعایی نداریم، استقبال میکنیم.مطمئنید که هم سطح وینترفل بود؟
    درضمن برای من در مورد کودتا سوال ایجاد شده بود.

      نقل قول

  • victarion: به هیچ وجه طلبکار نیستیم، بدهکار هستیم. درش حرفی نیست. بدهکار تمام این دوستان عزیزی هستیم که ازمون حمایت میکنن. امیدوارم بتونیم جبران کنیم.
    ادعایی نداریم، استقبال میکنیم.مطمئنید که هم سطح وینترفل بود؟
    درضمن برای من در مورد کودتا سوال ایجاد شده بود.

    ایدی تلگرام بذار تا برات بفرستم یا اگه نه این ایدی منه
    @Mcheshmak74

      نقل قول

  • Cheshmak: ایدی تلگرام بذار تا برات بفرستم یا اگه نه این ایدی منه
    @Mcheshmak74

    من مسئول این کار نیستم. از قسمت ارتباط با ما میتونی راه های ارتباطی رو پیدا کنی. موفق و سربلند باشی.

      نقل قول

  • victarion: من مسئول این کار نیستم. از قسمت ارتباط با ما میتونی راه های ارتباطی رو پیدا کنی. موفق و سربلند باشی.

    پس از چیزی اطلاع نداری سکوت کنی، موفق و سر بلند تری.
    یا حق

      نقل قول

  • علیرضا چشمک: پس از چیزی اطلاع نداری سکوت کنی، موفق و سر بلند تری.
    یا حق

    نگفتم اطلاع ندارم. گفتم مسئول نیستم.زیاد حوصله انقلابی های دنیای مجازی رو ندارم.
    دوست ندارم وقتم رو بپای این بحث بیهوده بذارم. همه این دوستان میتونن قضاوت کنن. صفحاتی رو که ترجمه کردی آپلود کن تا همه بخونن.

      نقل قول

  • بابک هدایت:
    با سلام خدمت دوستان.
    متاسفانه امروزصبح به دنبال آخرین تلاشم برای رونق دادن دوباره به سایت عزیزم وینترفل، تمام اختیارات بنده توسط عده ای که انگار حتی هیچ علاقه ای به رونق گرفتن دوباره وینترفل ندارند، سلب شد.
    اگرچه حتی نمیدانم این عده تحمل دیدن این پیامم را هم خواهند داشت یا پاکش خواهند کرد ولی امیدوارم شهامتش را داشته باشند که این کامنت را نگه دارند.

    همونطور که قبلا هم گفتم …
    تمام سعیم را کردم تا به عنوان یکی از نویسنده ها و دوستداران وینترفل و ژانر فانتزی، راه جدیدی رو برای اوج گرفتن دوباره سایتمون در پیش بگیرم. ولی متاسفانه مسئولین، هیچ علاقه ای به این امر نداشته و برایشام مهم نیست.
    پاسخی که دریافت کردم هم بجای تشکر بابت دلسوزی هایم، سلب تمامی اختیاراتم تو سایت و حذف آخرین مطلبم از سایت شد.
    از تمامی عزیزانی که امیدوار بودند دوباره به روزهای اوجمان برگردیم پوزش میطلبم. متاسفانه نشد عزیزان.
    ازین پس، بنده نیز هیچ گونه فعالیتی اینجا نخواهم داشت.
    بهرحال تاریخ موارد زیادی ازین کارها دیده …
    ما نیز از محلی که دلمان به عشقش میتپید طرد شدیم …
    ازین پس خدا خودش به داد وینترفل و دوستدارانش برسد که به بیراهه کشیده میشوند.

    خدانگهدارتان.
    یاحق.

    مسلما زیرآب شما رو جناب نوید لنیستر زده که متاسفانه مورد اعتماد آقای مافی ها است و دوست هم نداره از نحوه مدیریتش کوچکترین انتقادی بشه
    به هر حال معلوم شد این جا دیگه به ته خط رسیده این حرف ها بیهوده است به دوستانی که کتاب پنجم رو مطالعه نکردند توصیه میکنم به جای اینکه چند ماه از عمر باارزش خودشون رو هدر بدن و منتظر ترجمه فاخر!!!!! وینترفل باشن برن کتاب پنج رو از روی برنامه فدیبو خریداری کنند کتاب پنجم به صورت سه قسمت ۱۰ هزار تومنی تو برنامه فدیبو موجوده مسلما از منتظر موندن بهتره ترجمه اش هم هر قدر بد باشه بازم از انتظار بیهوده بهتره

      نقل قول

  • اشکان: مسلما زیرآب شما رو جناب نوید لنیستر زده که متاسفانه مورد اعتماد آقای مافی ها است و دوست هم نداره از نحوه مدیریتشکوچکترین انتقادی بشه
    به هر حال معلوم شد این جا دیگه به ته خط رسیده این حرف ها بیهوده است به دوستانی که کتاب پنجم رو مطالعه نکردند توصیه میکنم به جای اینکه چند ماه از عمر باارزش خودشون رو هدر بدن و منتظر ترجمه فاخر!!!!! وینترفل باشن برن کتاب پنج رو از روی برنامه فدیبو خریداری کنند کتاب پنجم به صورت سه قسمت ۱۰ هزار تومنی تو برنامه فدیبو موجوده مسلما از منتظر موندن بهتره ترجمه اش هم هر قدر بد باشه بازم از انتظار بیهوده بهتره

    یادم نمیاد هیزم تری به شما فروخته باشم ولی درکل با توهماتتون خوش باشین :bye:

      نقل قول

  • ببخشید یه سوال دارم چطوری میتونیم تصویر مثل شمابزارم روی صفحه کامنتم

      نقل قول

  • امیدرضا:
    ببخشید یه سوال دارم چطوری میتونیم تصویر مثل شمابزارم روی صفحه کامنتم

    تو سایت گراواتار ثبت نام کنین

      نقل قول

  • نوید لنیستر: یادم نمیاد هیزم تری به شما فروخته باشم ولی درکل با توهماتتون خوش باشین

    اراده ی ما دربرابر
    اراده ی اعلاحضرت
    هیچی نیست. امیر عباس هویدا

      نقل قول

  • اشکان: مسلما زیرآب شما رو جناب نوید لنیستر زده که متاسفانه مورد اعتماد آقای مافی ها است و دوست هم نداره از نحوه مدیریتشکوچکترین انتقادی بشه
    به هر حال معلوم شد این جا دیگه به ته خط رسیده این حرف ها بیهوده است به دوستانی که کتاب پنجم رو مطالعه نکردند توصیه میکنم به جای اینکه چند ماه از عمر باارزش خودشون رو هدر بدن و منتظر ترجمه فاخر!!!!! وینترفل باشن برن کتاب پنج رو از روی برنامه فدیبو خریداری کنند کتاب پنجم به صورت سه قسمت ۱۰ هزار تومنی تو برنامه فدیبو موجوده مسلما از منتظر موندن بهتره ترجمه اش هم هر قدر بد باشه بازم از انتظار بیهوده بهتره

    اشتباه نکن
    این فاجعه زمانی شروع شد که آقای مافی ها بدلایل نامعلوم وستروس رو ترک کرد ( خودم در چنل برادری بدون پرچم دلایلشو صادقانه و بی ترس گفتم) و به انتشاراتی ها برای انتشار آثارش مراجعه کرد اینم عاقبت کار. مثل شاهنشاه کلی پول جیب زد و مملکتو ول کرد تا همو بخوریم
    افتخارم اینه بارها مافی ها و نوید باهام مکالمه داشتن و تو تیم چنل وینترفل بودم ولی جرات نداشتن بگن بیا تو ترجمه پولی کار کن چون با سخنرانی های آتشینم در این باره غریبه نبودن. که اینجا جای بحثش نیست. آخه ترجمه پولی برای کسانی که عاشق یه رمانن چه معنی داره بجز منفعت؟
    یکی از بزرگترین دلخوشی هام وجود گات لایف و والریا که راهشونو از این سود جویی ها جداس کماکان. وینترفلی ها بخودتون مغرور نشید نگید دیگه بعد ما ترجمه ی نمیشه که اشتباه میکنید، شیفتگان این اثر رهایش نخواهند کرد منتها سودجوهایی همین الانم وجود دارن که میخان از علایق ما سود استفاده کنن. با تمام احترام بیشماری که برای هومان دارم میگم خودتو از سود جو ها جدا کن ترجمه پولی عاقبتش همینه که اینجا میبینی نکن برادر من. تاریخ برای افرادی که غصه این کارارو میخورن تکرار میشه دیروز محمد مافی ها بود امروز ایران استارک و فانتزی لایف! چرخه ی باطل از بی لیاقتی
    در خصوص ترجمه؟ ترجمه سخته یا دوستان آنقدر تنبلن؟. آنقدر وینترفل آه و او ن کرد و گفت سخته که تا وقتی شجاعت بخرج دادم براش وقت گذاشتم برام شد بود یه کوه به بزرگی بیستون. انجامش دادم و روش با درشت زد تقدیم رایگان به گات دوستان پارسی زبان تا همه بدونن شاخ غول شکستن نیستن( ترجمه رو خواستید بیاد همون ایدی که بالا دادم). هیج سخت نیست فقط باید کار حسابی و واقعا ادبی شده باشد و افرادی که پخته تر هستن کمک کارتون باشن که برای من کسی بجز سحر خانوم مشیری کس دیگری نبود!
    در خصوص وینترفل هم کاملا دیگه ناامید شدم به هر دری زدم در اینجا تخته نشه حتی زمانی سال پیش به نمایندگی آقای مافی ها رفتم با صورتمون حرف بزنم ویکی رو به اینجا بفروشه!
    چه کنم در این یکسال وینترفل بیشتر به سرنوشتش نزدیک تر شد و من ناتوان تر. من پیش خدای خودم پاکم. هرچند دلم برای افرادی مثل نوید میسوزد که مثل آقای هویدا به دلیل بی عرضگی بعضی دیگر دست آخر محکوم میشوند. تاریخ دکتر فاطمی ها شاهپور بختیارها و دکتر سنجابی ها بیاد خواهد داشت که مردانه برای مردم زحمت کشیدن و ناجوانمردانه توبیخ شدن!

      نقل قول

  • * صورتمون=جورامون

    علیرضا چشمک: اشتباه نکن
    این فاجعه زمانی شروع شد که آقای مافی ها بدلایل نامعلوم وستروس رو ترک کرد ( خودم در چنل برادری بدون پرچم دلایلشو صادقانه و بی ترس گفتم) و به انتشاراتی ها برای انتشار آثارش مراجعه کرد اینم عاقبت کار. مثل شاهنشاه کلی پول جیب زد و مملکتو ول کرد تا همو بخوریم
    افتخارم اینه بارها مافی ها و نوید باهام مکالمه داشتن و تو تیم چنل وینترفل بودم ولی جرات نداشتن بگن بیا تو ترجمه پولی کار کن چون با سخنرانی های آتشینم در این باره غریبه نبودن. که اینجا جای بحثش نیست. آخه ترجمه پولی برای کسانی که عاشق یه رمانن چه معنی داره بجز منفعت؟
    یکی از بزرگترین دلخوشی هام وجود گات لایف و والریا که راهشونو از این سود جویی ها جداس کماکان. وینترفلی ها بخودتون مغرور نشید نگید دیگه بعد ما ترجمه ی نمیشه که اشتباه میکنید، شیفتگان این اثر رهایش نخواهند کرد منتها سودجوهایی همین الانم وجود دارن که میخان از علایق ما سود استفاده کنن. با تمام احترام بیشماری که برای هومان دارم میگم خودتو از سود جو ها جدا کن ترجمه پولی عاقبتش همینه که اینجا میبینی نکن برادر من. تاریخ برای افرادی که غصه این کارارو میخورن تکرار میشه دیروز محمد مافی ها بود امروز ایران استارک و فانتزی لایف! چرخه ی باطل از بی لیاقتی
    در خصوص ترجمه؟ترجمه سخته یا دوستان آنقدر تنبلن؟. آنقدر وینترفل آه و او ن کرد و گفت سخته که تا وقتی شجاعت بخرج دادم براش وقت گذاشتم برام شد بود یه کوه به بزرگی بیستون. انجامش دادم و روش با درشت زد تقدیم رایگان به گات دوستان پارسی زبان تا همه بدونن شاخ غول شکستن نیستن( ترجمه رو خواستید بیاد همون ایدی که بالا دادم). هیج سخت نیست فقط باید کار حسابی و واقعا ادبی شده باشد و افرادی که پخته تر هستن کمک کارتون باشن که برای من کسی بجز سحر خانوم مشیری کس دیگری نبود!
    در خصوص وینترفل هم کاملا دیگه ناامید شدم به هر دری زدم در اینجا تخته نشه حتی زمانی سال پیش به نمایندگی آقای مافی ها رفتم با صورتمون حرف بزنم ویکی رو به اینجا بفروشه!
    چه کنم در این یکسال وینترفل بیشتر به سرنوشتش نزدیک تر شد و من ناتوان تر. من پیش خدای خودم پاکم. هرچند دلم برای افرادی مثل نوید میسوزد که مثل آقای هویدا به دلیل بی عرضگی بعضی دیگر دست آخر محکوم میشوند. تاریخ دکتر فاطمی ها شاهپور بختیارها و دکتر سنجابی ها بیاد خواهد داشت که مردانه برای مردم زحمت کشیدن و ناجوانمردانه توبیخ شدن!

      نقل قول

  • نوید لنیستر: تو سایت گراواتار ثبت نام کنین

    نوید جان رفتم روسایت گراواتار اما هر چی کردم نتونستم تصویر بزارم روی کامنت یه راهنمایی کنین لطفا میخوام تصویر مثل شما وبقیه بزارم روی کامنتام

      نقل قول

  • بحث واقعا حاشیه رفت هرچند دیگه برای همه چیز دیره

      نقل قول

  • حیف واقعا حیف وقت و لقمه

      نقل قول

  • :gslol: من که هر روز سر میزنم به سایت و منتظر مطالب جدیدم و از همه بچه هایی که زحمت میکشن ترجمه و یرایش و تایپ می کنن متشکرم :rose:

      نقل قول

  • نسیم:
    من که هر روز سر میزنم به سایت و منتظرمطالب جدیدم و از همه بچه هایی که زحمت میکشن ترجمه و یرایش و تایپ می کنن متشکرم

    منم همین طور من یک ساله هر روز تو این سایتم شما بچه های سایت هم :gol:

      نقل قول

  • من بخاطر اینکه مارتین نمیره تا پایان کتاب هفتمو ببینیم رفتم مشهدومشهدوکربلا دعاکردم از مادر وپدرم خواستم توبارگاه امام رضا برامارتین دعا کنن زنده بمونه بدش خوب بهم خندیدن هفت روزم برامارتین روزه نظر کردم که زنده بمونه منی که زیاد اهل دعا کردن نیستم برا زنده موندن مارتین دست به چه کارا که نمیزنیم البته این همه راه رو فقط بخاطر اون نرفتم اما اولین دعا این بود خدا کنه جواب بده وآخر کتابوببینیم

      نقل قول

  • امیدرضا: نوید جان رفتم روسایت گراواتار اما هر چی کردم نتونستم تصویر بزارم روی کامنت یه راهنمایی کنین لطفا میخوام تصویر مثل شما وبقیه بزارم روی کامنتام

    وقتی کامنت میزارین اون ایمیلی که باهاش تو سایت گراواتار ثبت نام کردین رو بنویسین

      نقل قول

  • نوید لنیستر: وقتی کامنت میزارین اون ایمیلی که باهاش تو سایت گراواتار ثبت نام کردین رو بنویسین

    نوید جان انجام میدم ایمیلو میزنم بعد میرم سراغ پسورتو اینا رو میزنم میرم صفحه آخر اسم سایتو به انگلیسیم مینویسم بعد به انگلیسی نوشته ثبت نام میزنم فیلتره بعدش ازفیلتر شکن استفاده میکنم زدم چیزی نیومد

      نقل قول

  • واقعا اینا اینهمه گفتن و دعوا کردن بعد تو اینهمه پایین اومدی نفهمیدی :head:

      نقل قول

  • فقط حرف شد فکر نکنم کار خاصی انجام دادند یکی هم که میخاست یه کاری کنه ناپدید شد و ما ماندیم و خودمون

      نقل قول

  • پیشنهاد میکنم سایتو رها کنید شما هم بیخیال اینجا از خرابه های هارون هالدووینترفل هم بدتره برید کارای برا زندگیتونو انجام بدید مارتین نمیدونم گیم اف ترونز جان اسنو ند استارک تارگرین دنریس ریگار لنیستر اینا همه شروورن مارم ازکارو زندگی انداختن من که دیگه ازهالیوودی کردن سریال وکارای مارتین وبیش ازحد به دنریس وتارگرینا بال وپر دادن ازاین مجموعه خسته شدم

      نقل قول

  • امیدرضا:
    پیشنهاد میکنم سایتو رها کنید شما هم بیخیال اینجا از خرابه های هارون هالدووینترفل هم بدتره برید کارای برا زندگیتونو انجام بدید مارتین نمیدونم گیم اف ترونز جان اسنو ند استارک تارگرین دنریس ریگار لنیستر اینا همه شروورن مارم ازکارو زندگی انداختن من که دیگهازهالیوودی کردن سریال وکارای مارتینوبیش ازحد به دنریس وتارگرینا بال وپر دادن ازاین مجموعه خسته شدم

    پیشنهاد خوبیه. افسوس که خاصیت بشره که ول نمیکنن و بعضی چیزهارو زیادی بزرگ میکنن گاهی اوقات بخاطر چیزهای بی ارزش کارای بدی انجام میدیم

      نقل قول

  • چرا سایت رو رها کنیم ، به نظر من همین انتظار بالا باعث شده که مسئولان سایت هم یکباره اینجا رو ترک کنند ،
    باید قبول کنیم که تا زمان انتشار سریال و کتاب جدید حرفی جدیدی برای گفتن وجود ندارد ،
    درباره ترجمه هم که فکر کنم همه این موضوع را قبول کرده ایم که با خرید ترجمه های موجود در بازار کار خود را راه بیاندازیم .

      نقل قول

  • magenta:
    چرا سایت رو رها کنیم ، به نظر من همین انتظار بالا باعث شده که مسئولان سایت هم یکباره اینجا رو ترک کنند ،
    باید قبول کنیم که تا زمان انتشار سریال و کتاب جدید حرفی جدیدی برای گفتن وجود ندارد ،
    درباره ترجمه هم که فکر کنم همه این موضوع را قبول کرده ایم که با خرید ترجمه های موجود در بازار کار خود را راه بیاندازیم .

    موافقم وینترفل الان مثل وینترفل داستان که رمزی آتشش زد ویرانه شده و و بولتون ها برش حکم میرانند باید تا رسیدن استنیس و آزاد کردنش و دوباره رونق گرفتش صبر کرد و جا نزد که در دنیای واقعی انتشار کتاب جدید موضوعات جدید و بحث جدیده شاید فصل جدید سریالم بتونه به عنوان پیش قراول یک کاری بکنه

      نقل قول

  • شروین: موافقموینترفل الان مثل وینترفل داستان که رمزی آتشش زدویرانه شده و و بولتون ها برش حکم میرانند باید تا رسیدن استنیس و آزاد کردنش و دوبارهرونق گرفتش صبر کرد و جا نزدکه در دنیای واقعی انتشار کتاب جدید موضوعات جدید و بحث جدیده شاید فصل جدید سریالم بتونه به عنوان پیش قراولیک کاری بکنه

    موافقم

      نقل قول

  • امیدرضا:
    منبخاطر اینکه مارتین نمیره تا پایان کتاب هفتمو ببینیم رفتم مشهدومشهدوکربلادعاکردم از مادر وپدرم خواستم توبارگاه امام رضا برامارتین دعا کننزنده بمونه بدش خوب بهم خندیدن هفت روزم برامارتین روزه نظر کردم که زنده بمونه منی که زیاد اهل دعا کردن نیستم برا زندهموندن مارتیندست به چه کارا که نمیزنیم البته این همه راه رو فقط بخاطر اون نرفتم اما اولین دعا این بود خدا کنه جواب بده وآخر کتابوببینیم

    میبینی نگران نباش

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: