دانلود فصل‌ها

دانلود ترجمه فصل اول کتاب منشور سیاه

blackprismthe 940 492 - دانلود ترجمه فصل اول کتاب منشور سیاه
نویسنده م.م.استارک

همون طور که قبلاً وعده اون رو داده بودیم، ترجمه مجموعه‌ی جدیدی رو از دنیای عظیم و جذاب رمان‌های فانتزی حماسی شروع کردیم و قراره که تا وقتی کتاب ششم از مجموعه نغمه‌ای از یخ و آتش منتشر نشه، شما رو با این ترجمه همراه کنیم.

مدت‌ها بود که دنبال مجموعه داستانی می‌گشتم که بتونه طبع مشکل پسند ما طرفداران دنیای نغمه رو راضی کنه، اما در نهایت به این نتیجه رسیدم که گشتن دنبال داستانی به بزرگی و جذابیت نغمه هدر دادن وقته و ما شاید دیگه هیچ وقت چیزی مثل و مانند و اون رو پیدا نکنیم. بنابراین بعد از مقداری بررسی و مشورت گرفتن از دوستان، مجموعه رمان فانتزی حماسی «لایت‌برینگر» (Lightbringer Series) رو انتخاب کردیم.

این مجموعه شامل ۵ جلد است که همه جلدهای آن به طور کامل منتشر شده و با استقبال خوبی هم از طرف خوانندگان مواجه شده. ما با دنیایی فانتزی مملو از جادو و سیاست‌بازی‌ها و خیانت‌هاست و مانند کتاب‌های نغمه، داستان از دید چند شخصیت اصلی در هر فصل روایت می‌شود. جادو در این دنیا قوانین و سازوکارهای بسیار پیچیده‌ای داشته که نمونه آن کمتر در مجموعه‌ی دیگری به چشم می‌خوره. دوست ندارم توضیح بیشتری در مورد داستان و شخصیت‌های اون بدم و بهتر می‌دونم که خودتون بدون هیچ پیش‌زمینه خاصی وارد داستان بشید و از اون لذت ببرید.

bdc88c76f427dfedad31f47720c0af49 - دانلود ترجمه فصل اول کتاب منشور سیاه

برای این که به این مجموعه جدید فرصتی برای بیشتر شناخته شدن بدیم، قراره ترجمه سه فصل اول از کتاب اول این مجموعه، یعنی کتاب «منشور سیاه» (The Black Prism) رو به صورت رایگان در سایت وینترفل منتشر کنیم. فعلاً گروه ترجمه فقط شامل خودم میشه و امید دارم که به مرور بتونیم دوستان و همکاران توانمندی رو به تیم خودمون اضافه کنیم و به تدریج سرعت انتشار فصل‌ها رو بالا ببریم. راه‌های ارتباطی با مدیر سایت رو که بلدید، هرکس که دوست داره در این راه به ما کمک کنه پا پیش بذاره.

دانلود ترجمه کتاب منشور سیاه – فصل اول | فروشگاه کتاب وینترفل

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=25314

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۶ دیدگاه

  • بسیار عالی
    خیلی خوشحالم که علیرغم مشغله با انگیزه دو چندانی برگشتید انشاالله که بعد از یک زمستان طولانی وینترفل یکبار دیگه به روزهای اوج خودش برگرده

      نقل قول

  • خسته نباشید ولی بهتر نبود بجای این مجموعه بقیه ی کتاب های مارتین رو ترجمه می‌کردید؟؟ کتاب آتش و خون یا بقیه ی کتاب های مربوط به سر دانکن؟ کتاب دنیای یخ و آتش رو هم فکر کنم کامل ترجمه نشده…

      نقل قول

  • دستتون درد نکنه ❤️
    فقط یه سوال نویسنده این کتاب ها هم جرج ار ار مارتینه یا نه؟ آخه اسم لایت برینگر تو نغمه هم اومده بود.

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: