اخبار

امروز: اختتامیه دومین دوره مسابقه داستان نویسی افسانه‌ها

انگار همین دیروز بود که وبلاگ وینترفل به عنوان وبلاگ برتر در حوضه ادبیات فانتزی در این مسابقات معرفی شد. من اون موقع یه ویدئو از اون قسمت از مراسم برای دوستان گذاشته بودم. این ویدئو هنوز توی کانال اختصاصی وینترفل در آپارات موجوده که دوستان میتونن ببینن.

به هر حال به سرعت برق و باد یک سال گذشت و اختتامیه دومین دوره مسابقه داستان نویسی افسانه‌ها فرا رسید. دوستان برگزار کننده این مراسم لطف کردن و امسال از مدیران سایت وینترفل برای شرکت در این مراسم دعوت کردن. متاسفانه جز من و نریمان و لیدی آریان کسی از بچه‌های گروه تهران نیست و هردوی این دوستان هم امروز نمیتونن تو این مراسم شرکت کنن. در هر حال اگه اتفاق خاصی نیوفته، من امسال هم مثل سال قبل به عنوان تنها نماینده وینترفل در این برنامه حاضر میشم تا صرفاً تقدیری باشه از دوستان زحمت‌کش سایت افسانه‌ها بابت همت بلندی که در برگزاری اون دارن. امسال که گذشت، اما خوبه سال دیگه دوستان وینترفلی هم شرکت‌ کننده‌ای در این مسابقات داشته باشن.

صرف تلاش برای به چالش کشیدن ذهن‌ها و ترغیب نسل امرز برای دست به قلم بردن کار ارزشمندیه. دیگه از نظر من کیفیت برگزاری این جشن و یا حتی داوری ها هر چه که هست از ارزش این کار رو کم نمیکنه، چون چنین اقدامی حقیقتاً قدم مهمی در اعتلای ادبیات مهجور فانتزی در کشورمونه. با آرزوی موفقیت برای دوستان سایت افسانه‌ها و آقای نیما کهندانی، خوشحال میشم که امروز ساعت ۱۶:۳۰ در فرهنگسرای فناوری اطلاعات بر و بچه‌های سایت وینترفل رو هم ببینم. همه‌ی علاقمندان دنیای فانتزی در این مراسم دعوت هستند.

دعتنامه اختتامیه دومین دوره مسابقات ادبیات گمانه زن افسانه‌ها

لینک کوتاه مطلب : https://winterfell.ir/?p=3968

درباره نویسنده

م.م.استارک

مدیر و مؤسس سایت و سرپرست گروه ترجمه

نظر شما چیست؟

:bye: 
:good: 
:negative: 
:scratch: 
:wacko: 
:yahoo: 
B-) 
:heart: 
:rose: 
:-) 
:whistle: 
:yes: 
:cry: 
:mail: 
:-( 
:unsure: 
;-) 
:head: 
:lol: 
:ostad: 
:faight: 
:ssad: 
:shame: 
:og: 
:shook: 
:sleep: 
:cheer: 
:tanbih: 
:mass: 
:snaped: 
:donot: 
:cun: 
:gslol: 
:winksmile: 
:secret: 
:stop: 
:bl: 
:respect: 
:sh: 
:shok: 
:angry: 
:noo: 
:han: 
:sf: 
:aa: 
:notme: 
:fight: 
:gol: