اطلاع‌ رسانی تاپیک‌های تعاملی

نتیجه نظرسنجی هفتگی ۲

سلامی دوباره خدمت شما دوستان

با نتیجه نظرسنجی هفتگی ۲ در خدمت شما هستیم. سوال این بود:اگر همین الان بگویند شما می‌توانید یک شخصیت را از کتاب محو کنید کدام را انتخاب میکردید؟

در کل ۱۹۶ رای داده شد که نتیجه آراء به این صورت است:

۱-والدر فری یا رز بولتون ۲۷% (۵۳ رای)

من فکر میکنم این افراد هنوز داغ و اندوه مرگ راب استارک و کتلین تالی در دلشون تازه‌ بوده برای همین احساسی نظر داده و به دنبال انتقام بوده‌اند

۲-تایوین لنیستر یا جافری باراتیون ۱۹% (۳۸ رای)

این افراد به نظر دورنگرتر هستن و با یه حرکت میخوان ریشه رو قطع کنن. کل پادشاهی از تایوین میترسه و جافری هم که پادشاهه. مرگ این دو کمک بزرگی به رفع مشکلات میکنه

۳- دنریس تارگرین یا جورا مورمنت ۱۴% (۲۸ رای)

پرچم متنفرانِ دنریس بالاست :)….ولی من هنوز هم درک نکردم که چرا اینقدر از این بشر بدتون میاد درحالی که در کل دنیا دوستداران این شخصیت زیاد هست. از طرفی شاید هم یک سری خواهان حذف جورا بودن….به خاطر عاشق بودن و فیلم هندی درآوردن!!!!!

۴-تیون گریجوی یا رمسی بولتون ۱۴% (اما ۲۷ رای)

خیلی‌ها میگن ازدواج راب با جین باعث شکستش شد ولی من میگم خیانت تیون بود که کمر راب رو شکست. تیون بود که باعث شد شمال از دست بره….و حتی بقیه فکر کنن که ریکون و برن مرده‌ن. رمسی بولتون هم به دلیل سوزاندن وینترفل مقصر است که البته تیون هم به نوعی مقصره….هرکی این گزینه‌رو زده یه استارک حقیقی بوده

۵-استنیس باراتیون یا ملیساندرا ۸% (۱۵ رای)

شخصیت استنیس یه جوریه…..بیش از حد خشکه و مخاطب باهاش ارتباط برقرار نمیکنه…..تنها دلیل قشنگ بودن فصل‌هاش هم سر داووس و جادوهاست. ملیساندرا هم که به نظر من کوره…خدایی چی توی استنیس دیده که فکر کرده اون آزورآهایه!!!!!!! کسایی که این گزینه رو زدن به نظر از خود استنیس  بدشون میاد اما شاید ما اشتباه میکنم

۶-جیمی یا سرسی لنیستر ۶% (۱۲ رای)

دوقلوهای خطاکار و گناهکار لینستر…..در مورد بدی ها و کارهای این دو نفر زیاد صحبت کردیم ولی به نظر من دلیل این کم‌رای دادن خود جیمی لنیستر و سفر پر ماجراش باشه.در مورد سرسی نمیدونم چطور میشه ازش دفاع کرد!!!!!

۷-تازی یا کوه ۴% (۸ رای)

توی این گروه کسی بوده که رای به تازی داده باشه؟ فکر کنم همه به خاطر پلیدی بیش از حد کوه این گزینه رو زدن

۸-یکی دیگر از ۴ استارک زنده ۴% (۸ رای)

خیلی دوست دارم این ۸ نفر بیان و واقعا بگن که چرا این گزینه رو زدن!!! الان برچه اساس قراره اینا حذف بشن؟آریا که اصل داستانه…..برن که ماجراش جزء جالبترین‌هاست و تازه داره به نقاط حساسش میرسه….سانسا هم که بیچاره دیگه چقدر قراره زجر بکشه….ریکون هم که بچه‌س….خدایی چی فکر کردین پیش خودتون؟!؟!؟!؟ لطفا بگید!

۹-یکی از اژدها ها ۳% (۵ رای)

خب به نظرم این افراد به دلیل نفرت از جادو و قدرت گرفتن دنیریس این گزینه رو زدن

۱۰-جان اسنو یا سموئل تارلی ۱% (۲ رای)

بدون شرح!

 

لطفا نظرات خودتون  در مورد انتخاب شخصیت حذف شده‌ی مورد نظرتون رو با ما درمیان بگذارید. خواهش میکنم اسپویل نکنید و یا حداقل در کادر اسپویل بگذارید.در ضمن ممکنه جمع درصد ها به ۱۰۰ نرسه و دلیلش هم اعشار‌هایی هست که حساب نمیشن.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=1984

درباره نویسنده

alexpintoricoo

۲۴ دیدگاه

  • خوب من به تایوین و جعفر رای دادم
    تا زمانیکه تایوین هست این خیانت ها تمومی نداره و سلاخی شدن ها ادامه داره آدم های کثیف در راس کارها هستن
    مثل کوه -فری متاخر -بولتن-و …
    تا زمانی هم که جعفر اون بالا نشسته مشخصا تصمیمات احمقانه همچنان ادامه داره از جمله زدن سر ادارد استارک و اون بدذاتی و پلیدی که درش وجود داره باعث نفرته آدمه جمله ی im the king هم دیگه دهن همه رو سرویس کرده

      نقل قول

  • من به فری رای دادم چون دیگه کارش به نظر من توی داستان تموم شده و مرده یا زنده بودنش فرقی نداره

      نقل قول

  • من که به دنریس رای دادم (لازم به ذکره دنریس بین سریال بین ها طرفدار داره ولی بین کتاب خوان ها به شدت منفوره، منبع ام هم فروم ها هستن چه انگلیسی چه فارسی) ولی اگه واقعاً اون ۸ نفر برات سوال شدن که به استارک ها رای دادن به نظر من سانسا کاملاً شخصیتی ه که پتانسیل منفور بودن رو داره.

      نقل قول

  • خب من اولش بر اساس احساسات شخصیم قضاوت کردم ب خودم گفتم استارکا رو دوس دارم همین طور تیان،تازی،جیمی،استنیس،جورا.خوب درکشون میکردم و میتونستم خودمو جاشون قرار بدم اعمال و احساساتشون رو میفهمیدم.و دوس نداشتم به هیچ وجه حذف بشن.تا این ک ب خودم گفتم ی نویسنده خوب مث ی کاراگاه میمونه نباید احساسات شخصیشو تو داستان دخالت بده باید ب هدف و منظورش از داستانش فک کنه تا بتونه ی داستان قوی و بی نقص بنویسه. این شد ک تصمیم گرفتم دنریس رو حذف کنم اونم ن الان وقتی پاشو گذاشت تو وستروس وقتی دست ب یسری اقدامات زد میخوام ی مرگ هدفدار داشته باشه.اون تلاش کرد مث ی ملکه باشه هر چند مغرور.پس باید پایان جذابی داشته باشه.می خوام بهش معنای بزرگی بدم.نمیخوام تحت تاثیر ظلم هایی ک تا ب حال شده قرار بگیرم چون اونا طبق قانون هر ظلمی بی جواب نمیمونه نتیجه اعمالشونو میبینن.
    راستی چرا اسم تیریون نیس؟
    یکی از گزینه ها” تیان گریجوی یا رمسی بولتون” رمسی اسنو نیس؟

      نقل قول

  • از همه داغونتر دنریسه که باید حذف بشه تا اینجا داستانش همش فیلم هندی بوده
    اونور تو وستروس هر چی داستان واقعی و دنیا بی رحم به نظر میاد اینور واسه دنریس فیلم هندی پیش میره اگرچه من تا همون قسمتای ترجمه شده بیشتر نخوندم
    اگرچه دلم واسه سانسا می سوزه اما اونم نفر دومیه که باید حذف بشه :P

      نقل قول

  • من به والدر فری رای دادم چون کارش تموم شده پیرمرد احمق بود بدترین کار ممکن رو انجام داد و بهتره بره بمیره
    امیدوارم به بدترین شکل ممکن حذف بشه :evil:

      نقل قول

  • ROBB STARK:
    خوب من به تایوین و جعفر رای دادم
    تا زمانی هم که جعفر اون بالا نشسته

    دادا جعفر کیه؟! :mrgreen: :lol: :P :D :) اسم بنده خدا جافریِ….همه جعفریا……….

      نقل قول

  • ﻣﻦ ﺑﻪ ﺳﺮﺳﻲ ﺭﺍﻱ ﺩﺍﺩﻡ ﭼﻮﻥ ﺍﺻﻼﺷﺨﺼﻴﺖ ﺧﻮﺑﻲ ﻧﺪﺍﺭﻩ ﻭﻫﻤﻪ ﭼﻲ ﺯﻳﺮﺳﺮﺍﻭﻧﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻛﻪ ﺟﺎﻓﺮﻱ ﺷﺪﻩ ﻭﺑﻼﻫﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﺳﺮﺍﺳﺘﺎﺭﻛﺎﺍﻭﻣﺪﻩ ﻭﻟﻲ ﺍﺯﺟﻴﻤﻲ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﻴﺎﺩ!ﺩﻧﺮﻳﺲ ﻫﻢ ﺧﻮﺑﻪ ﻧﻤﺎﺩﻳﻪ ﻣﻠﻜﻪ ﻱ ﻭﺍﻗﻌﻴﻪ ;)

      نقل قول

  • من به اون فری ملعون رای دادم ولی …………….
    جسارتا میشه مار و با این نظر سنجی ها سر کار نذارید.
    با با تو رو خدا ترجمه بعدی رو بذارید دلمون دود کرد به خدا :|

      نقل قول

  • اول بگم که من به جاف(به قول بچه ها جعفر )رای دادم ولی از تایون خوشم میاد شخصیتش خیلی گیراس
    ولی در کل نقش اصلیایی از کتاب حذف میشن که اشتباهی کردن یا بدی در حق دیگران کردن مث ادارد که سر دل سوزیش همه چیزو به سرسی گفت یا بلاهاییی که سر سنسا میاد به خاطر خیانتیه که به اریا کرد (دروغ گفت سر قضیه درگیری جاف با اریا)مثلا لیدی و خیلی اتفاقای دیگه یا راب که دو دلیل داره یکی اینکه مارش مجازات میشه سر ازیتایی که جانو کرد یکیم اینکه خودش خیانت کرد به فری ها

      نقل قول

  • من به جافری رای دادم .دلیلش هم تقریبا همونی هست که خودتون نوشتین.کلا هم شخصیت منفوری هست به نظرم.
    راستی منم درک نمیکنم چرا تو این سایت اینقدر از دنریس بدشون میاد!به قول شما نه تنها تو دنیا خیلی طرفدار داره بلکه چند روز پیش یه نظر سنجی تو یه پیج ف.ب مربوط به سریال انجام شد که این پیج فارسی هست و تو نظر سنجی دنریس محبوب ترین شخصیت شده بود!

      نقل قول

  • من به اژدها رای دادم چون به نظرم جذابیت این داستان به آدمهاست با همه پیچیدگیهایی که دارند: وسوسه،عشق ،هوس،تنفر و …هست و همینطور بلاهایی که میتونن سر هم بیارن. اگه همین الان اژدها روحذف کنند کمترین تاثیر رو در جذابیت داستان دارند.

      نقل قول

  • دنریس:
    من به جافری رای دادم….پس چرا فصل بعدیو نمیذارین بچه ها؟

    نگران نباشین…..میزاریم……

      نقل قول

  • اقا راست و حسینی من جیمی و سرسی رو زدم فقط به خاطر سرسی به قول خودت این بشر دفاع کردن نداره اگرم کسی بهش ظلم کرده بجای انتقام گند زده به خودش ولی جیمی فقط متفاوته و فلسفه زندگی متفاوتی ام داره که این گناه نیست اما سرسی رسما بده بد بد بد که خودشم می دونه و می خواد بد باشه :|
    و البته تنها دلیلی که می بینم متنفران دنریس ازش گرفتن این بوده:
    این دختره فکر کرده کیه؟؟؟!!
    این دختره خیلی بی حیاست
    هر کار بخواد می کنه با سرسی فرقی نداره؟؟؟!!
    والا دنریس که بنده خدا خودش یه قربانی به تمام معنای زندگی بود و نیت اشم خیره :)
    تنها دلیلش اون فرهنگ قربانی ازاری می تونه باشه که مردم مملکت ما کم ندارن مثل اینکه اینجا کسی در حق کسی ظلم می کنه قربانی خجالت می کشه بیانش کنه که ابروش نره!

      نقل قول

  • شکوفه:

    و البته تنها دلیلی که می بینم متنفران دنریس ازش گرفتن این بوده:
    این دختره فکر کرده کیه؟؟؟!!
    این دختره خیلی بی حیاست
    هر کار بخواد می کنه با سرسی فرقی نداره؟؟؟!!
    والا دنریس که بنده خدا خودش یه قربانی به تمام معنای زندگی بود و نیت اشم خیره
    تنها دلیلش اون فرهنگ قربانی ازاری می تونه باشه که مردم مملکت ما کم ندارن مثل اینکه اینجا کسی در حق کسی ظلم می کنه قربانی خجالت می کشه بیانش کنه که ابروش نره!

    جالبه که دوستان به این نکته توجه نمیکنن که دنریس تنها ۱۵ سالش بود که با دروگو مجبور به ازدواج شد(گرفتن تصمیم به جای او یا بهتر بگم فروختن او و مجبور کردن به ازدواج)…..بعدشم برادرش اون همه بهش زور گفت و درحالی که باردار بود خودش و بچه‌ش رو تهدید میکرد و آزار میداد….شما اگه برادر زنتون همسر شما رو درحالی که حامله س بزنه چیکارش میکنید هان؟خدایی بگو چیکار؟بعدشم تا عاشق شد همسرش مرد! هرکدوم شما بودید تا الان خودکشی کرده بودید……پس حق ندارید اینطوری اون رو قضاوت کنید….اگان هم اژدها داشت و تونست پادشاهی کنه…..توی بازی تاج و تخت تو یا میبری یا میمیری بنابراین از دنریس نخواین که عقب بکشه….واون هنوز هم میتونه وارث پادشاهی باشه

      نقل قول

  • شکوفه:

    و البته تنها دلیلی که می بینم متنفران دنریس ازش گرفتن این بوده:
    این دختره فکر کرده کیه؟؟؟!!
    این دختره خیلی بی حیاست
    هر کار بخواد می کنه با سرسی فرقی نداره؟؟؟!!
    والا دنریس که بنده خدا خودش یه قربانی به تمام معنای زندگی بود و نیت اشم خیره
    تنها دلیلش اون فرهنگ قربانی ازاری می تونه باشه که مردم مملکت ما کم ندارن مثل اینکه اینجا کسی در حق کسی ظلم می کنه قربانی خجالت می کشه بیانش کنه که ابروش نره!

    به این تاپیک هیچ ربطی نداره و اگر هم نوشته شما در حد نظر شخصی بود من چیزی نمی گفتم ولی رسماً محکوم کردین کسایی که با دنریس مشکل دارن رو.
    من یه سری از دلایل خودم رو بگم که شما نگی فرهنگ قربانی آزاری و فکر کنی که اون دلایلی که شمردی تنها چیزایی اند که علیه دنریس وجود داره.

    این یه تیکه از کتاب اوله (بعد وقایعی که طی اش همخون های دروگو می میرن.)

    “”” دنی به همسر خدا رو کرد. «تو بهم هشدار دادی که تنها مرگ می تونه بهای زندگی باشه. فکر کردم منظورت اسبه»
    میری ماز دور گفت: « این دروغیه که به خودتون گفتید. شما از بها اطلاع داشتید »
    می دانسته؟ می دانسته؟ اگه به عقب نگاه کنم از دست رفتم. «بها پرداخت شد. اسب، بچه ام، کارو و کاتو، هگو و کوهولو. بها پرداخت شد و پرداخت شد و پرداخت شد.»
    از روی تشک ها برخاست «کال دروگو کجاست؟ بهم نشونش بده، همسر خدا، مغ، ساحر هی خون، هر چی که هستی. دروگو رو بهم نشون بده. بهم نشون بده که در عوض زندگی پسرم چی خریدم» “”””

    دنریس می دونسته بچه اش قربانی می شه.میری مازدور که می گه به خودش دروغ گفته، خودشم وقتی از خودش این سوال رو می پرسه خیلی شیک با توجیه به عقب نگاه نکردن سر و تهش رو هم میاره و اون جمله آخر بولد شده هم که دیگه هیچی اصلاً.

    دومیش هم اون تناقض های سر ویسیریس ه، دنریس هر بلایی سر ویسیریس می یاورد به نظر من ایرادی بهش وارد نبود ولی دیگه اینکه تریپ دلسوزی و غم بعد مرگش می یومد و اینکه هیچ کاری برای جلوگیری از مرگش نکرد رو توجیه می کرد زور داره.

    باز هم می تونم دلایلم رو بگم ولی جاش نیست و شما هم ممکنه اینایی که گفتم رو قبول نداشته و بحث سر این هم اینجا جاش نیست. فقط خواستم بگم دلایل دیگه ای هم هست.

      نقل قول

  • در جوب دوستان

    شکوفه:
    اقا راست و حسینی من جیمی و سرسی رو زدم فقط به خاطر سرسی به قول خودت این بشر دفاع کردن نداره اگرم کسی بهش ظلم کرده بجای انتقام گند زده به خودش ولی جیمی فقط متفاوته و فلسفه زندگی متفاوتی ام داره که این گناه نیست اما سرسی رسما بده بد بد بد که خودشم می دونه و می خواد بد باشه
    و البته تنها دلیلی که می بینم متنفران دنریس ازش گرفتن این بوده:
    این دختره فکر کرده کیه؟؟؟!!
    این دختره خیلی بی حیاست
    هر کار بخواد می کنه با سرسی فرقی نداره؟؟؟!!
    والا دنریس که بنده خدا خودش یه قربانی به تمام معنای زندگی بود و نیت اشم خیره
    تنها دلیلش اون فرهنگ قربانی ازاری می تونه باشه که مردم مملکت ما کم ندارن مثل اینکه اینجا کسی در حق کسی ظلم می کنه قربانی خجالت می کشه بیانش کنه که ابروش نره!

    عجب اینم واسه خودش تحلیل جالبیه ،فرهنگ قربانی ازاری

    ما چیکار داریم به ازردن دنریس اتفاقا از شخصیت دنی خوشم میاد که هوا ضعفا رو داره اصل بحث چیزه دیگه ایه
    قرار شد یه نفر حذف بشه منم میگم از اول داستان اگر دنریس نبود داستان خیلیم بهتر پیش میرفت
    اونجا هم اشاره کردم ۳ تا کتاب رو بیشتر نخوندم و تو این ۳ تا کتاب نبود دنریس بهتر از بودنش بود

    مسله دومی هم که هست اینه که دنریس و اتفاقات دوروبرش همه خیلی مصنوعی و غیر طبیعی هست کلا با جو قصه ای که مارتین نوشته نمی خونه مثله یه وصله ناجور میمونه روی لباس

      نقل قول

  • من به دنریس رای دادم دلیلش هم … . خب چون تاحالا نمرده و امیدوارم بمیره.
    :D

      نقل قول

  • من رای ندادم میدونید چرا چون عمو جرج کارش رو خوب بلده و تک تک این عزیزان رو به اون دنیا خواهد فرستاد

      نقل قول

  • اول اینکه واقعا این سریال بهترینه و آدما توش واقعین و مثل بقیه فیلم و سریالا نیست که یه عده شخصیت کاملا بد با یه عده شخصیه کاملا خوب بجنگن و آخرش خوبا به راحتی پیروز بشن اینجا شخصیت های واقعی و خاکستری داریم ولی خب استارکا یه چیز دیگن و به نظرم اگر خیلیا از تارگرین بدشون میاد با اینکه واقعا شخصیت خوبیه به خاطر علاقه زیادشون به استارک ها هستش که نمیخوان یه رقیب داشته باشن

      نقل قول

  • kei1: به این تاپیک هیچ ربطی نداره و اگر هم نوشته شما در حد نظر شخصی بود من چیزی نمی گفتم ولی رسماً محکوم کردین کسایی که با دنریس مشکل دارن رو.
    من یه سری از دلایل خودم رو بگم که شما نگی فرهنگ قربانی آزاری و فکر کنی که اون دلایلی که شمردی تنها چیزایی اند که علیه دنریس وجود داره.

    این یه تیکه از کتاب اوله (بعد وقایعی که طی اش همخون های دروگو می میرن.)

    “”” دنی به همسر خدا رو کرد. «تو بهم هشدار دادی که تنها مرگ می تونه بهای زندگی باشه. فکر کردم منظورت اسبه»
    میری ماز دور گفت: « این دروغیه که به خودتون گفتید. شما از بها اطلاع داشتید »
    می دانسته؟ می دانسته؟ اگه به عقب نگاه کنم از دست رفتم. «بها پرداخت شد. اسب، بچه ام، کارو و کاتو، هگو و کوهولو. بها پرداخت شد و پرداخت شد و پرداخت شد.»
    از روی تشک ها برخاست «کال دروگو کجاست؟ بهم نشونش بده، همسر خدا، مغ، ساحر هی خون، هر چی که هستی. دروگو رو بهم نشون بده. بهم نشون بده که در عوض زندگی پسرم چی خریدم» “”””

    دنریس می دونسته بچه اش قربانی می شه.میری مازدور که می گه به خودش دروغ گفته، خودشم وقتی از خودش این سوال رو می پرسه خیلی شیک با توجیه به عقب نگاه نکردن سر و تهش رو هم میاره و اون جمله آخر بولد شده هم که دیگه هیچی اصلاً.

    دومیش هم اون تناقض های سر ویسیریس ه، دنریس هر بلایی سر ویسیریس می یاورد به نظر من ایرادی بهش وارد نبود ولی دیگه اینکه تریپ دلسوزی و غم بعد مرگش می یومد و اینکه هیچ کاری برای جلوگیری از مرگش نکرد رو توجیه می کرد زور داره.

    باز هم می تونم دلایلم رو بگم ولی جاش نیست و شما هم ممکنه اینایی که گفتم رو قبول نداشته و بحث سر این هم اینجا جاش نیست. فقط خواستم بگم دلایل دیگه ای هم هست.

    با این جمله دوستم خیلی موافقم عجبببب فرهنگ قربانی آزاری، اولا ما نگفتیم که از دنریس متنفریم و اینجا هم میگم در کل شخصیت خوبیه ولی چون اکثرا استارکها رو دوست دارن و این دنریس رقیب اوناس تو خوبی دوس ندارن باشه مثل خود من در ضمن اونقدرا هم که شما میگی خوب نبوده و فقط و فقط به فکر رسیدن به قدرته مثلا اونجایی که کال درگو برادرش کشت و برادرش التماس کرد که کمکش کنه و جلوش بگیره هیچ کاری نکرد و حتی یه ذره هم ناراحت نشد ولی استارک ها هیچ وقت برای رسیدن به قدرت کاری رو نکردن که نباید مثلا وقتی پادشاه به ند استارک گفت دختر تارگرین بکش چون ممکنه برای ما مشکل ساز بشه اینکار نکرد و حتی حاضر شد مقامش از دست بده موارد بسیار دیگری هم هست که فعلا مجالش نیست البته بعضی چیزا رو هم دوستان گفتن اگر خواستین با هم بحث میکنیم خانوم فرهنگ قربانی آزاری

      نقل قول

  • اریا اصل داستانه؟؟؟
    جدا؟؟؟
    خدایی؟؟
    عجب
    من فکر میکردم اسنو و دنریس اصل داستانن
    خواهر برادر تارگرینی به گفته بعضی ها
    یکی از شمال یکی از یه نقطه دیگه ههههه
    من تاحالا فصل های اریا رو نمیخواندم
    برم بخوانم

      نقل قول

  • Mr.Amir:
    اریا اصل داستانه؟؟؟
    جدا؟؟؟
    خدایی؟؟
    عجب
    من فکر میکردم اسنو و دنریس اصل داستانن
    خواهر برادر تارگرینی به گفته بعضی ها
    یکی از شمال یکی از یه نقطه دیگه ههههه
    من تاحالا فصل های اریا رو نمیخواندم
    برم بخوانم

    جان و دنریس داستان خوبی دارن و آریا پر از انتقام و مرگه…..دختر بچه‌ای که برای خوابیدن اسم کسایی رو که قراراه بکشه رو برای خودش زمزمه میکنه….برو فصل‌های اونو بخون…مخصوصا فصل ۴۳ رو….

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: