اطلاع‌ رسانی

مسابقه تقلید لباس نغمه‌ای+جایزه

تقریباً مطمئنم که نمونه چنین کاری قبلاً تو مملکتمون انجام نشده. یا اگرم شده به ما چه! حالا ما می‌خوایم یک مسابقه کاملاً نغمه‌ای برگزار کنیم. عنوان مطلب به طور واضح موضوع مسابقه رو مشخص میکنه. دوستان و کاربران عزیز باید در حد امکان تقلید لباس شخصیت‌های نغمه‌ای رو انجام بدن و از خودشون یا هر کس دیگه‌ای که این لباس یا لباس‌ها رو تنش کرده عکس بگیرن و برامون بفرستن. اما شرایط مسابقه:

۱- عکس‌ها در حد معقول دارای کیفیت و شباهتی حداقلی باشن.

۲- برای کنترل واقعی بودن عکس لازمه که عکس‌های گرفته شده بدون هیچ تغییری در سایز و اندازه و بی هیچ روتوش و … برامون ارسال بشه. ما از طریق سیستمی مطئن فایل‌ها رو کنترل میکنیم تا مطئن بشیم که عکس توسط خود شخص و توسط ابزاری که اعلام میکنه گرفته شده. دوستان تلاش نکنند که توسط فوتوشاپ و یا حتی خود ابزار عکاسی یا هر ابزار دیگه ای عکس رو دستکاری کنند یا عکسی رو از تو اینترنت پیدا کنند. چون این سیستم کنترلی ما متوجه اون میشه. پس عکستون رو با هر ابزاری (چه گوشی، تبلت یا دوربین دیجیتال) گرفتید بدون حتی تغییر نام برامون بفرستید.

۳ – برای هیچ کس در هیچ کجا افشا نمیکنید که کدوم عکس متعلق به شماست. در انتهای زمان مسابقه تمام عکس‌های ارسالی با نام ارسال کننده منتشر میشن.

فرصت شرکت در این مسابقه یک ماه خواهد بود. دوستان لطف کنند و عکس‌های خودشون رو به آدرس ایمیل m.m.stark@live.com ارسال کنند و حتماً در متن ایمیل دستگاه و مدل ابزار عکس برداری خودتون رو برامون ذکر کنید.

پس از پایان مهلت شرکت در مسابقه ۵ عکس به انتخاب مدیران سایت برگزیده میشن و به رأی عمومی گذاشته میشن تا دو عکس از بین این ۵ عکس از طرف شما انتخاب و برنده جایزه بشن.

و اما جایزه.

نفر اول و دوم میتونند از بین پلاک‌های زیر و یا لیوانی که عکسش در ادامه میاد، به سلیقه خودشون یکی رو انتخاب کنند تا براشون به آدرسشون ارسال بشه. این پلاک‌ها محصولاتی بودند که مدتی در وبلاگ تولید و به فروش می‌رسید.

ممکنه (که احتمالش هم ضعیف نیست) هیچ کس در این مسابقه شرکت نکنه. گرچه من مسابقات عکاسی بسیار با کیفیتی رو در سایت‌های دیگه‌ی ایرانی دیدم که هموطنانمون هنر خودشون رو در اون عکس‌ها به نمایش گذاشتند، اما کاری که ما درخواست کردیم کاری متفاوت و نویی محسوب میشه. پس چه از این مسابقه استقبال بشه و چه نشه، ما میخوایم شانس خودمون رو امتحان کنیم و اونو برگذار کنیم. امیدوارم شما هم ما رو در این تجربه اولین همیاری کنید.

خوشحال میشیم که خبر این مسابقه و لینک اون رو در سایت‌ها  و انجمن‌های دیگه هم بذارید تا شرکت کنندگاه بیشتری داشته باشیم. ضمناً احتمال افزایش جایزه مسابقه هم وجود داره.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=3750

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۹ دیدگاه

  • حرکت جالبیه.هر چند فکر نمی کنم بنابه دلایل مختلف چندان شرکت کننده داشته باشه!

      نقل قول

  • م.م.استارک: حالا شما موج منفی ندی نمیشه آرمان جان

    من فقط پیش بینیم رو گفتم.
    چشم. :yes:
    در هر صورت امیدوارم که طرح موفقی باشه.

      نقل قول

  • ایولا دارین. ولی تو ایران سخته اینجور لباسایی درست کردن یا پیدا کردن دلم میخواست خودمو مثله
    (برین) درست کنم :winksmile:

      نقل قول

  • کاره خیلی جالبیه امیدوارم استقبال بشه من به شخصه فرصت و تواناییشو ندارم اما خیلی خوبه اگه کارا دوستان و ببینم.در هر صورت فن های نغمه خوششون میاد از این.

      نقل قول

  • لباس خاتدانها نیست من اگه اول بشم از اون لباسا میخوام :yes:

      نقل قول

  • سلام
    من فکر می کردم مسابقه نویسندگیه ولی بدتر شد؛ جاهای دیگه ای که تقلید لباس از شخصیت های نغمه ای می کنند، فکر کنم لباسها رو در اختیارشون می زارن و اون افراد بر اساس شباهت ظاهری که به شخصیت های فیلم دارن میان لباس ها را می پوشن و تقلید می کنند حالا ما باید لباس ها رو از کجا بیاریم؟ لباس خانم ها که خیلی کار داره تا بخوای یه دست دوخته بشه و اون گلدوزی های مخصوص هر خاندان روش اجرا بشه و اووووو کلی کار داره تازه اگر خیاط حرفه ای باشه !!!! بعدش برای آقایون شاید راحتتر باشه ولی باز هم دردسرهای خودش رو داره. ببخشید که موج منفی می دم ولی امیدوار نباشید که کسی شرکت کنه.

      نقل قول

  • حرکت جسورانه ایه امیدوارم جواب بده به یک همچین کارهایی نیاز داریم وخوبه که یکی پیشقدم بشه. :good:

    درمورد جوایزی که درنظر گرفته شده .امکان فروش دوباره وجود داره یانه؟.چون میتونه کمک خوبی برای سایت باشه.

      نقل قول

  • نمیخوام موج منفی بدم ولی فک کنم اینقد شرکت کننده کم باشه که فک کنم به همه شرکت کننده ها حتی نفرات آخر هم جایزه برسه. :whistle:
    راستی هیبت کال دوروگو تو عکس رسما نابودم کرد :head:

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: