اطلاع‌ رسانی کمیک و طنز

دانلود رمان گرافیکی شوالیه آواره به مناسبت تولد شش سالگی مجموعه وینترفل

 

روز گذشته،یکم مرداد ماه و ششمین سالگرد تاسیس مجموعه وینترفل،اولین مرجع تخصصی و محفلی برای هواداران مجموعه رمان های فانتزی “نغمه ای از یخ و آتش” و سریال “بازی تاج و تخت” بود،شش سال پر از لحظات خوب و بد و شادی و غم و دوستان زیادی که آمدند و رفتند امّا در نهایت وینترفل با قدرت و جدیت به مسیر خود در راه خدمت به فانتزی دوستان کشور،مخصوصاً نغمه دوستانی که در این مدت با ما بودند،ادامه میدهد. امید به اینکه با پیشرفت روز افزون و ارائه های جدید بیشتر بازهم در خدمت شما عزیزان و مفتخر به عضویت در خانواده بزرگ فانتزی کشور باشیم.
⚜️تیم مدیریت مجموعه وینترفل⚜️

?به همین مناسبت شما رو به دانلود رمان گرافیکی بلند “شوالیه آواراه” که بر اساس داستانی با همین نام که یکی از پیش درآمد های رسمی داستان اصلی محسوب میشه ساخته شده دعوت میکنیم.

⚔️نام اثر: A Game Of Thrones – The Hedge Knight | به فارسی: بازی تاج و تخت – شوالیه آواره

?نویسنده: جورج آر.آر مارتین

?ناشر: JetCity Comics

?امتیازات: Comic Book Round Up: 9.8/10 | Good Reads: 4.1/5

?فرمت: PDF

?حجم: ۸۵ مگابایت

?لینک های مرتبط: دانلود رمان گرافیکی شوالیه آواره | دانلود کتاب شوالیه آواره،نسخه تصویری با ترجمه اختصاصی وینترفل | دانلود کتاب صوتی شوالیه آواره با همکاری گروه کتاب صوتی | دانلود نرم افزار مورد نیاز برای مطالعه رمان گرافیکی در اندروید | دانلود نرم افزار مورد نیاز برای مطالعه رمان گرافیکی در ویندوز

?خلاصه داستان:
داستان این کمیک بر اساس “شوالیه آواره” که نام داستان اول در کتاب “شوالیه هفت پادشاهی” است پیش میرود و به ماجراهای شوالیه ای جوان به نام دانک و ملازمش اگ میپردازد…این کتاب که با نام ماجراهای دانک و اگ نیز شناخته میشود شمال دو داستان دیگر با نام های “شوالیه قسم خورده” و “شوالیه مرموز” نیز میشود که تیم ترجمه و گرافیک وینترفل ارائه رمان های گرافیکی هر دو داستان را در برنامه کاری خود دارد.

?A HOME IN THE NORTH?

A Game Of Thrones The Hedge Knight www.Winterfell.ir 116 - دانلود رمان گرافیکی شوالیه آواره به مناسبت تولد شش سالگی مجموعه وینترفل

صفحه ۱۱۶ رمان گرافیکی شوالیه آواره

 

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=10290

درباره نویسنده

MehdiYekta

❄️in relationship with a song of ice and fire?

۲ دیدگاه

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: