اخبار

ساخت اسپین آف مربوط به عصر قهرمانان متوقف شد

gameofthrones whitewalker1 1020.0 cinema - ساخت اسپین آف مربوط به عصر قهرمانان متوقف شد
نویسنده نوید لنیستر

چندین ماه پیش شبک HBO شروع به ساخت سریالی کرد که داستان آن مربوط هزاران سال قبل از بازی تاج و تخت بود و قرار بود تا اتفاقاتی مربوط به دوران عصر قهرمانان، پیدایش وایت واکرها و… را روایت کند. متاسفانه چندین ساعت پیش اخباری مبنی بر کنسل شدن روند ساخت سریال منتشر شده و بنا بر گفته منابع معتبر سریال ساخته نخواهد شد.

اخبار حاکی از آن است که HBO قصد ندارد روند ساخت این سریال را ادامه دهد. دلیل اینکه چرا شبکه روند ساخت سریال را متوقف کرده هنوز مشخص نیست. احتمالا برای مدتی نیز دلیل این کنسل شدن مشخص نشود. البته این احتمال وجود دارد که تهیه کنندگان و یا شبکه از پایلوت راضی نبوده باشند و آنرا مناسب ندانسته باشند که چنین تصمیمی گرفتند. چنین اتفاقی برای خود بازی تاج وتخت نیز افتاده بود و پایلوت آن دوباره از اول ساخته شده و حتی تعدادی از بازیگران نیز عوض شده بودند. اگر دلیل کنسل شدن سریال مناسب نبودن پایلوت باشد، می توان همچنان به ساخت آن امید داشت.

در حال حاضر هیچکدام از افرادی که در ساخت این پروژه مانند جین گولدمن یا حتی خود مارتین درگیر هستند، نظری در اینباره ارائه نداده اند و فعلا باید صبر کرد و دید که آیا HBO دوباره پایلوت را خواهد ساخت و یا کلا ساخت آن را کنسل خواهد کرد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=16665

درباره نویسنده

نوید لنیستر

نویسنده و مترجم مطالب سایت

۲ دیدگاه

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: