اخبار

معرفی ۴ مجموعه فانتزی برای طرفداران رمان‌های «نغمه‌ای از یخ و آتش»

در این مطلب قصد داریم چهار عنوان فانتزی که نقاط مشترک زیادی در سیاست بازی‌های تاریک و خشونت‌ با مجموعه «نغمه یخ و آتش» دارند را به شما معرفی کنیم. اگر «نغمه یخ و آتش» به نظرتون کافی نیست و دوست دارید کتاب‌های دیگه‌ایی که فکر می‌کنید ممکنه دوست داشته باشید رو بهتون معرفی کنیم، پس با ما همراه بشید.
در حال حاضر کتاب‌های فانتزی بسیار خوبی وجود داره، اما قرار نیست ما در اینجا به آنها بپردازیم، نه براندون ساندرسون،نه رابرت جوردن و نه حتی پاتریک راسفیوز در این لیست وجود ندارند. در عوض به نویسندگانی می‌پردازیم که در فانتزی گامی به عقب برداشتند و به درون تاریکیِ دنیای خشن سیاست، جایی که ممکنه همه چیز اشتباه از آب دربیاد قدم گذاشته‌اند.
به زیرشاخه «همه یه مشت عوضی باور نکردنی هستند» از ادبیات فانتزی خوش اومدید!!


۱- سه گانه «اولین قانون» اثر جوی آبرکرامبی

قانون اول first low
ناشر کتاب‌های «آمبرکرامبی» نقل قولی از جرج.آر.آر.مارتین را در قسمت‌های برجسته‌ای از رمان‌های اخیر او درج کرده‌اند، در درجه اول به این دلیل که آنها احمق نیستند. آمبرکرامبی نویسندگی را با سه گانه «اولین قانون» آغاز کرد و در شش رمان دیگرش (با دسته کم سه کتاب چاپ نشده) دنیای تخیلی و بدون نام خود را بست و گسترش داد.
در این داستان هیچکس قهرمان نیست. خواننده به کشف ریشه‌های شکنجه‌گری، بزدلی و خشونت‌های روان‌پریشانه دعوت می‌شوند، سحر و جادو نیروی متخاصم و اسلحه‌ایی قدیمی است که اگر درپی کسی باشد، بطور قطع اتفاقات وحشتناکی برای او خواهد افتاد.
ممکن است توجه کرده باشید که میزان مرگ و میر، بی‌رحمی،خشونت و بدگمانی در این کتاب نسبت به کتاب‌های مارتین بطور قابل توجهی کمتر است، آمبر کرامبی به این موضوع اشاره نموده و میگوید: «زمانی که شما مُردید، مشکلات شما عملاً به پایان رسیده است» کارهای وحشتناک زیادی هست که شما میتوانید در هنگام زنده بودن انجام دهید.


۲- مالازان- کتاب «سقوط» اثر استیون اریکسون

مالازان کتاب سقوط malazan
قابل توجه طرفداران جرج.آر.آر.مارتین!! ببینید! یک فانتزی حماسی پیچیده با صف عظیمی از شخصیت‌ها و ۱۰ جلد کتاب، که بر حسب اتفاق به پایان هم رسیده!
جهان این کتاب در ابتدا برای یک بازی فکری کارتی و که توسط «ایان.سی.اسلمونت» «کسی که پنج مجموعه دیگر خود را در همان جهان نوشته است» خلق شد. این کار در ابتدا به عنوان یک فیلمنامه نوشته شدو که اریکسون بعد از نوشتن چند رمان عمومی، «نگهبانان ماه» را به چاپ رساند.
اگر میخواهید یکی دیگر از داستانهای حماسی تاریک، بدون هیچ تضمینی برای سلامت و ایمنی شخصیت مورد علاقه خودرا بخوانید،این کتاب انتخاب بعدی شما خواهد بود، و البته نیازی نیست نگران این باشید که نویسنده قبل از اتمام مجموعه به جهنم برود!!


۳- رابین هاب- سه گانه «غیبگو»

کتاب غیبگو farseer
از اینکه بیشتر کاراکترهای «نغمه یخ و آتش» زمانهای وحشتناک را تجربه کنند لذت می‌برید؟ دوست دارید قهرماناتون با کمترین احتمال برای بهبود شرایط برن وسط جهنم؟ پس یه نگاهی به سه گانه «غیبگو» کتاب فوق العاده ایی از رابین هاب بندازید.
طبق گزارش جمعه گذشته «مجله مترو» درلیستی صد نفره از محبوبترین رمان نویسان که توسط وبسایت« Bookmark Your Library » منتشر شده است،رابین هاب و مارتین تنها دونفر فانتزی نویسان برجسته این لیست عنوان شده اند.
این کتاب تقریبا بیست سال پیش منتشر شده است، اولین کتاب با نام«شاگرد قاتل» مارا با «فیتزن چیواری»آشنا میکند، حرامزاده یک شاهزاده که با وجود جوانی قلعه پدر خود را تصرف می‌کند و بعد. . . خوب. . . او لحظات خشن زیادی داشت، چنین توطئه‌های سیاسی برای رقابت در سرزمین‌های پادشاهی همیشه وجود دارد. شخصی شرور چون جافری و شخصیتی نجیب مانند ند استارک. همچنین در این داستان سگی سخنگو نیز وجود دارد.


۴- تاد ویلیامز- خاطره، اندوه و خار

Memory, Sorrow and Thorn  خاطره اندوه خار

سایمون پادوی آشپزخانه است که رویاهای بزرگی درسر دارد. صبر کن! درسته که این مجموعه با داستانی کلیشه‌ایی شروع می‌شود اما اگر به خواندن ادامه دهید پاداش خود را با داستانی هوشمندانه، هیجان انگیز، حماسی و غمناک دریافت خواهید کرد. اگر همیشه توی صف یا همچین جایی انتظار میکشید این کتاب مورد خوبی برای گذراندن وقت است.
در این کتاب در واقع دنیا به سوی نابودی می‌رود و قهرمانان ما باید آنرا نجات دهند، مشکلات هموار نمی‌شوند، با توجه به وظیفه از قبل تعیین شده شما حس می‌کنید که قهرمان‌های ما شانس بسیار کمی برای نجات خودشان دارند، چه رسد به نجات دنیا. . .
مرگ، ناامیدی، فراموشی قلب‌های شکسته. . . مواردی هستند که در این کتاب خواهید خواند.

[su_button url=”http://winterfell.ir/download/Tad%20Williams%20-%20Memory,%20Sorrow%20&%20Thorn-epub.zip” style=”3d” size=”5″ center=”yes” icon=”icon: check-circle” desc=”EPUB”]دانلود ۴ جلد[/su_button]

[su_button url=”http://winterfell.ir/download/Tad%20Williams%20-%20Memory,%20Sorrow%20&%20Thorn-pdf.zip” style=”3d” background=”#2def71″ size=”5″ center=”yes” icon=”icon: check-circle” desc=”PDF”]دانلود ۴ جلد[/su_button]

بسیار خوب،لیست ما همین بود،الان زمان خوبی است که شما نظر خودرا با ما درمیان بگذارید، بعد به نزدیکترین کتابخانه سری بزنید و از بخش فانتزی یکی را انتخاب کنید.

ترجمه: Phonix

خب شما کدوم یک از اینا رو انتخاب می‌کنید؟ اگه قرار باشه سایت وینترفل در کنار نغمه یه کتاب دیگه هم ترجمه کنه شما کدومش رو پیشنهاد میدین؟ نظرات خودتون رو با ما درمیون بذارید.

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=4576

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

۳۳ دیدگاه

  • تمام کتاب هایی که اسم بردید موضوع جالبی داره ولی به ترتیب اولویت من :
    ۲- مالازان- کتاب «سقوط» اثر استیون اریکسون
    ۳- رابین هاب- سه گانه «غیبگو»
    ۱- سه گانه «اولین قانون» اثر جوی آبرکرامبی
    ۴- تاد ویلیامز- خاطره، اندوه و خار

      نقل قول

  • اگر این اگه قرار باشه واقعا”‌جدی است ، با توجه به این که می شه به عنوان یک پروژه بلند مدت به اون نگاه کرد ، پیشنهاد می کنم یک تیم کتاب خوانی تشکیل بدهید تا هر کس مامور خواندن یک کتاب بشود و بعد از اتمام ، این افراد سعی کنند از کتاب خود دفاع کنند و برنده این چالش ! در صف ترجمه قرار بگیره ، این تصمیم گیری را می توان هم بین خود افراد گروه انجام داد ، هم می توان برای هر کتاب یک مقاله چند صفحه ای نوشت و تصمیم گیری را به عهده مخاطبان سایت گذاشت .

      نقل قول

  • اگه ممکنه لطفا یه لینک از هر کتاب ( به نظرم گودریدز) قرار بدید. من نتونستم این کتاب تاد ویلیامز رو پیدا کنم. مرسی

      نقل قول

  • Amin:
    اگه ممکنه لطفا یه لینک از هر کتاب ( به نظرم گودریدز) قرار بدید. من نتونستم این کتاب تاد ویلیامز رو پیدا کنم. مرسی

    لینک دانلود هر ۴ جلد این مجموعه (سه جلد اصلی و جلد ۰) به دو فرمت مختلف تو مطلب قرار گرفت. فرصت بشه لینک باقی عناوین رو هم میذارم

      نقل قول

  • شرمنده اگه نظر من یکم پرت نسبت به مطالب این پست ولی نزدیکترین جا همینجاست.
    با توجه به اینکه شما دوستان همه فانتزی خوان هستید اگه ممکنه لطفا یه سری کتاب فانتری که برای یه بچه ی ۱۳ ساله مناسب باشه و ترجمشم موجود باشه به من معرقی کنید.
    من برای برادرم هری پاترا گرفتم و خیلی دوست داشت تا الان شاید ۶ بار از اول هرکودوما خونده.
    دنبال یه داستان فانتزی مهیج و در عین حال مناسب سنش می گردم/
    ممنون از همگی

      نقل قول

  • martin:
    شرمنده اگه نظر من یکم پرت نسبت به مطالب این پست ولی نزدیکترین جا همینجاست.

    پاسخ سوالت رو شاید دوستان دیگه بتونن بدن. اما در مورد محل مطرح کردن سوال.
    ما بخش انتقادات و پیشنهادات رو برای همین سوالات و مباحث خارج از موضوع تعریف کردیم دیگه

      نقل قول

  • از این کتاب ها زیاد خوشم نیومد ،اگر قراره که ترجمه ای را وردارید یا یه تیم کتاب خوانی درست کنید ، لطفا مجموعه هایی را وردارید که تازه نگارش شده و مربوط به چندین سال پیش نباشه . چون که تعداد کتابهای فانتزی که تازه نگارش شده و به اندازه ی کتاب های قدیمی از لحاظ نثر قوی و زیبا باشند زیاد هست ، و تعداد کتاب هایی که به فارسی ترجمه شده اند اندک است که این برای کسانی که فانتزی می خونند کمی غمباره .
    و این نکته اساسی را فراموش نکنیم که در حال حاضر خط مشی کمپانی های بزرگ فیلم سازی جهان ، تهیه فیلم هایی براساس کتابهای موفقی هست که در این چند ساله نگاشته شده است ، و خوانندگان این کتاب ها بهتر می توانند با داستان ارتباط برقرار کنند.نمونه ی این طرز رویه را در هری پاتر ، نغمه از آتش و یخ یا مسابقات عطش می توان دید .
    بنابراین نظرم این است که لازم نیست کتابهایی سنگین ده جلدی وردارید که مطمئنا هم از حوصله کاری شما خارجه و هم از توان خواندن آن توسط خوانندگان جوان که توان خواندن متن انگلیسی آن را ندارند ، اگر کتابهایی دو جلدی یا حداکثر سه جلدی که تعداد صفحات کمتر ولی نثر قوی داشته باشند بهتر هست .
    راستی نمی دانم دوستان تا چه اندازه با من موافق یا مخالف هستند .

      نقل قول

  • javad:
    از این کتاب ها زیاد خوشم نیومد ،اگر قراره که ترجمه ای را وردارید یا یه تیم کتاب خوانی درست کنید ، لطفا مجموعه هایی را وردارید که تازه نگارش شده و مربوط به چندین سال پیش نباشه .

    البته به نظر من تفاوتی نمی‌کنه که مال گذشته باشه یا حال نگارش شده باشه.
    مهم کیفیت اونه. از اولین جلد کتاب نغمه چند سال گذشته دست من؟؟ :han:
    ضمناً دوتا از کتابهای این لیست در کنار نغمه به عنوان بهترین فانتزی‌های تاریخ شناخته شدن. یعنی «قانون اول» و «مالازان»
    قبول دارم که مالازان ده جلدی واقعاً از توان ما خارجه. هم به خاطر حجم زیاد و هم به خاطر دشواری فراوان متنش. اما باقی کتاب‌ها یا در سطح نغمه و یا کمی ساده‌تر از اون هستن.
    و نکته آخر اینه که ما تو وینترفل بنا داریم فقط و فقط سراغ بهترین‌ها بریم. کارهایی که دیگران جرات نزدیک شدن بهش رو ندارن. یا به خاطر حجم و یا به خاطر سنگینی متن. همین الان هم ما تقریباً بزرگترین پروژه رو بین سایر سایت‌های مشابه داریم.

      نقل قول

  • اگه واقعا برنامه بلند مدت دارید من به
    ۱٫ غیبگو
    ۲٫ مالازان
    رای میدم.

      نقل قول

  • به نظرم سری کتابهای بازیهای عطش سوزان کالینز هم خیلی خوبن اگرچه خیلی مثل این کتابها تم قدیمی وباستانی ندارن وتو دنیای اینده می گذره

      نقل قول

  • دوستان عزیز اگه فرصتشو دارید حتما مالازان شروع کنید به خواندن.
    یکم سخته ولی ارزش وقتی که می زارید داره. :yahoo:

      نقل قول

  • دوست من، مالازان پروژه‌ای بسیار بزرگتر و سنگین‌تر از نغمه‌ است. واسه همینه هیشکی تا الات جرات نداشته سراغش بره. برای این کار یه تیم کامل و خیلی حرفه‌ای نیازه . شدنی نیست که یه پروژه ای به این عظمت رو در کنار نغمه پیش برد. بعد از تموم شدنش، شاید.

      نقل قول

  • خانم هنگامه مدیری ، سایت دوران اژدها هرسه جلد بازی های عطش را ترجمه کرده.

      نقل قول

  • م.م.استارک:
    دوست من، مالازان پروژه‌ای بسیار بزرگتر و سنگین‌تر از نغمه‌ است. واسه همینه هیشکی تا الات جرات نداشته سراغش بره. برای این کار یه تیم کامل و خیلی حرفه‌ای نیازه . شدنی نیست که یه پروژه ای به این عظمت رو در کنار نغمه پیش برد. بعد از تموم شدنش، شاید.

    استارک عزیز منظورم این بود که اگر دوستان نغمه رو تموم کردن برای اینکه بیکار نمونن می تونن این کتاب شروع کنن.
    ترجمش فکر نمیکنم هیچوقت انجام بگیره. حداقل نه بدست یک گروه ترجمه.واقعا حجمش زیاده.

      نقل قول

  • Tyrion: استارک عزیز منظورم این بود که اگر دوستان نغمه رو تموم کردن برای اینکه بیکار نمونن می تونن این کتاب شروع کنن.
    ترجمش فکر نمیکنم هیچوقت انجام بگیره. حداقل نه بدست یک گروه ترجمه.واقعا حجمش زیاده.

    بله واقعاً حجمش زیاده. اما امید دارم اگه زنده بودیم، بعد از پایان نغمه به سراغش بریم. به نظر خودم مایی که در کوره نغمه آبدیده شدیم، مستحق‌ترین گروه برای ترجمه این مجموعه هستیم

      نقل قول

  • سلام سلام
    من میگم کتاب رابین هاب رو ترجمه کنین.یه جور خاصی چشمک میزنه. راسی توی این سبک کتابایی که در حقیقت ضدقهرمانی هستن یه کتابم هست به اسم گروهان سیاه که توی لیست ترجمه ی سایت افسانه ها دیدمش. اونم باید بدجوری دارک باشه.فقط کسایی از اون کتابه خوششون اومده که کتابای دارک و خفن دوست داشتن و البته نویسنده مالازان گفته که از کتابای گروهان سیاه الهام گرفته.
    حالا شما علی الحساب رابین هاب رو ترجمه کنین. از اونورم منتظر گروهان سیاه می مونم. بی کتاب نمونیم دیگه. بی کتابی بددردیه. خخخخخ :winksmile:

    مچکر دوستان وینترفلی :heart:

      نقل قول

  • یعنی بدشانس تر از من دیده بودید؟ این همه نوشتم بعد موقع ارسال نت قطع شد و نوشته ها به فنا رفت!

    خب ابتدا سلام! بعد این که من نظرم اینه که مجموعه ی غیبگو رو ترجمه کنین بدجوری خلاصه اش توی گودریدز چشمک می زد. بعد از اون هم کار تاد ویلیامز. مالازان خوبه ولی هم خودتون گفتین هم همه می گن که کار سنگینیه. درسته کار خوبی میشه ولی برای رایگان ترجمه کردن… به نظرم این همه وقت و انرژی حیف میشه. ایشالا رضا علیزاده ای کسی آستینا رو بزنه بالا و مثل ارباب حلقه ها ترجمه اش کنه و ما هم فیض ببریم. :yes:
    راستی گمونم اون اولین قانون رو توی لیست یکی از سایت ها دیدم ولی یادم نیست کجا، اونم باید کتاب جالبی باشه ولی بازم غیبگو بهتره :winksmile: . توی همین سبک دارک و ضدقهرمانی کتاب گروهان سیاه هم هست که البته اون رو توی لیست سایت افسانه ها دیدم. داشتم مالازان رو بررسی میکردم دیدم که نویسنده اش گفته نوشتارش رو از کتاب گروهان سیاه الهام گرفته . از اون کتابای دارک و خفن به نظر میاد باید دید افسانه ها چه می کنه باهاش.

    حالا علی الحساب شما این بشر رابین هاب را دریابید و کتابش رو ترجمه کنین و از اونورم گروهان و اولین قانون هم جاهای دیگه بترجمن دیگه خدا کریمه. بالاخره نباید آدم بی کتاب بمونه. زندگی سختی میشه :winksmile:

    ایشالا یه مترجم خفن ناک هم مالازان رو بترجمه مستفیض بشیم. :yahoo:

    عاشقتونم وینترفلی ها :heart:

      نقل قول

  • agar fantasy doost darin in majmooeha tamoom shodast va kheili khoobe ^_^

    The Wheel of Time : Robert Jordan
    Terry Goodkind: The Sword of Truth
    in hanooz tamoom nashode: Anthony Ryan Raven’s Shadow

      نقل قول

  • هنگامه مدیری:
    به نظرم سری کتابهای بازیهای عطش سوزان کالینز هم خیلی خوبن اگرچه خیلی مثل این کتابها تم قدیمی وباستانی ندارن وتو دنیای اینده می گذره

    انجمن دوران اژدها این مجموعه رو ترجمه کرده

      نقل قول

  • سلام
    ممنون بابت مجموعه های خوبی که معرفی کردید
    شخصا بعد از مالازان سه گانه رو ترجیح میدم عالی بود
    و یه اطلاع رسانی کوچیک هم دیدم بد نباشه بکنم
    مالازان رو من دارم ترجمه میکنم البته فعلا جلد یک و طبق برنامه ریزیم از شهریور ۹۴ یا به صورت کامل یه فصلی قرار میدم(بعد از اتمام ترجمه کل جلد فصل دهی شروع میشه چون هم بیشتر فرصت نگارش هست هم استرس و… نداره که دیر بشه و انتظارات طولانی برای هر فصل)
    اگه تو برنامتون میخواید مالازان رو وارد کنید از جلد دوم به بعدشو کار کنید که دوباره کاری نشه هرچند علاقه دارم خودم کل مجموعه رو ترجمه کنم هرچند که طولانی میشه ولی در جلد های بعدی اگه کسی باشه خوشحال میشم گروهی ترجمه کنم
    موفق باشید

      نقل قول

  • خیلی عالیه.
    ما برنامه‌ای برای مالازان نداریم. اگه کسی هست که داره روش کار می‌کنه، پس قطعاً کس دیگه‌ای موازی‌ کاری انجام نده.
    اگه کمکی از ما برمیاد خوشحال میشیم تو این کار کمک کنیم.
    اگه دوست دارید بیشتر باهم صحبت کنیم.

      نقل قول

  • م.م.استارک:
    خیلی عالیه.
    ما برنامه‌ای برای مالازان نداریم. اگه کسی هست که داره روش کار می‌کنه، پس قطعاً کس دیگه‌ای موازی‌ کاری انجام نده.
    اگه کمکی از ما برمیاد خوشحال میشیم تو این کار کمک کنیم.
    اگه دوست دارید بیشتر باهم صحبت کنیم.

    ممنون
    درسته فقط چون من وبلاگم نزدم اکثریت خبر ندارن اینکه خودم تو سایت های که ترجمه میکنند اطلاع رسانی میکنم
    خیلی ممنون
    ادرس میلمو هست همون ایدی یاهوم هست

      نقل قول

  • ﺳﻼﻡ ﺩاﺧﻞ اﻳﻦ ﻟﻴﺴﺖ ﺟﺎﻱ اﺳﺘﺎﺩ ﺟﻲ اﺭ ار ﺗﺎﻟﻜﻴﻦ ﺧﺎﻟﻴﻪ اﺭﺑﺎﺏ ﺣﻠﻘﻪ ﻫﺎ .ﻭﻫﺎﺑﻴﺖ.ﺳﻴﻠﻤﺎﺭﻳﻠﻴﻮﻥ اﻳﻨﻬﺎ ﺣﺘﻲ اﺯ ﻛﺎﺭﻫﺎﻱ ﻣﺎﺭﺗﻴﻦ ﻫﻢ ﻏﻨﻲ ﺗﺮﻥ ﭘﻴﺸﻨﻬﺎﺩ ﻣﻲ ﻛﻨﻢ اﻳﻦ ﺁﺛﺎﺭ ﻓﺎﻧﺘﺰﻱ ﺭﻭ ﺑﺨﻮﻧﻴﺪ

      نقل قول

  • martin:
    شرمنده اگه نظر من یکم پرت نسبت به مطالب این پست ولی نزدیکترین جا همینجاست.
    با توجه به اینکه شما دوستان همه فانتزی خوان هستید اگه ممکنه لطفا یه سری کتاب فانتری که برای یه بچه ی ۱۳ ساله مناسب باشه و ترجمشم موجود باشه به من معرقی کنید.
    من برای برادرم هری پاترا گرفتم و خیلی دوست داشت تا الان شاید ۶ بار از اول هرکودوما خونده.
    دنبال یه داستان فانتزی مهیج و در عین حال مناسب سنش می گردم/
    ممنون از همگی

    من خودم ۱۳ سالمه رمانهای سرزمین اشباح خیلی خوبن نبرد با شیاطین خوبه ولی خیلی خشنه نیکلاس فلامل جاودان هم معروف نیست ولی خوبه.

      نقل قول

  • پرهام: من خودم ۱۳ سالمه رمانهای سرزمین اشباح خیلی خوبن نبرد با شیاطین خوبه ولی خیلی خشنه نیکلاس فلامل جاودان هم معروف نیست ولی خوبه.

    خو منم ۱۳ سالمه اما به نظرم نبرد با شیاطین چرته :/ ولی خوب اگه هری پاتر یکی دوست داشته باشه سرزمین اشباح هم دوست داره… در ضمن آرتمیس فاول…. آرتمیس فاول مگه نیست که به جاش یکی بره نبرد با شیاطین بخونه..؟؟؟نیکلاس فلامل که معروفه خیلی هم خوبه… بعدشم این همه میگن حمایت از کالای ملی کالای ملی… ملت عزیز در همه زمینه ها منظورشونه هاااا :| همه ی زمینه ها… یعنی که چه همش کتاب ترجمه ای میخونین؟؟؟ هان؟؟؟ پارسیان و من … اشوزدنگهه… پتش خوارگر اینا کتابای خوب آرمان آرینن به علاوه ی پادشاهی جهان… مرز های در هم شکسته… پیشتازان و اربابان مرگ نیما کهندانی فوق العادن… بخونین خواهشن بخونین فانتزی ایرانی به حمایت نیاز داره… شما ها که اهلشین یه حمت کنین خدایی کتابای خوبین هنوز نپختن تا ی حدی چرا چون اولین اثر های این عرصه هستن… بخونین و بذارین پخته تر بشن و فانتزی ایرانی هم رشد بکنه… بخونین اینا رو و بنویسین هری پاتر ها و نغمه هایی ایرانی…
    در ضمن این جا رو از تو سرچ گوگل پیدا کردم داشتم سرچ می کردم لیست برترین فانتزی ها بعد دیدم کتاب های خوب برای کسایی که نغمه دوست دارن… بعد منم با کله اومدم تو دیدم عه این که وینترفل خودمونه… پس شک نکینین که الان بعد سه چار سال اینجا رو از کجا آوردم :| در ضمن اونجوری نگام نکنین با سانسور می خونم :| :| :| :|

      نقل قول

  • سلام میخواستم ببینم کار ترجمه رمان مالازان شروع شده؟
    اصلا کسی به فکرش هست؟
    آخه شنیدم خیلی رمان عالی هست مطمئن باشید بخاطر استقبال شدید از نغمه مردم به سراغ اینطور رمان ها بیشتر میرن پس بهتره شما که به قولتون تو نگارش نغمه آب دیده شدید هر چه سریعتر به سراغ ترجمه مالازان برید

      نقل قول

  • حسین: آ

    حسین:
    سلام میخواستم ببینم کار ترجمه رمان مالازان شروع شده؟
    اصلا کسی به فکرش هست؟
    آخه شنیدم خیلی رمان عالی هست مطمئن باشید بخاطر استقبال شدید از نغمه مردم به سراغ اینطور رمان ها بیشتر میرن پس بهتره شما که به قولتون تو نگارش نغمه آب دیده شدید هر چه سریعتر به سراغ ترجمه مالازان برید

    فکر بدی نیست ولی بزارید دوستان عزیز نغمه را تمام کنند بعد شروع به کار جدید کنند

      نقل قول

  • سلام. من به نظرم سالاران خیلی جذاب اومد. اما خب ترجمه خیلی سخته. به نظرم سه گانه ی اولین قانون ترجمه بشه خیلی عالی میشه

      نقل قول

  • سلام. من به نظرم مالازان خیلی جذاب اومد. اما خب ترجمه خیلی سخته. به نظرم سه گانه ی اولین قانون ترجمه بشه خیلی عالی میشه

      نقل قول

  • سلام. سه گانه اولین قانون ترجمه شده. و اینکه یه سوال داشتم من توی شیراز زندگی میکنم میخواستم بپرسم کدوم کتاب فروشی انتشارات تندیس رو پخش میکنه که من برم ازشون بخرم. اگه اینترنتی بود بهتر بود.اما متأسفانه نیست. ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

      نقل قول

  • من شنیدم مالازان افتضاحه.
    می‌تونستی معرفی های بهتری داشته باشید مثل کتاب اسطوره

      نقل قول

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: